-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #63394 üzenetére
Keprol pedig versenyeznek vele a boxer cup ban
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #63423 üzenetére
Nagyonjo cikk. Ezt nem olvastam, csak egy joval egyszerubbet, miszerint a monocoque cf vazat a ducati eroltette a panigale miatt (bar nem a motor elotti vaztraktus meretet hibaztattak) hanem az anyagat, illetve hogy jeremy eknek ellegge meg volt kotve a kezuk
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A hokinyulnak korideje sincs.
En szeretnek egy bant kerni vagy neki, ha az nem megy akkor nekem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Tehat akkor elerkezett a bucsu ideje...
Kedves hsm. A szavazast ezennel lezarom. (Stohl Buci eppen a kezevel egy nagy T betut formal)
Sajnos a villabol...
Feszult csend, a vegletekig felcsigazott emberek a szajukba harapnak.
...
...
TEGED szavaztak ki.
(tapsvihar. Elismero. Es oromtaps is)
-Gyere fel ide a podiumra!
Akkor mondj egy par szot, az ittartozkodasod alatt mivel lettel gazdagabb... Tudod mit? Most ne, ugyis elmondod ha kell, ha nem. Addig nezzuk meg a kivetiton a legjobb pillanataidat.
Igen itt ellenkezel az abs rendszerrel felszerelt motorok ellen, ooo es ez, ez a kedvencem, itt esel pofara a robogoddal, es nezzuk a lassitast - szep foldeteres, es az elso kerek all, ez tisztan latszik a felvetelen is.
Lassuk a kovetkezo kepjockakat is!
Ooo igen, ez egy nagyon tipikus felvetel, egy fotelben ulsz viszkis pohar az egyik oldalon, a masikon egy szivar. Igen mintha elmelkednel valamin.
Es itt vege. Szaladj gyorsan oda a hiveidhez, mar varnak, nagyon lobogtatjak a transzparenseket, nezzunk nehanyat, nagyon csunya iras, aszondja:
"Baz megye nyomi MC"
Akkor latok meg olyat, hogy "hoki MC"
Illetve egy "en csak ugy itt vagyok" tablat.
Udvozold akkor a tieidet, es a jutalmadat ne feledd atvenni, a dij a "bulshit mellett minden korulmenyekben valo kulonlegesen nagy kitartas"
Koszonjuk megegyszer, es sok sikert!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #63506 üzenetére
Egy olyan gyarto, aki kituzte celul, h a 2T k ellen egy 4T vel fog versenyezni, es mivel a szabalyok nem engedtek meg, h 8 hengeres motort epitsen, igy ki kellett hasznalnia ezt a kiskaput, de meg igy is sikertelenek voltak a konstrukcioval.
Egyik reszrol hatalmas ontokonszuras, de ha marketinges lennek, termeszetesen legendakban emlitenem, es mivel kuriozum, es regen volt, ezert kulonleges dolog.
A honda nagyon jo motorokat gyart. De nem erdemes mitoszokban gondolkodni, mert azok csak mitoszok.
Azok is csak fogaskerekek, olaj, benzin.
Ha utod, az is elkopik. Ha nem, es vigyazol ra, sokaig elmegy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63521 üzenetére
A karbiszinkron csak a fojtoszelepallas 1/4 allasaig szol barmibe bele. Be lehet allitani, h jarjon valamennyire, a szarabb hengernek szerintem tobb benzint es nyitottabb fojtoszelepallast kene adni, jozan parasztibol, h ne legyen a szar kompresszio miatt kisebb a bumm benne a tobbihez kepest. Valszeg alapjarati keverekcsavarral is az alapjarati rendszert allitani kellene hozza, talan jarna mind a negy henger.
De. Ismetlem, nem biztos h kopott a gyuru, vagy a hengerfal. Lehet hogy szelepgondja van, amit ha beallitanak jo lesz a kompresszio, es mindenki orul.
Szoval rossz iranybol kozelited meg a dolgot. (mondhatnam, h ugyanilyen antipatikus a hozzaallasa azoknak a tulajoknak, akiknek a kezet tornem, de nem akarlak megserteni) szoval nem ertem, az elobb emlitetted, h nem gond uj motort venni anyagilag. Nem ertem miert szopatod magad, es miert nem koltesz erre a motorra, legalabb annyit, h megnezzek, mi a baj forrasa.
Olyan szinten kockazatos, h bebukod a szerviz dijat, de ha meg nincs penzed a motort uzemeltetni (bocs, ha nyers vagyok) akkor miert motorozol vele?
Ezeket csak azert mondom, mert egy kicsit tele a tokom ezzel a mindegy, csinald meg ugy hogy menjen hozzaallassal, amiben nagyonsokszor volt reszem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #63525 üzenetére
Igen, ezt teljes mertekben megertem. Sot, ebbol kiindulva szamomra bogyo bmw-s te pedig egy kikopott ducatis vagy
Viszont. Ilyen kulonlegessegek minden motorgyartonal vannak. Suzuki turbo, wankel motor a nortonnal, vagy a suzuki re5, vagy sorolhatnam meg.
Ez nem csak egy gyarto tudja. Ez a megbizhatosagi kerdes... Errol egy 20 ezer karakteres szociologiai tanulmanyt tudnek irni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #63584 üzenetére
Korrekt.
Ha nincs a konyv meg, okoska mit mondott meg?
---> gugliSajnalom, h a lelkedben a szivarvanyszinu kis unikornisodnak letortem a szarvat, de legalabb tanultal valamit. (a kettobol egyet megjegyeztel) amig 3 redtube abkak van megnyitva, es masszirozod a gyikot, addig a forumon lesz egy hulye aki megkeresi helyetted... Vagy nem?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63588 üzenetére
A szelepfedel tomitest nem kell mindig lecserelni, de a vezermutengelyek furatainal kell hasznalni egy kis tomitopasztat, osszeszereles elott. (vegytisztara mosni elotte, zsirtalanitani) Nagyon keveset, es azt is csak a sarkokban. Ha volt szerelve a motor, azt onnan fogod latni, h a kb 1-2 mm felulet helyett tele van kurva pasztaval. Ha ezutan folyik, akkor kellene cserelni ( ekkor nyomjak ki sziloval)
Jah, meg eszembe jutott. Ne hasznalj a hutovizhez, benzinhez, olajhoz semmilyen adalekot.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63593 üzenetére
amit eddig hasznaltam, loctite 510, 5188, 573, 5926.
az utolsot javasolnam.ha nem lyukas a huto, akkor ne onts bele ilyesmit, mert idovel valahova kotni fog.
az csak veszmegoldas szokott lenni. mocoolt mondjuk onthetsz bele, de ilyen csodaszereket ne.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #63597 üzenetére
ill a user manual altalaban ingyenesen lletoltheto a gyarto honlapjarol, amiben a szukseges szervizperiodusok benne vannak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #63602 üzenetére
Amiert te osztogatsz, az azert van, mert en nem vagyok hajlando helyetted megkeresni az informaciot. Mivel nem vagyok lexikon, nekem is ugyanannyi munkamba kerul, mint neked. Ugyanugy gugliznom kell. Eppenseggel te sirsz, mert nem akarsz munkat feccolni bele, forumra beirod, es varod a csodat. Bar nem a redtube elott ezek szerint. Valszeg az uvegben eppen a hajomakettet rakod ossze addig. Nekem mindegy
Persze vannak itt nagyon elozekeny topictarsak, akik megkeresik az infot.
Amiert en "osztogatlak" a majusi idojarasert ide irtal be a forumra, hogy milyen lesz, tobbek kozt...
