Új hozzászólás Aktív témák

  • old gray

    addikt

    Fuzik fórumtárs utánanézett a dolognak, v.mi postai rendszert fejlesztenek, elküldtem neki a küldeményazonosítót és nem találta benne! Ami lehetséges: hamis küldeményazonosító-cimkét tettek a feladóvevényre, és már ott benyelték a csomagom, ahol feladtam. Vagy: kibontotta a csomagot az a postás akinek el kellett volna juttatnia a címzettnek a csomagot. (de akkor mi van az azonosítóval?) Vagy: a címzett már rég átvette és röhög rajtam (ezt nehéz elhinni, abszolút korrektnek tűnik a gyerek). Ez utóbbi is lehetséges, 15 munkanap letelte előtt a postai szabályzat értelmében (!!!) nem adnak ki információt a küldemény státuszáról (ennyi a max. kézbesítési idő, így még nem 100%, hogy elveszett a csomag...). Írtam a postai ügyfélszolgálatnak mailt, megerősítették, hogy tényleg van ilyen a szabályzatban, de felajánlották nagylelkűen, hogy ha elküldöm a címezett adatait ill. küldeményazonosítót, akkor idő előtt utánanéznek, hogy mi a helyzet. Elküldtem múlt hét szerdán. Szerintetek utánanéztek? Nagy büdös lófa..t. Semmi válasz, köszönöm a segítséget '' :R '' !

    Nem tudom mit lehet tenni, a lényeg: én vagyok egy hülye barom, mert nem értékbiztosítással vagy futárral postázok, a vevő meg azért mert folyton jár a szája a postaktg. miatt, így próbálom az olcsó utat választani. És most nem jött be.

    A kártérítés 10k ajánlott küldemény elkavarodása esetén? Vagy max. 10k ? Eleve: a feladóvevényt nem is én töltöttem ki, hanem a postáskisasszony, aki még a tartalmát sem írta rá, mert biztos leesett a műkörme és sietett visszaragasztani......

    Broadcasting lies on the television screen / Trying to get us hooked on your american dream

Új hozzászólás Aktív témák