Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz Apa+Fia #9030 üzenetére
Miből gondolod, hogy nem kell visszaadni az előfizetői kártyát, ha már nem aktív?[ÁSZF]
Javaslom a szerződés elolvasását, mielőtt a téves információk alapján hozott téves döntés következtében kötbérfizetési kötelezettség keletkezik:
9.1.3.1.7 A határozott időtartam lejártát követő 1 (egy) éven belül Előfizető köteles a „MinDig
TV Extra” kártyát Szolgáltató részére rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban az ügyfélszolgálati irodában leadni, valamint az esetleges díjtartozását kiegyenlíteni. Késedelem esetén Előfizetőt a Díjszabásban meghatározott kötbérfizetési kötelezettség terheli. Ezen túlmenően Szolgáltató jogosult a kötbért meghaladó kárát is érvényesíteni. Amennyiben Előfizető a „MinDig TV Extra” kártyát nem üzemképes, illetve sérült vagy rongált állapotban adja vissza, és nem tudja bizonyítani, hogy a „MinDig TV Extra” kártya állapota Előfizetőnek fel nem róható okra vezethető vissza, köteles Szolgáltató részére a Díjszabásban meghatározott mértékű kötbért megfizetni. Szolgáltató a kötbért meghaladó kárát is érvényesítheti, tudomásul veszi, hogy az általa befizetett díjak kötbérként a Szolgáltatót illetik.9.1.3.2 Határozatlan időre létrejött szerződés megszűnése
9.1.3.2.1 A szerződés Előfizető általi rendes felmondása
Előfizető jogosult indokolás nélkül bármikor, 8 napos felmondási idővel az egyedi előfizetői szerződést felmondani. Előfizető jogosult egy általa megjelölt határnapra felmondani az előfizetői szerződést. Ebben az esetben az Előfizető a felmondásról szóló nyilatkozatában köteles megjelölni azt a határnapot, amely naptól a Szolgáltatást nem kívánja igénybe venni. E határnap a felmondás megküldésétől (Szolgáltató által történt átvételtől) számított nyolcadik és harmincadik nap között lehet.
Felmondás esetén a felmondási idő lejártát követő első munkanapon Előfizető köteles a „MinDig TV Extra” kártyát Szolgáltató részére rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban az ügyfélszolgálati irodában leadni, valamint az esetleges díjtartozását kiegyenlíteni. Késedelem esetén Előfizetőt a Díjszabásban meghatározott kötbérfizetési kötelezettség terheli. Ezen túlmenően Szolgáltató jogosult a kötbért meghaladó kárát is érvényesíteni. Amennyiben Előfizető a „MinDig TV Extra” kártyát nem üzemképes, illetve sérült vagy rongált állapotban adja vissza, és nem tudja igazolni, hogy a „MinDig TV Extra” kártya állapota Előfizetőnek fel nem róható okra vezethető vissza, köteles Szolgáltató részére a Díjszabásban meghatározott mértékű kötbért megfizetni. Szolgáltató a kötbért meghaladó kárát is érvényesítheti.Ha szó szerint a piacon találtad, akkor vagy kellőképpen buta/nemtörődöm volt az eredeti gazdája, vagy pedig ellopták tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz Apa+Fia #19396 üzenetére
A miénk az a visszakapcsolásról magától leszokott, lehet, hogy a múltkori frissítés óta? Te feltetted az aktuális szoftvert? Ha azonnal kapcsol vissza akkor a távirányító gombját próbáld máshogy, rövidebben nyomni mert úgy tűnt hogy a pergésmentesítéssel sem nagyon foglalkoztak.
Jester
-
Pubszon
veterán
válasz Apa+Fia #20165 üzenetére
Nincs bekötve, de előző tulaj így hibátlanul fogta a csatornákat.
Kicsit alacsonyabb háztetőről szintén fogtuk egy utcával arrébb.(#20166) azbest: Ez jó hír. cserép rétegen kívül nem lesz más akadály, sőt, légvonalba nincs 15Km-re a torony.
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
matej013
csendes tag
válasz Apa+Fia #20485 üzenetére
Nos, nem tudom, hogy hogyan lehetséges, de a tévém felajánlott egy opciót, hogy cicam helyett broadcast-re vált (Fogalmam sincs, hogy ez mit jelent). Azután rákerestem a 43-as csatornára (MuxC, Tokaj, 650 mhz) és hozta a jeleket. Úgyhogy örülök, hogy nem kellet hozzányúlnom, remélem a jel is megmarad. Jelenleg 55% a jelerősség, de 100% minőséget ír, úgyhogy reménykedek. Képminőséggel jelenleg nincs probléma és azért ma elég szeles-borús idő volt. A próba szerintem a havazás + ködös idő lesz.
A sörben kevés a vitamin. Ezért kell sokat inni belőle.