Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz SzalaiG #5624 üzenetére
én csak azt mondom hogy jobb és ha a micselin jó lesz idén végre, akkor egyes pályákon versenyképes lesz a dukival szemben.
a többi sajnos nickyn múlik, a duki még mindig erősebb szerintemthx a modnak aki átnevezte
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #5642 üzenetére
jézus, kik ezek a hannspree újoncok?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
azért stonernek is van arca, kezd egyre nagyobb lenni
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #5647 üzenetére
csak bírja a motorja, nickyn semmi se fog múlni!!!
igazából arra leszek kíváncsi hogy stoner hogy fogja bírni a dogfight-ot, mert tavaly nem igazán volt benne része.. akkor azért sok minden kifog derülni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ha idén is elbasszák a gumikat, akkor én kikapcsolom a tévét.
vagy már tényleg ott tartok hogy verje laposra a bridge idén is a micselint, az menjen és végre legyen egy gumi...
jó volt a duki, piszkosul, meg sztóner is, de én az ő vb címét a gumikban látom jelenleg.
majd idén kiderül, hogy mennyire gondolom ezt jól vagy rosszul.
ha a micselin jól megcsinálja a feladatát...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
aprilia rsv4
nem csúnya... )Aprilia Debuts V-4 Superbike Due In WSBK Next Season
by staff
Monday, February 25, 2008The Aprilia RSV 4 "Race Machine" is unveiled for the first time.
The Aprilia Superbike, the bike which from 2009 will bring the Noale based company back to four-stroke racing, has been unveiled for the first time during the Piaggio Group Convention in Milan.
After the success in the 2007 World Championships with Aprilia riders and bikes dominating the 125 and 250 classes (winning all four titles, a repeat of the 2006 performance), the Veneto company gave a preview of the eagerly awaited RSV 4 "Race Machine".
An extraordinary preview to a privileged audience of more than 1,200 dealers attending the International Piaggio Group Convention.
Four cylinders, 1000 cc, power of well over 200 HP in the race version, the new bike due to make its road debut by the end of 2008 will mark Aprilia's return to the World Superbike Championship in the 2009 season.
The Aprilia RSV 4 is driven by the most revolutionary and powerful engine ever built by Aprilia. A four-cylinder one litre 65¯ V engine - a layout making it unique among all the world's production engines - in which the most sophisticated engine engineering is combined with top quality materials and the most advanced electronic control technology.
The Aprilia engine in fact uses integral ride-by-wire technology, opening up new frontiers in managing such a powerful engine, with almost infinite possibilities for controlling power output and traction.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
sztóner kifakadt
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5657 üzenetére
muszáj lesz ha wsbk-ban akarnak indulni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5665 üzenetére
áááá, japánok pöcsök..
még mindig nem voltak képesek kiadni egy v5-ös rcv-t......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
-
Integra
titán
cseka filip ájlenden hátulról elkaszálás után...
ez meg itt kyonari
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #5685 üzenetére
itt meg a fabrizios kezdés
hallod ezt nem hiszem el, el se kezdődött a szezon, de már kőkeményen küldik egymást...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na, a repsol a 2007-es bringával fog indulni katarban..
az időmérőn legalábbis biztos.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
Ryder Notes: Arabian Nights
by julian ryder, on the ground in qatar
Friday, March 07, 2008
Actually, it isn't that strange... you get used to it after half a dozen laps. Anyone who's ever been to a 24-hour race, a speedway race or dirt-track has seen bikes under lights and MotoGP bikes look pretty good under artificial light. The TV pictures are really cool, with lots of arty highlights and moody shadows on the body work. But no-one is really worried about whether it's a good idea or not, they're worried about what happens when the track temperature drops spectacularly and it's the Bridgestone runners who are most worried. The exception, as ever, is Casey Stoner who took four-tenths off his time from the first session.The Yamahas of James Toseland and Jorge Lorenzo put in an impressive run of laps and were often faster than the Ducati to the third split but lost a couple of tenths (pneumatic valves) or four tenths (valve springs) on the kilometre long straight. The most starting aspect of the first ever MotoGP day under floodlights? The pace of the rookies, especially Lorenzo, Toseland and Dovizioso. The most interesting fact? That Rossi is the slowest of the Yamahas and the only one of the four on Bridgestones.
The incident of the day? Dani Pedrosa tailgating Valentino Rossi coming out of turn one and taking a nasty tumble into the so-called gravel trap that actually consists of lumps of rock big enough not to blow away in the desert wind. His right hand, broken in the Sepang test, took a bang and while not damaged is now very painful again.
Thankfully Suzuki, who had looked lost in the first session, found some pace, especially Vermeulen.
Over at HRC, they still haven't worked out which bike is better — '07 or '08. Either way, the satellite team Hondas are still faster than the factory bikes.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kicsit durva
1 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha Team Yamaha 1:53.927
2 James Toseland Yamaha Tech 3 Yamaha 1:54.182
3 Colin Edwards Yamaha Tech 3 Yamaha 1:54.499
4 Casey Stoner Ducati Marlboro Team Ducati 1:54.733
5 Randy De Puniet LCR Honda MotoGP Honda 1:54.818
6 Nicky Hayden Repsol Honda Team Honda 1:54.880
7 Valentino Rossi Fiat Yamaha Team Yamaha 1:55.133
8 Dani Pedrosa Repsol Honda Team Honda 1:55.170
9 Andrea Dovizioso JiR Scot Team Honda 1:55.185
10 John Hopkins Kawasaki Racing Team Kawasaki 1:55.263
11 Chris Vermeulen Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1:55.540
12 Alex De Angelis San Carlo Honda Gresini Honda 1:55.692
13 Loris Capirossi Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1:56.070
14 Toni Elias Alice Team Ducati 1:56.251
15 Shinya Nakano San Carlo Honda Gresini Honda 1:56.434
16 Marco Melandri Ducati Marlboro Team Ducati 1:56.730
17 Sylvain Guintoli Alice Team Ducati 1:57.198
18 Anthony West Kawasaki Racing Team Kawasaki 1:57.445...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Katari Nagydíj, 125 kcm, rajtsorrend:
1. Bradley Smith, Polaris World, 2:05.242 perc
2. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, + 0.066 másodperc
3. Mike Di Meglio, Ajo Motorsport, + 0.109
4. Scott Redding, Blusens Aprilia, + 0.303
5. Danny Webb, Arie Molenaar, + 0.351
6. Rafaele de Rosa, Onde 2000, + 0.376
7. Nicolas Terol, S3 + WTR San Marino + 0.591
8. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, + 0.711...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
annyira szánalmas ez a motorlerobbanás már talma alatt..
aspar arcát megint érdemes volt nézni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz greenmukk #5736 üzenetére
simán hozta volna ezt a futamot.
fizikailag amúgy is mindenkit ver a mezőnyben.
azon röhögtem, hogy vajon a kis bredli vajon hány körig bírja tartani a motort, hát nem sokáig ment neki ettől függetlenül riszpekt neki is!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
úristen pedróza mekkorát rajtolt...
és tózlend mekkorát odavert már lorenzonak belsőn, fele se tréfa....
scuzi, szokni kell a fényezéseket, elég megtévesztő[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
elsőnek fordult a semmiből.
elképesztően nagyot motorozik jelenleg.
ordenáré nagy a tempó, lorenzo meg tartja magát sztóner előtt.
előbb 330ról 4en fékeztek be 3 méteren belül.
elöl meg rossi pedróza csata, rossi le is fogja nyomni mindjárt
börőcky nyal ezerre csontig rossinak, félig alkesz megint, valaki kirakhatná már a kommentátor boxból ezt a .....t ......[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
és dovi lenyomta rossit!!!!
gratula pedrózának a fostaligával harmadik hely...
lorenzo no comment, utálom.
sztónernek meg kikéne lőni a motorját.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #5754 üzenetére
akkor sürgősen vállalja be az idei motort még szar állapotban is, mert ennél csak jobb eredményt tudhat vele..
rossi valszeg pislogott egyet, hogy hogy odakenték a zöldfülűek
nem adok sok időt melandrinak sajna, ez így nagyon kevés.
lorenzo bitangul ment és kemény, de akkor is utálom
dovi nagy volt a végén, nagyon ügyes és tózlend is remény!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs