Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz zilazil #12676 üzenetére
Ja, hát nem biztos hogy műtét után 2 nappal fekvőtámaszni kellett volna, stb valszeg annak a titánium lapnak az elmozdulása nagyobb bajt okozott mint maga az esés, vagy valami ilyesmi lehet.
ha ez valóban így lesz, akkor idén új banokunk lesz, nagy kérdés hogy kicsoda 6-8 pilóta simán benne van a pakliban a jelenlegi helyzetet nézve.. legyen egy KTM vagy Suzuki pilóta VB én azt kívánom
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
eszgé100
őstag
válasz zilazil #12681 üzenetére
Oszinten nem banom, hogy Marquez pihen egy kicsit, jobbulast es mielobbi felepulest kivanok neki, de azt el kell ismerni, hogy nelkule 100x izgalmasabb egy-egy verseny. Fenomenalis eddig a 2020-as ideny
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
veterán
válasz zilazil #12778 üzenetére
Jó, akkor úgy mondom, hogy a VR46. Aki kicsit is követi a dolgot, az úgy is tudja hogy miről van szó. Nem gondoltam volna egyébként, a Yamaha-tól baromi jó ajánlatot kapott. Aztán lehet, hogy a Ducati még jobbat nyomott elé, na meg ugye olasz márka, ez sem elhanyagolható tényező.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
3L1T3
addikt
válasz zilazil #12863 üzenetére
Elmebeteg.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
veterán
-
zgospel
őstag
válasz zilazil #12876 üzenetére
Nem tehetett? Hát ki csúszott meg a motorral és vette el a gázt kigyorsításon ahol senki sem számít rá, a tömeg kellős közepén? Utána Takagamival se nagyon értettem azt az oda-vissza összeakadást, persze addigra már a motorja sérült volt.
Még jó hogy Bastianini tudja tartani a lépést az elmúlt futamokon, különben ismét egy baromi unalmas verseny lett volna, az első kört leszámítvahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
veterán
válasz zilazil #12883 üzenetére
Wéberrel mi a gond? Technikailag nem hiszem, hogy bárki többet hozzá tudna tenni ehhez a dologhoz nálunk. Kit tennél be a helyére? Mondj egy embert. Van aki jobban képben van az F1-ben nála ebben az országban? Én nem tudok ilyenről.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
zgospel
őstag
válasz zilazil #12890 üzenetére
2015 egész évad kb ilyen volt, oda-vissza előzések mintha minden körben vb pontokat osztanának.
Nagyon hiányoltam az ilyen jellegű futamokat az elmúlt 1-2 évből, ez valóban nagyon jó volt!Végre nem a gumispórolás ment, hanem megállás nélkül előzések, bojozás, utolsó kanyarokban sem dőlt még el semmi, ezért imádtam meg régen a MotoGP-t, és most végre megint meg kaptam
Egyébként ezen a Philip Islanden szinte mindig emlékezetes és izgalmas futamok vannak. Ilyen pályából kéne több a naptárba
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
senior tag
válasz zilazil #12892 üzenetére
jo futam volt, de bszki, hogy quarta eldobta... nemhiszem el. igy evvel a domi motorral siman behuzza bagnia, foleg ha ennyi duc lesz az elbojban a kovetkezo futamokon..
es ugy nez ki SBK-ban is ducati VB lesz. hol van mar a japan dominancia es mi lesz itt jovore. kivonul suzi, quarta-t kivul epkezlab yamis nincs, mm felepul meccselhet majd a vorosokkel
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz zilazil #12892 üzenetére
Igen, az volt az a bizonyos év.
#12889 Motion_Blur
"Pecco-nak ezt be kellett volna húznia"
Két ilyen vetélytárs ellen akiknek szemmel láthatólag megvolt a tempójuk, és az égvilágon semmi vesztenivalójuk sincs nagy butaság lett volna, hogy ha kockáztatott volna.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Motion_Blur
félisten
válasz zilazil #12927 üzenetére
Megnézném azért Pecco és Martin gumijait nagyító alatt, vagy akár csak egy élő adatot a guminyomásról.
Ilyen nincs hogy időmérőn, sprinten egál a tempó, aztán futamon meg hirtelen középmezőny vége és rohadt nagy tempóhátrány.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
crocy
tag
válasz zilazil #12927 üzenetére
azt nyiltatkozta verseny utan, hogy egyaltalan nem volt hatso tapadasa, hibas hatso gumira hivatkozik
kivancsi vagyok a michelin mit reagal erre.en se ertem, hogy tünhet el a tempoja egyik naprol a masikra. nyomas, gumi, vagy egyszerüen szarul allitjak be neki a motort hoszabb tavra, mert attol tartanak, hogy a vegere elfogy a gumija (ausztralia).
mindenesetre szerintem is, sajnos itt dölt el a vb.
-
Uher
aktív tag
válasz zilazil #12930 üzenetére
Szerintem szimplan csak nem tud a michelin 2 ugyanolyan gumit gyartani. Pecconak is rengeteg rossz hetvegeje volt, 13. az idomeron, vagy amikor az elso kanyarban eldobta a motor es atmentek a laban.
Martinnak meg most jott ki rosszul a lepes. Illetve ott van az elso gumi minimum nyomasa, ami egyreszt mindenkinek a sajat dontese/vagy ahogy sikerul kategoria.
Minden esetre (szerintem) senki sem szeretne, ha igy vagy ugy manipulalva lenne a verseny.
-
Mezcal
addikt
válasz zilazil #12943 üzenetére
Sok a kérdés vele kapcsolatban, és nem azért, mert ezzel a Hondával sokat esett, hanem azért, mert a stílusában régen is benne volt az esés. Ha azt nézzzük, hogy a Ducatival sem könnyű motorozni, Bagna és Martin is sokszor esett, akkor bizony lehet aggódni Marki miatt is.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
-
vlevi
nagyúr
válasz zilazil #12956 üzenetére
És ezt úgy, hogy egyáltalán nem látszott rajta, hogy nagyon erőltetné magát, abban a pirosfekete ruciban
Az előbb említett 29 esés, az ő állítása szerint is azért volt, mert kénytelenek voltak sokkal többet vállalni, mint a többiek, és még így is csak a középmezőny végére tudott odaérni, márkatársai pedig még oda se.