-
GAMEPOD.hu
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPeter87
őstag
válasz #79335424 #27005 üzenetére
Szerinted?
(#27004) easoft
Köszönöm az infókat.
Nagyon átvetted ezt a lala-féle felkiáltójelezést.(#27003) Fifi
Ha az ügyfél a számlafizető, az a jobbik eset mert így nem nyeli be a flotta az ügyfél pénzét. Sajna egy olyan flottába sikerült egyszer belépnem, ahol a flottának kellett fizetni a számlát (mobilflottak.hu), amit szépen benyelt és 2-3 hónap múlva letiltották a sim-et. Persze a szolgáltató is csak akkor jelzett, amikor korlátozta a szolgáltatást..
[ Szerkesztve ]
-
Zs1111
csendes tag
válasz #79335424 #27005 üzenetére
Teljesen igazad van, a flottakezelő állít be mindent rólad a szolgáltató rendszerében.
Tehát, ha csak felületesen végzi a munkáját az ügyintéző akkor bizony meglepetések érhetnek.
Ez így volt nálam is, az euroquattro-val hetek óta szenvedek kommunikáció és beállítás fronton. Nem a megbeszéltek alapján állította be az adatokat a rendszerben pl.:nem aktiválta a simeket, aktiválásnál felcserélte a csomagokat, nem megfelelő kedv. aktivált rá, azaz drágább lett, telenor kódot nem aktiválta, stb.
A szolgáltató meg nem fog neked segíteni, hogy a gondjaid megoldódjanak, tehát a flottakezelőre vagy kényszerülve minden apró problémával.A lényeg az, hogy nagyon sok minden múlik a flottakezelő - ügyintéző hozzáállásán.
Érdemes mindenkinek a szemét rajta tartani az ügyintézőn. Én is így tettem és teszek.
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- GIGABYTE GeForce GTX 1050 OC 2GB GDDR5 128bit Videokártya,hibátlan állapotban,tesztekkel!
- G29 pedállal + Thrustmaster váltó
- Sapphire HD 4830 512mb/256bit
- Fél Konfig : I9-9900k /Asus Rog Maximus XI Hero/ Corsair Vengeance 4x8GB DDR4 3000Mhz /NZXT Kraken
- Thermaltake Frio Silent Extreme 14 Dual - 240W TDP (LGA 1150 és 51)