Majd kesobb elmondtam, h mik lehetnek a bajai a motorodnak, annak ellenere, h osztogatsz, majd kesobb megint. (persze neked nem tetszo valasz eseten a szerelom nem ezt mondta lemezt tetted fel) Szerintem en egy baromi rendes alak vagyok, es te nem vagy az oszinteseghez szokva. Becsuld megNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Khaosz55 #63725 üzenetére
Kivancsi lennek egy normalis, fordulaton motorfekes kanyarbemenet utani gazreakciora. A lyukakat nem ugy kell elkepzelni, h annyira elkevesell, h nem megy a motor, hanem egy magas fordulati motorfekbol csuklas belkul nem lehet gazt adni pl.
Reszterhelesen is lehet h rangat bizonyos fordulaton a gyarihoz kepest. Db killer nelkul pedig 100 h megborul valami.
Alapjarat nem ingadozik, hanem a gyarinal egyet se fordul a fotengely, addig a nyitott dobbal koszorulni kell rendesen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Akkor miert erolteted az alacsony fordszamon elindulast, ha nem toleralja valami?
Nem sok ember szokta igy hasznalni a motort, en sem nagyon vettem eszre ilyesmit egy gs 500 nal, h lefulladna hamar. Viszont egy kopott, vagy rosszul beallitott gs tud ilyet csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz StoneBridge #63729 üzenetére
Pedig ez az alapjarat kozeleben lepoffenes tipikusan nyitott dob problema. Erdekes, h a gyarival ilyesmit csinal
Ott vmi beallitas hiba van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz StoneBridge #63739 üzenetére
Ki nezi? Ezt most nem ertem.
Nagy motorfek utan csuklik-e, ez produkalhato. Magas fordulaton motorfekezel, es finoman vissza probalod adni a gazt. Itt majd' az osszes nem gyari kipu elverzik.
Az rsv peldajat tudom felhozni, h sima vegdobhoz is evo szoftvert raknak ra, de az olaszok ilyen teren fejlettebbek a japanoknal.
Illetve en azert nem hagyatkoznek senki velemenyere, mert nagyon sok motort probaltam ki, ami csuklott, de a tulaj evekig ezzel nem volt tisztaban. mas a fontos szamomra, de akkor is, ezt erezniuk kellett volna. ha nem huznak nyelet sosem, es gyokkettovel rotyognak, akkor a dob altal elkurt gazreakcio nem olyan eles. Es altalaban ezeknek az embereknek nincs szukseguk pontos gazreakciora, mert egyaltalan nem hianyzott nekik.Ha mar a leomlo kacskaringossagarol beszeltel. Ezek szerint a rendszer hossza is megvaltozott, azaz a mukodesi fordulatszam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #63748 üzenetére
Nah, en ekkor dontottem ugy, h visszarakom a gyari csovet anyagi megfontolasbol
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
ezekbol a kulonbozo tapasztalatokbol is latszik, mennyire elteroen hasznaljak, tapasztaljak az emberek a motorokat. es meg a motorok is kulonbozhetnek egymastol, hiaba ugyanaz a tipus, egyik kopottabb, a masiknak mittomen rosszabb a szinkronja, es ahogy elnezem, meg 1/4 es fojtoszelep nyitason belul is hasznalnak motorokat, amig a szinkron beleszol pl. egyik karbiban mas az uszoszint, maris alapjaraton szarabb az egyik henger. fordulaton jo minden. csak nehany pelda, miket erezhet az ember, es amig nem tudja milyen egy jol mukodo motor, azt hiszi, hogy ez ilyen.
nagyon sok mindentol reagalhat rosszul egy motor, es nem azt jelenti, hogy a tipus csak ennyit tud.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63769 üzenetére
szerintem hiaba irom le, hogy mit probalgatok, nekem teljesen masok egy motorral szemben tamasztott kovetelmenyeim.
alapjaraton en nem megyek motorral. egyszeruen nincs olyan helyzet.
nagyon konstrukcio fuggo az alapjaraton rangatas. pl a fotengely szogsebessegvaltozasabol adodo rangatasrol van szo, akkor maga a rendszer lendtomege is befolyasolja ezt, illetve hengerszama.
nem a keverekkepzese.
ami fura nekem, hogy az emberek altalaban megkeresik hol jar szarul egy Motor, milyen helyzetekben viselkedik rosszul, es csakazertis ott akarjak hasznalni. ha rangat, akkor csusztasd a kuplungot, vagy valtoztass a fordulatszamon.
fel lehet fogni ugy, hogy a Motor hibai koze tartozik az, hogy 0,5Nm rendelkezesre allo nyomatekkal nem tud elindulni, meg nezhetjuk ugy is, hogy a vezeto nem kepes alkalmazkodni egy nagyon egyszeru helyzethez, es csakazertis erolteti, agyatlanul. szoval ezek , hogy 1200 as fordulaton melyik rangat, meg melyikkel lehet elindulni gaz nelkul... ezek nem szempontok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63769 üzenetére
Amit meg tudsz nezni egy motoron az az, ami kivul van a blokkon. Gumik allapota, felni. Kapott-e a felni padkat, stb. Egy probamenet utan a villaszarszimeringeket is ellenorizheted, mert csak ugy allva nem fog folyni, de menes utan tud. Nezd meg a villaszar feluletet. Fektarcsa, fekbetet-vastagsag. Fektarcsan repedest nezni, foleg a lyukaknal. Menet kozben pedig, h hullamosak-e. Uszonyereg sokat tud tompitani, akar mm ert sem erzel meg a fofekhengeren, tehat nem fog pumpalni. Lanc, lanckerek allapota.essatobbi. Magyon fontos a nyakcsapagy allapota. Kiemelten fontos nezni. Illetve hogy mi log. Hatso lengovilla, vagy barmi. Nagyvonalakban soroltam fel. Amit nem tudsz megallapitani soha, az a blokk allapota. Cicergest, zorejeket nem erdemes hallgatni, mert az az ezoteria.
Motor jarasi kulturajaval laikuskent nem tudsz sokmindent kezdeni.
Nalam veto ok a sportlegszuro. Leginkabb minel tavolabb van a gyari alapottol (kipufogo, legszuro, akarmilyen csicsa) nalam annal magyobb a veto eselye.
Kiveve ha vmi ohlinset rakott bele vagy ilyes[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63796 üzenetére
na igen... megint eljutottunk oda, hogy tapasztalattal tudja az ember megkulonboztetni a nuansznyi eltereseket hiba es hiba kozott.
es tenyleg erdekes egy checklist, amit minden motoros online Magazin, minden evben osszeszed, csakhogy honnan tudja az ember, hogy mi cicereg. mi az a cicerges. vagyis mi az amikor fottog.
mennyi az annyi, mennyire szabad elternunk a gyari allapottol. ezek mind tipustol fuggenek, egyedi dolgok. epp ezert nem lehet egy mindenre rahuzhato, mindenki altal hasznalhato checklistet kesziteni.a cb lehet nyakcsapagyas Volt, akkor tud csapkodni. de lehet a gumija Volt olcso, amit nem nagyon lehet kisulyozni, csak bizonyos hatarokon belul. megoldas: nem kell elengedni a kormanyt tudod, amit az elobb beszeltunk, ha valahol szar valami, akkor nem ugy kell hasznalni.
de tipikusan nyakcsapagy baj, ha ledontesnel kezd el szitalni, vagy sokat varosozott motornal egyenes allasbol nehezebb kimozditani. illetve nagy sebessegnel szitalas ugyancsak laza nyakcsapagyat feltetelez. vagy nem. lehet gumi is
a kerekparokon konuszos szokott lenni, a motorokon csak a robogokon olyan. amugy hengergorgos vagy golyos csapagyazas, vagy a ketto egyszerre.alapvetoen az a baj ezzel a szakmaval, hogy mindent tudomanyos megkozelitessel kell vizsgalnunk, kulonben nagy meglepetesekben lesz reszunk. tehat mindent merni kell, hogy tudjuk, milyen allapota van egy motornak. addig lutri. meg egy hetprobas szakember is elbassza, ha csak fulel, meg cicergeseket keres egy motorban.
ha nagyon alaposak akarnank lenni akkor meg kene merni a kompotot. ra kene dugni egy sagem piezo vakuumteszterre, ami megmutatja a szelepek allapotat. es akkor is johet meglepi, pl azt nem tudhatod, hogy a szapadonfuto mikor fog szetesni, es rendet rakni. azt Sem tudhatod, hogy a fesszabalyzod vagy a Generator alloreszed epp nem a hetfoi szeriaban keszult. es millio dolgot sorolhatnek, amit sehogy nem tudsz kiszurni. mikor engedi el magat egy be nem ragasztott csavar, mikor fog egy bepuhult szeleprugo miatt beesni a szeleped, mikor fog a vezlancfeszitod nem atugrani a kovetkezo fokozatba, es ezaltal a vezerlesed elugrani. a legjellemzobb, minden markara, MINDEN markara jellemzo hibakat soroltam most fel. minden nemzetbol.
szoval nagyon bonyolult a kerdes, es minel jobban beleasod magad, annal inkabb latod, hogy mennyire nem latsz bele.
szoval javaslom, ha gazdag a tulaj, szep rendezett a kertje, es szervizfuzet is van, vedd meg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
a kompresszio mereshez meg elfelejtettem nehany dolgot.
a kompresszio ha nem stimmel azt mar anelkul is erzed, akarcsak a te motorodon, pl hideginditasi nehezsegek, vagy ez a bizonyos haromhengerezes, rossz jarasi kultura.
igazabol lehet merni, de ha pocc roff, nem nagyon szokott kompressziohiba lenni. es a kompressziomeres Sem Mond nekunk konkretumot, csak azt, hogy valami miatt nem tudod feltolteni a hengert. lehet ez kopott Motor, vagy szelephezag, szeleptomitettseg es a Motor tobbi alkatreszerol semmilyen informaciot nem nyujt. milyen a fotengelycsapagyazas, milyen a veztengelycsapagyazas... ami meg jobban tud fajni egy hengerfelujitasnal is akar.
az okolszabaly az, hogy minel fiatalabb, annal kevesebb ido Volt elrontani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63811 üzenetére
nem, en azt sejtettem, hogy nem lesz hezag. akkor tamaszt ki a szelep, es megy el a kompresszio. igy, hogy nagyobb a hezag, a kompresszio nem fog visszaallni, tehat valoszinu nem szelep baja van.
ezt a foritott kompressziomeressel tudtuk volna csekkolni, azaz a vesztesegmerovel, ahol levegot pupmpalsz a engerbe, es nezed hogy mennyi megy el, milyen fotengelyhelyzetnel.
mert a szelepulek, a szeleptanyer a sok utesre kopik, es egyre "beljebb ul" a szelep, ezert tunik el a hezag.
sosem lattam olyan motort, amelyiken nott a hezag rovid idon belul, csak olyannal, ahol a vezermutengely vandorolt feljebb a csapagyazasban, az nehany ezer km utan novelte a hezagot.
eppen ezert ez a "szol a szelep, hallom" a szakik kedvenc megnyilvanulasa kb a skoda 120 as idejeben meg helyt allt, de a japan motoroknal ilyet nem hallasz, mert ott csokken a hezag.
ha a tol ig szamokban beleesett, nem feltetlen baj, ha nem ugyanakkora a szelephezag. mivel ha mar meghuzod a kontraanyat elmaszik, ezert nehez ugyanolyanra allitani.
suritesi utem felso holtpontjan nezted minden hengernel gondolom a hezagokat. szamok mennyire voltak elteroek a gyaritol?
a blokktomitopasztat en ha nagyon ragaszkodo fektisztitoval szoktam leszedni, az mindent megesz.
leginkabb rongyra fujom, hogy ne kurjam tele a hengerfejet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63813 üzenetére
Magyarul hezagmero.
Milyen a felbontasa? De mindegy is, 2 tized felett volt az elteres ezek szerint? Nah azt mar lehet hallani
Viszont ennyire nem lehet elkurni. Vagy ha.igen, elegge amator az illeto. A veztengelyt nem tudod kimerni, cdak plastigauge-el, szet kell szedni es ujra berakni a veztengelyt, majd szetszedni megint, es megkapod a hezagot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mivel nem ken semmifele kuplungot, ezert en siman raknam bele.
Itt talalhatod a kulonbseget a jaso olajok kozott.
Csak azert linkelem, mert lathato, h honnan valo az, h nincs ket egyforma olaj, ami abban nyilvanul meg, h a kuplung nyomolaprol a nyomast levesszuk, az nem azt jelenti, h minden hajtas megszunik. Pont ezek miatt az ertekek miatt. Es ez nagyon beleszol a valtasi erzetbe.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Sima autos olajban nincs ep adalek.
Ezt most igy nem tudom, h az sh300 ba rakhatsz-e auto olajat, de egy csomo cvt robogoba rakhato auto olaj.Szerk: latom mar Archer is linkelte, megoldhatok ezt jozan parasztibol, jolvan, fejsimi
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63927 üzenetére
Nyitott kipufnal mindig azzal riogatjak az embert, h elegnek a szelepek.
A kipufogoszelep mindig elobb nyit, h a fustgaz minel elobb tavozzon. Tehat statikus mukodesi abrakon a kipuff szelep mindig megvarja, mig alsoholtpontig lenyomja a dugattyut a terjeszjedes, a valosag az, h meg a terjeszkedesbe belenyit.
En arra tippelnek, h szegeny keverek egeti el a szelepet nyitott kipufogonal. Nem a kipufogo fojtasan van a hangsuly, de ezt konkretan nem tudom, csak kovetkeztetek.
A vezerles nagyon kiszamolt dolog. Ha egy foggal arrebrakod, attol fuggoen, mennyit forog a motorod, a dugattyu nekiutkozik a szelepnek.
Kb egy osregi lada az, amelyiknek nem er bele a szelep a dugattyuba.Ki kene szamolni h meddig van nyitva es mi, es mikor kezd nyitni. Vannak motorok, ahol lehetoseg van eltolni a vezerlesi idoket, rsv4 pl, de ezekhez nagyon erteni kell.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63978 üzenetére
A hutofolyadekon lathatod, olyan mintha vizkoves lenne, illetve fogy a hutofolyadek.
De ennyi nyomas ott nem tud elmenni. Ez valszeg henger gyurunel megy el. Egyebkent valszeg vasperselyes, szoval alakhiba kihonolasa, esetleg eggyel nagyobbra furas, plusszos dugattyuk, uj gyuruszett, uj hengerfejtomites, es van egy uj motorod... Legalabbis ami a kompotot illeti.
Szoval ez nem egy akkora nagy hiba, csak ossze kell vadaszni mennyibe kerulnek az alkatreszek. Kivancsi vagyok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Polemius #64014 üzenetére
azt enis neztem, sot, ha svajcba atviszed, meg az adot is visszakapod... kupon, minusz ado... az mar elegge joarasit.
csakhogy nincs hjc. az csak poloban van, bar meg igy is olcsobb, mint magyarorszagon, ahol 140 000 az rpha plus 10, mig itt csak 349 a lorenzo replika. a sima meg 319.mas:
ha mar Bregenznel voltam, beugrottam a Louis ba, es vettem egy teli kesztyut, amit le is teszteltem 3-5 fokban. 170 km t sikerult menni - jodarabig - a dogunalmas svajci autopalyan, este egy 11 es bandit 650 abs el markolatfutes nelkul. ez az 50 euros mr.spock kesztyu jol birta.
jobban, mint a "sokujjas". szokni kell sajnos, de tenyleg jobb az ujjak szempontjabol. (legalabbis en megettem a marketinget) csizmanak egy uvex acelbetetes teli munkavedelmit hasznaltam, mert nem volt kedvem a cordurahoz a puma 1000 v2 ot felhuzni. es mit mondjak. ugyanazt tudja, mint barmelyik 30 ezres turacsizma.
ugyanugy nincs benne bokavedelem, csak sokkal melegebb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #64020 üzenetére
ez a csizma ennyiert eleg jonak tunik.
en ezt az uvexet az egykori forma dry csizmahoz hasonlitottam (bar ez egy kicsivel ujabb), abban sincs csavarodasgatlas, vizallo, es abban jobban fazott a labam. tudom eleg paraszt egy ilyen munkavedelmi, de hidegben egyszeruen jobbnak tunik nekem.
a forma egy esesnel halalozott el, amikor a talpa levallt, a teteje kinyilt, tehat szabadon volt a labfejem, de semmi baja nem lett szerencsere. (ezzel nem azt mondom, hogy jobb egy munkaved bakancs, de sok kulonbseget nem vettem eszre)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #64021 üzenetére
igen, az a monsteres festes nekem is tetszik. holnap felprobalom, ha ugyanolyan jo, mint az nxr, akkor a hjc t veszem, de csak a monster matrica miatt
mertugye lorenzo dolgozott a vb cimert, de egy vicc volt a gp, amit marquezzel eloadtak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
oldalsztendert eltorod, ha lehuzod ket tonnaval.
kozpsztendert talan, de ha eros a spanifer, motor fajtatol fuggoen meghajlithatsz valamit.
legjobb lenne az elso kereket nekiutkoztetni a futo falanak, a villakifliknel lehuzni nagyon, kicsit elore-oldalra, hogy osszeuljon a villa (es most a szimeringtrollok ne figyeljenek ide legyenek szivesek) es hatul a hatso kereket csak biztositsd, hogy ne mehessen jobbra-balra. sztender nelkul meg kell allnia.
en mindig igy huzom le, es mindig odajon harom okos, aki azt mondja hogy igy lesz szimeringes az elso villam. erre meg azt szoktam mondnani, hogy majd egy evtizede nem sikerult szimeringesre szoritanom egy motort se.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #64033 üzenetére
Ezt igy pont nem tudja megcsinalni. Es ehhez kell venni egy spec kormanyspanifert.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #64039 üzenetére
mert amit linkeltel ahhoz kulon specko spanifer van, azert, mert idomos a motor. es pont van elsokerekallvany, amit mondott, hogy az neki nincs.
egyebkent nagyon ugyesen megoldottad egy torolkozovel, ha nem er semmi semmihez, ez igy tokeletes. de ehhez az elso kerek allvany kell, mert markolatot sehogy nem tudod roncsolas nelkul lehuzni, allvany nelkul. egy elso kerek allvanyt a fszom fog elkezdeni szogelni deszkabol, mert az nem tiz perc. nekem legalabbis biztosan nem annyi.
a masik, hogy idomos motornal - amire vigyazni kell - ha nekem barmi hozzaer az idomhoz, azt biztos nem fogom szallitani. nem rakok ala rongyot, semmit, mert megnyomja, dorzsoli akarmi, az nem ussza meg. letorik egy ful, vagy karcol, tapasztalatbol mondom, ott valami mindig tortenik. ekkor jo a kormanyspanifer. versenyidomos motornal leszarom, de amugy nem.igy meg, hogy naked.. nem egyszerubb lehuzni az elejet, ketto spaniferrel, es a hatso kereket egyetlennel, hogy ne mozogjon? minek tulbonyolitani?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen