Új hozzászólás Aktív témák
-
macko20
őstag
válasz BullZeye #17375 üzenetére
Sztem fehér öntapadós fólia ,és lehet h a venti csavarok és maradék likakra a és megmaradó venti fekete , stb színű részeire is tennék
(#17374) Honkydoo
sztem min 40mm magas a hő felvevő rész a szivattyúval de inkább magasabb,és vannak lefogató furatok? ,vízes forumban kérdezz rá a 24/7-re
Villanyszerelés is ! Üdv.:m20
-
imibogyo
veterán
válasz BullZeye #19938 üzenetére
Gondolom valami ilyesmi mechanizmusról van szó. A legegyszerűbben és komolyabb elektronika nélkül egy erős DC motorral, például akkumulátoros fúróval, vagy ablaktörlő motorral lehet ezt megoldani (itt hasonló ágyat motorizáltak). Én mindenképpen egy relatíve rugalmas összeköttetést alkalmaznék, hogy az irányváltások simák legyenek, de azon kívül semmi extra nem szükséges.
(#19937) Nerazim:
Tényleg semmi extrát nem csináltam, de azért leírom...Első körben egy nagyon-nagyon finom csiszolást adtam az alkatrészeknek (200-400-as papírok talán, lényegében a legfinomabbak, amiket csak találtam a műhelyben). Ezután jött egy alapos mosás/zsírtalanítás (régi, talán már évek óta lejárt szavatosságú ) Ultra mosogatószerrel, erősen langyos/kéz-meleg vízben feloldva. Nem szoktam a tisztítószereket közvetlenül a tárgyakra tenni, mindig vízben oldva használom őket, nem tudom ez számít-e valamit, de én így szoktam. Amikor teljesen megszáradtak a cuccok (nem töröltem meg az alkatrészeket, hogy legyen ideje a tisztítószernek kifejteni a hatását), akkor "100%"-os alkohollal áttakarítottam még egyszer. Ezután pedig jöhettek is a festékrétegek. Még egy apróság: én leheletvékonyan szóróm a festéket. Sokszor az első réteg alig látszódik és képes vagyok 8-15 rétegben is rámenni egy-egy alkatrészre, mindig csak épphogy megszórva a felületet és nem tartom be a gyártói "5-10 perc után rámehetsz újra" dolgot sem, ahogy esik úgy puffan alapon, de minimum 20 perces szüneteket tartva fújom a rétegeket. Így kicsit lassabb, de eddig még mindig jól működött.
[ Szerkesztve ]
-
tvamos
nagyúr
válasz BullZeye #19947 üzenetére
Kozben az jutott az eszembe, hogy neked MOST kell a cucc, nem pedig epitgetni akarsz. Szoval visszaszivtam. A legjobb az akusfuro, kotegelo, tesa, meg par csavar kobo.
Persze, ha lenne ido, akkor egy atteteles, szenzoros bldc motorral csinalnam, mert az tud lassan menni, es igy csendes is, de azt rendelni kell, meg el is kell inditani, es meg az is ott van, hogy nemelyik kinai szabalyozo meg bug.
Szoval bogy, hogy beleszoltam!
Mi sokat kuzdottunk a gyerekkel, mert zaj kellett neki, hogy elaludjon, de ugy meg mi nem birtunk... viszont ha lekapcsoltuk a zajt, akkor felebredt.
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
BullZeye
veterán
válasz BullZeye #19959 üzenetére
Megjött a motor is és a vezérlő is, múltkor találtam egy jó képet hogy kell összekötni, viszont most nem találom sehol...
Motornál van 5 kábel következő kiosztással:
Red line: power +
Black line: Power -
White line: CW / CCW control line,White line and black line together, you can change the motor direction
Blue line: PWM speed control line, then 0 ~ 5V pulse width governor
Yellow line: FG signal lineDriveren pedig a kövi kiosztás van:
MA
MB
MCGNDVCC -
BullZeye
veterán
válasz BullZeye #19989 üzenetére
Nem sikerül életre lehelni, ha a motorra kötöm egyenáramot, akkor a motor megy, de ennyi, szabályozni a driverrel nem tudom, és neten is 50 féle kötegelést találok, de egyik sem ami nálam van, pici kínaiak meg nem írják le még véletlenül se, hogy hogy kéne ezt használni.
Tudtok segíteni?
Ezzel a bekötéssel egy tizedmásodpercre elindul a motor aztán megáll, mintha kéne legyen valami bekapcsoló gombnak ami nincs. Potmetert tekergetve nemtörténik semmi, board áram alatt van azt jelzi, de ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
tvamos
nagyúr
válasz BullZeye #19991 üzenetére
Ebben a motorban, (ha hihetunk a leirasnak,) benne van a vezerlo aramkor. Ami neked van, az nem jo hozza.
A pirosra 12V + kapcsa megy, (felteve, hogy 12V-osat vettel, es nem 24V-osat,) a feketere megy a - kapocs. Ha a feheret hozzaerinted (nyomogombbal rakapcsolod) a fekete vezetekre, akkor forgasiranyt valt. A kek vezetekre 5V-os PWM-et kell adni, ami azt jelenti, hogy az oda kotott jel kitoltesi tenyezoje fogja megadni a sebesseget. (Sajnos a fekvenciat nem talalom sehol, mit kell neki adni.) A sarga valami fordulatszam szenzor, gondolom hall szenzor lehet.
Szoval ehez egy masik elektronika kell, mondjuk egy ilyen: [link] Ezen van kis 5V-os tapegyseg is, ami megcsinalja neked az 5V-ot a 12V-bol. Azt nem hiszem, hogy 24V-os motorhoz is jo lenne.[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-