-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #24926 üzenetére
Nekem igazából mindegy is, megveszem a legpuhább gumit amit még bír a motorozásra szánt keret. Jók ezek a d211-ek, de alig kapok jó használtat, csak a francia gyártmányból van itt-ott.
d212-ből egy új szett 120k GP racer sincs.Euroringre ajánlották SC2-t. Az milyen gumi?
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #24931 üzenetére
Ezt most nem vagom. Sc2 keverek ugy mint medium vagy soft? Vagy masrol beszelunk?
Most adtam el 25-ert egy par pilot power 2ct-t 3mm-rel.
Dunlopon kivul mivel mentel meg? -
ALI_G
veterán
Tudtok olyan fulhallgatot ami befer sisak ala? Esetleg olyan ceget aki fulkagylorol vesz mintat es ugy gyart fulhallgatot?
-
ALI_G
veterán
Chrobak penteken ingyenes oktatast tart kakucsringen az elso 20-nak. Aki tud, menjen. Reszletek a kakucs ring oldalan.
En addig is termelem a gdp-t...
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Vasarnap euroring valaki?
-
-
ALI_G
veterán
Keresek R6R-hez hasonló lámpát valami létező modellből, akár utángyártott, akár bontott érdekel. Lényeg, hogy kisebb legyen. Mik jöhetnek szóba?
A gyári így néz ki, csak az baj, hogy nagy és már kezdem feladni. -
ALI_G
veterán
válasz molnarpeter #25724 üzenetére
az lenne, csak nem tudom, hogy milyet keressek, mert után gyártott van dögivel, de hiába rendelem meg vakon, ha nagy lesz az idomba.
btw van 2006-2010 r6r-be után gyártott lámpám, eladó -
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
válasz csongi #25820 üzenetére
Csak pár tény amit tudok:
otto motoroknál a hatékonyság a kompresszió függvénye (leszámitva surlódás, stb.). Dizel motorok egyébként hatékonyabbak, azért terjedt el a szállitmányozásban, mezőgazdaságban és később a személyautóknál is, persze az a rengeteg korom ami kijön, nem egészséges, ezt különféle uniós rendeletek próbálják szabályozni, de a benzineseket is folyamatosan szabályozzák.
Szén és egyéb erőműveknél a gépjármű iparban használt szűrőknél lényegesen komolyabb szűrőkkel dolgoznak.
pls google.next: ti minden háztartási hulladékot elvisztek a szelektiv gyűjtőbe? hajrá!
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #25824 üzenetére
termikusra gondoltam, de sik hulye vagyok ezekhez.
zsolt19900: kezdunk kimenni a szezonbol, ilyenkor atvaltozik off topic-ká
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Archer #26045 üzenetére
Szerintem marha sokat kell menni rendszeres olajcserevel ket kulonbozo olajjal ahhoz hogy kijojjon a kulombseg. Rengegeg legyen mondjuk 50.000 km tura/atlagos felhasznalas mellett.
Persu?
Egy atlagos magyar palyagepet verseny hasznalat mellett hany km utan cserelnek olajat? 1-2000 km?
Edzo motornal 2-3-4000?
Atlagosan 8 kort lehet megtenni egy etapban a hungaroringen, pancsi hasonlo. En 4-5-ot birok egy nap, max duplaja egy profi. -
ALI_G
veterán
25-en hungaroring nyilt nap. Valaki tervezi hogy kilatogat? 15 fokot mutat az elorejelzes
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26069 üzenetére
Az sajna nincs. Iszonyat drága és kérdés hogy szállítom ha a motort is lábon viszem ki?
Amúgy ingyen adnak áramot minden pályán, vagy kuncsorogni kell?Divi27: kezdetnek menj el a superzone-ba. Van minden és az kb. a közép árat képviseli, de van amiből tényleg az a legolcsóbb (új).
150-ből amúgy simán megoldható, de akkor a bőrruha a legolcsóbb, 60 körül van a louisnak két részes. Nekem volt probiker, szintén tőlük, és teljesen használható. 55-ért vettem, komplett bőr ruha, koptatókkal, protektorokkal. Ár-érték arányban nagyon jó. 100-150 között van a következő lépcső a bőrruhában és nagyon sok közül lehet már válogatni. A különbség a jobb minőségű bőr és kidolgozás.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26077 üzenetére
Ezt megnézném
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26079 üzenetére
nice
Most vágom a legutóbbi videókat és szar volt a köridőmérőm, de az biztos, hogy volt 2:08-as köröm Az 3 sec javulás az előzőhöz képest.
d211-et te használtad fordítva is első-hátsót?
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #26092 üzenetére
Ez engem is érdekel. 3 másodpercet meg simán találok, de azért a 2:00 messze van hát még az 1:52
Ennyit sikerült eddig megvágni, feltölteni:
első - bemelegités
második - itt meg szethullik a motor, ami vicces, persze a kör felét a fel és lejövetellel kellett töltenem
harmadik - itt mentem a leggyorsabban[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #26094 üzenetére
Igy hogy van róla belső kamerás felvétel, tisztán látszanak, hogy hol vagyok iszonyat lassú a többiekhez.
1, 3, 6 sikán végig, és célra rá. Leginkább itt kellene javulnom. Sokszor be/ki jövet kanyarban nem férek hozzá a váltóhoz a nélkül hogy jelentősen meg ne változtatnám a motor stabilitását. Szóval sokszor nem ideális sebességben gyorsitok ki, pl. az első kanyar után mindig 3-ban jövök ki 2 helyett.Milyen fordulatnál lehet az ideális váltás?
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26097 üzenetére
Sajnos a gyári idom mindenhol domború és egész évben úgy volt, hogy hamarosan megy rá a versenyidom
Persze mindenhol lasabban megyek mint Talma, de azokban a kanyarokban rosszabbul megyek mint a többiben. Amikor fáradok 4-5. etap környékén, akkor néha kimentem a bukótérbe. Lassitottam kicsit
persuader: le van áttételezve, úgy érzem 12k felett végig tol Persze 5-6-ban már kevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26103 üzenetére
Csak idáig olvastam:
"1-es kanyar. A célegyenes végéhez érve úgy 10 méterrel a 100-as tábla előtt kell fékezned. "Én 200 után 10-zel kezdek fékezni, de van hogy elemelkedik a hátulja. Hogy a fenébe csinálja? és gondolom 240-nel simán megy célegyenesben.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #26105 üzenetére
Igen, ezt már mondtad és igazad lehet, de valahogy sose villan be 200 felett
yodamastah: jah ott pont hamarabb fékezek, de legalább nem rontom el annyira az első kanyart. Amikor 200 m-nél kezdek el fékezni, vagy kicsit utána, akkor érzésre túl gyorsan megyek még mikor fordulni kell és az erős lassítás miatt ott terhelek ahol nem kellene, ettől nem komfortos nekem az a kanyar.
Mire számítsak ha dobom visszafelé, még érzem, hogy csúszik a hátulja, de már fordulni kéne? És amikor fordulás közben megy ki a segge a nagy motorfék miatt? Na ezen még parázom és kicsit kiegyenesítem olyankor a féktáv legvégét, a helyett hogy tenném lapra. Persze láttam motogp-ben, hogy gyakorlatilag megelőzi a hátsó kerék az elsőt és csak lerakja a csávó lapra és besza-behu
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Tud valaki segiteni ulesszivacs beszerzesben?
Talan tutis irta meg tavasszal, hogy rendelt valahonnan csak lecsusztam rola.Ja meg terdkoptatobol valami ertelmes aron? Hol?
6-7000-ert talaltam olyat ami tuti leesik elso razokonel. 10ert meg ne vicceljunk marBogyo: google drive?
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26228 üzenetére
Ez mekkora otlet
Rakok fel sportmotorra hirdetest -
ALI_G
veterán
válasz Daywalker #26233 üzenetére
Ebayen is draga ami meglepo. Amugy forditottam rajta 180 fokot hogy ne a ruha erjen le. Igy elleszek meg egy darabig
Btw tegnap hungaroringen delutan kiintettek a mezonyt az elso gyors kor elejen. Lejottunk, majd a box utca kijaratanal felsorakoztunk. 10 perc varakozas utan toroltek a programot, mert a celegyenes kozepen feljott az aszfalt. Magyarul katyu!!! Beszaras.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz csongi #26275 üzenetére
Gopro nem csinal ilyet cserebe rezonal nagyon.
Most jott ki par frissites es sokat javult. Szerintem valahol 1.0 verzinak kene nevezni a jelenlegi allapotot. Telorol mar vissza lehet nezni a videot wifin, nem csak a streamet latod, kamera nem fagy, androidos alkalmazasbol is sikerult kikapalni nehany orbitalis bugot. Szoval mar csak a rezonancia ami miatt el lehet gondolkozni a sony-n. Amugy youtube tenyleg konvertal a videon, nekem tv-n szebb a nyers kep mint a youtubos fullhd.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
Van valakinek ellopott mobillal kapcsolatban tapasztalata? Írj privit.
-
ALI_G
veterán
forcefield protektorokat hol lehet felpróbálni?
bocspancsin meghalt egy 60 éves versenyző. RIP
Tavaly szezon végén egy magyar srác halt meg melkasi sérülésekkel. Valamit venni akarok most már melkasra is, de a forcefield hátprotektor már vastagabb mint a sajátom és már úgy is szoros. Igaz most dupla gerincvédő van bent, de a gyári beépített elég vékony.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz canniball #26742 üzenetére
Hát ez a mugen csizma nem tűnik jobbnak így képről. Probiker már vállalható márka. Nekem bőrruhám volt tőlük és minőségben tényleg gyengébb mint az arlen ness és társai, de fele annyiba került. Szóval ár-minőségben szerintem jó cuccok. Egyébként ez a louis saját márkája.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok