-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
Köszönöm
Tudom,hogy a V-Storm más méret csak a márka lenne ugyanaz
Én még hezitálok a Metzeler Tourance és a CONTINENTAL Trail Attack 2 között. A Conti egy tizessel olcsóbb lenne de a hátsó 130 helyett csak 120-as. 90% -ban országúton lesz használva.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
emre
veterán
Tudom, meg azt is hogy ez nem egy Yamaha F1, hanem egy
első(inkább második, mert az első generációs két körlámpás volt) generációs FZR600-as talán (3He motorkóddal) amit kb 93-ig gyártottak.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Trub
tag
És a főtengely attól visszalassul a következő fokozatig, hogy elveszed a gázt? Mert ha sebességkülönbség még fen áll, mikor elfogy a holtjáték a váltóban, ránt egyet a motor.
Visszaváltásnál tudod korrigálni hogy mekkora gázfröccsöt adsz, de felfele csak a motorfék. Nekem kis 150-es 2T van, így nem tudom egy nagyobb motor hogyan viselkedik.Mikor jó napon van én is szoktam váltó nélkül váltogatni, visszafele is, de a ritmus nem csak fordulatszámfüggő, de a különböző fokozatokba is más.
-
Daywalker
addikt
Pontosabban a gyújtás szakítja meg, de amúgy igen.
Trub: teljesen mindegy mekkora és hány T, szekvenciális manuális váltóval mg lehet csinálni. Lefele kuplung nélkül még több kárt lehet okozni állítólag. Használjátok a kuplungot és nem lesz baj, úgyse versenyeztek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
emre
veterán
Igazat kell hogy adjak.
Azt kell tudni hogy ki milyen jellegű utakon akar közlekedni. Egy fjr-el vagy zzr1400-el nem biztos hogy lemennék az aszfaltról.Nézegette innét valaki Dipshit galériáit a sportmotoron? Eszméletlen helyeken járt a csávó egy gs450-el majd később egy xj900-al.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Xaels
félisten
Nem rossz ez a Scout de ott csapják agyon ahol a többit. A hihetetlenül alulméretezett tankkal. Ez a szürke matt, nem az a tipikus metálszürke talán azért is tetszik, érdekes a katonás zöld színben is szerintem. Ja és Geronimo
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
El tudom képzelni odaát, hogy tervezik az ilyen motorokat. Biztos megnézik mekkora az átlag benzinkútak közötti távolság és arra kalkulálnak. Hagy fogyasszon Joe minden kúton. Ha meglesz a Dragstar remélem azzal közelebb lesz a 300km mint a 200.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tboldi
nagyúr
Köszi a tippeket!
Az ETZ-hez is csináltattam anno a nagybátyámmal ilyen végeket, de az sokkal egyszerűbb volt. A csőbe menő része ferdén el lett vágva, az "első" része nagyobb átmérőre lett fúrva, a "hátsó" pedig menetet kapott. Így a csavar meghúzásakor elcsúsztak a darabok egymástól és így szorultak a kormányba. Na ehhez képest bonyolult a Hondáé. -
Burt1793
veterán
Azért a vízálló okostelefonok nem biztos, hogy szeretik, ha 100 km/h-val kapják az esőt több órán keresztül... Persze itt mondjuk egy S5-re vagy egy Sony Z(sok)-ra gondolok. A kesztyűs vezérlés a másik hiánya ezeknek. A garminok rezisztív kijelzővel vannak szerelve, így azzal vezérled őket, amivel akarod.
-
Outlander
őstag
-
nagyúr
Ehh Most sem panaszkodhatok, egyetem mellett szimpla erettsegivel a szakmamban elhelyezkedve (szoftverfejlesztes) mar onellato vagyok, tavaly pedig fel ev sporolas utan megvettem ot
Iden meg van vele par dolog, aztan jogsi, ruha es kovetkezo szezonra remelhetoleg motor
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Szép kis Thunderbird. Nagyon tetszenek a Triumph cruiserei, de azok már tényleg messze vannak számomra. Nekem nemrég váltotta az Indian Dark Horse-t EZ.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
Az SV-vel is. Bár kettesben már csak 1800rpm felett működik rángatás nélkül.
Jó ezek a blokkok nagyon. Mondjuk 60km/h-nál már erősebb pl. egy GSXR1000 K3. 2700N vs 3200N.
A GSXR600 L1 itt még csak 2200N körül erőlködik.
Viszont azt ne felejtsük el, hogy mindez (sajnos ) csak addig igaz, míg el nem fogy az egyes fokozat a V2-kön, ugyanis mindkét sportmotor durván 125-ig huzatható egyesben, és bizony 75 és 110 között is mennek, míg ott ez a 650-es blokk már csak kettesben üzemel, ott meg már csak 1800-2000N hajtja. Aztán 110-nél, mikor hármast kell váltani, onnan már csak 1500N-al lehet szagolni a még mindig 3400N körül tekerő 1000-es és 2400N körül húzó 600-as sportgépek nyomát.
Szóval azért szépen látszik, melyik motort/blokkot mire találták ki. -
Bogyó bá'
nagyúr
Pedig csak rá kellett volna húznia a szívatót!
(#52966) Xaels: magadat meg tudod győzni, de a rendszeresen túrázókat aligha....
szerk: bár tulajdonképpen még mindig bekéredzkedhetsz a kolléganőd sátrába....[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Khaosz55
addikt
Magyar teszteket már megnéztem.
A yamaha xv950-et megnéztem élőben, nagyon szép, de szerintem nem ilyen motor kell nekem elsőre. Ráadásul +1 milló ami nem kevés. Iagz 3000km-rel már hirdetnek 2,5 milkáért gondolom teztmotor.. Hozzá teszem, hogy megkérdeztem, hogy ki lehet próbálni-e ha meg akarom venni. Azt mondták : nem. De durva már, mi van ha nem jön ben... 3.2 milkáról van szó...
Kinézetre a kawa legszimpibb.
-
Xaels
félisten
150-nél vége a Dragstaromnak, de ott karból kell kapaszkodni már, mert semmi szélvédelem és az összes menetszelet telibe kapni. Múltkor a 4-esen jöttem haza és 1óra alatt jobban elfáradtam mint előző nap amikor kerülő úton mentem vagy 3 órát Nem is hiányzik, hogy 200-al menjen. Ilyen téren nem tudom mi értelme a powercruisereknek, persze 1-2-re rá tudnék cuppani.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Anulu79
addikt
A nagy sebességnek számomra semmi értelme. Kis idő után tök mindegy, hogy mennyivel megyek mert úgyis megszokom. Meg én szeretem élvezni a motorozást meg a tájat. Szerintem elég nagy teljesítményű a gépem de valahogy nem vonz az, hogy húzzam neki mint az állat. 1-2 alkalommal amikor nem volt az úton senki eleresztettem, hogy megnézzem milyen is de valahogy nem csiribált el a dolog.
-
HSM
félisten
Én azért azt nem mondanám, hogy bevált volna.
Bennem kifejezetten az a benyomás maradt meg, hogy alig oldja a láncspray-maradékot, és így hosszas és nehézkes küzdelem vezet csak eredményhez. Ehhez képest a neten amiket találtam videókat kerozinnal esetleg wd40-el sokkal meggyőzőbbek. Legközelebb valami kerozin/petróleum féleséggel fogok próbálkozni. Utána remélhetőleg már könnyebb dolgom lesz, mivel tervezek építeni a gépre egy automata láncolajozót. -
Xaels
félisten
Annyi az, 29kW. De mellette van 50Nm-es nyomaték. Szépen egyenletesen gyorsul, de 150-nél elfogy, persze hamarabb visszaengedi az ember normál esetben a gázkart, mert plexi nélkül már 110-nél is érezhetően kapaszkodni kell, viszont 80-90-el nagyon élvezetes vele közlekedni. Nagyon szeretem Ja és ha a kötelezőket elvégzik rajta, odafigyelnek akkor olcsón fentartható.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Ez sok mindentől függ. A ZL400-as nekem is 50LE-s volt és csak 200kg. A Dragstar meg ugye 40LE és 250kg. Ez utóbbi még sem marad el szerintem a 70-90-es tempóig a másiktól, mert megoldja nyomatékból és már alacsony fordulaton meg van a teljesítmény nagy része. Persze a másikban több a tartalék.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
+1.
Főleg utassal.(#56617) Neszójábe: Egy szavazat a 2005 vagy újabb SV-nek.
Bár ABS-est nem hinném, hogy nagyon fogsz találni az olcsóbbak között.(#56619) Daywalker: Nekem éppen a soros négy henger, ami zsibbasztó tud lenni, szóval ez egyénfüggő. Másféle vibrációk vannak az SV-n.
Amúgy én is ezt mondanám, rá kell ülni, kipróbálni, jó-e egyáltalán.(#56620) V.Stryker:
(#56625) Daywalker: SV-ből nemcsak Naked van. A félidomos elég jól véd a széltől.
A fék amúgy utas nélkül nálam teljesen elég, pedig 100kg vagyok, és jól is adagolható. Ha viszont plusszban 50-100kg utassal megyek, akkor főleg nagyobb tempónál már igencsak érezni a határait.(#56628) Feree13: A 160-as utazót még tudja a kis SV, 7100-7200 körül forog 160km/h-nál 6.-ban a gyári áttétellel. Azért az még nem halálba pörgetés. Majdnem ennyit (6600) forog egy 160 lovas Yamaha FZ1 is ilyen tempónál.
(#56632) Polemius: Ezt jó is, hogy megemlítetted. A lábtartó mondjuk tudtommal csak a 2003 évjáraton volt más az S és az N között, 2004-től a lábtartó már ugyanolyan. (És másmilyen, mint a 2003-asoké.)
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Bevallom, a túraendúrókat, mint géposztályt nem annyira követem. Egy modell érdekelt belőlük, az új DL1000, az szerintem nagyon jó kis csomag lett, és nem annyira húzós szerintem érte a 3,7M. Vagy pl. a 650XT-ért a 2,3M.
Ami az elektronikákat illeti, nem is tudom, mik vannak? ABS, és kipörgésgátló, esetleg gázreakció-módok. Mi kellhet még? Gondolom, gyorsváltó meg elektromos futómű az nem annyira szempont pl. itt.
Mondjuk az tény, hogy mire "igazi" adventure bike lesz ezekből, még majdnem újabb fél milla, doboz, bukócső, lámpák, haspajzs, meg még ami jól jön....(#58213) persuader: Hát éppen ez az. Már egy GSXR1000-nek is a már már hagyományosnak számító BPF telójának is olyan tudása van, hogy az félelmetes, volt alkalmam kipróbálni.
Ami a kis SV-m futóművét illeti, az viszont egy kalap kutyagumit nem ér. Azaz de, van mire rászerelni a kereket, de kb. ennyi. Amint anyagi lehetőségeim megengedi, első dolgom lesz cserélni a rugózó elemeit elöl és hátul is, nyilván akkor már a súlyomnak megfelelőre.
Azt amúgy el tudom képzelni simán, hogy egy bruttó ~3M-s 600-as sportvason nem sok hasznuk van, de azért az ezresnek szerintem annyira nem volt kicentizve az ára eddig sem. Persze, ha rakjuk bele a spécibbnél spécibb cuccokat, akkor persze, hogy hamar elborulnak a költségek.(#58214) persuade: Oké, fussunk neki mégegyszer! Nem rentábilis, tehát emiatt mégdrágább, mégbonyolultabb, mégextrásabb motorokat hoznak, drágábban. Érdekes megközelítés, minimum. Ha nem gazdaságos így sem, akkor nem inkább az ésszerűség mentén kéne fejleszteni? Úgyértem, jó, hogy csinálnak a fanatikusoknak egy R1M-et, horror áron felextrázva, de mondjuk a sima R1-nek érdemesebb lenne akkor talán inkább egyszerűbbnek és olcsóbbnak lenni. Az R1S-nek meg végképp. Mind1, ők biztos sokkal okosabbak nálam, én csak írogatok.
Én amúgy a problémát a folyamatos egymásra licitálásban látom. Túlzottan hajtják egymást a gyárak, ez pedig igencsak nem tesz jót a költségeknek. Ezért is vetettem fel, hogy talán jobb lenne külön kategóriát nyitni a nagyon elborult ezres sportgépeknek, és a racionálisabb halandóknak megtartani a korábbi színvonalú, egyszerűbb, olcsóbb, de továbbra is pokoli magas tudású sportos gépeket.Szerk.: Amúgy olyan hatalmas gond nem lehet ezen gépek profitábilitásával, nézd meg pl. a Suzuki új ezres "sportos" gépét, a GSX-S1000-et! "Mindössze" bruttó 3,3M. Szerintem tök jó ár egy ilyen motorért. Persze, élőben nem próbáltam (inkább a GSXR-re ültem rá tesztelni ), de nagyon korrekt kis csomagnak tűnik, jó vázzal, futóművel, motorral, pláne ennyiért. Nekem sokkal értelmesebb utcai csomagnak tűnik, mint az 0,5M-val olcsósított R1, az ár/érték arányokról nem is beszélve. Hangsúlyozva, hogy utcára.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen