- World of Tanks - MMO
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Escape from Tarkov
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Dragon Age: Origins
- Marvel Snap
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szajo
őstag
Sziasztok!
Van egy 2008-as Piaggio NRG Power DD karbis vízhűtéses motorom 44ezer km-el. Ajándékba kaptam, mikor elhoztam nem ment többet 25nél. Hoztam bele 100as benzint meg ismerős állított a karbin. Használtam egy hónapot és ment is 70-75öt eleinte majd később már csak 60-64et.
A beindítás olyan volt, hogy beindult és leállt majd rugdosásra egyszer csak beindult (10ből 6szor ilyen szarul indult és az első egy két KM-en dadogott is alattam)Kétszer pedig olyat csinált, hogy mikor egyhelyben járt hidegen egyszercsak leállt nem indult be, a légszűrő meg tiszta benzin volt, ma is ugyanez történt és mikor egyszer sikerült beindítani erő se volt benne... Szépen elindult majd ejtette vissza a fordulatot míg leállt.
Szerintetek megéri egy ennyit futott motort teljesen felújítani vagy vegyek inkább másikat? Esetleg van megbízhatóbb típus?
(Bocsi a hosszú storyért) -
Szajo
őstag
Nem tudjátok, hogy a piaggio NRG power dd 2008 futóművén lehet puhítani?
-
Szajo
őstag
válasz Tothgera30 #81931 üzenetére
De ugyanilyen teleszkópra vagy más fajtára?
-
Szajo
őstag
Injectoros aprilia sr50 ről mi a véleményetek?
-
Szajo
őstag
válasz energy4ever #81940 üzenetére
1.
A piaggio blokkos sr az ugyanúgy van ebben a "kasztniban"? (Amit néztem ez pl 2009-es factory)
2.
A kényelmes futóműve miatt vennék SR-t, ismerősnek van és a piaggio NRG Powerem után egy álom a rugózása.
Van még hasonlóan kényelmes 50-es motor ami megbízható is? -
Szajo
őstag
válasz energy4ever #81946 üzenetére
Hát úgy kényelmes, hogy a mostani NRG Power az úgy pattog egy kicsit rosszabb aszfalt úton, hogy le akar dobni a motorról szinte, pedig a telók jók.
-
Szajo
őstag
válasz energy4ever #81946 üzenetére
Azt honnan tudom, hogy piaggio blokkos-e?
Ha karbisak akkor tutti piaggio blokkos? -
Szajo
őstag
válasz Tothgera30 #81958 üzenetére
Értem, a 40ezer km sok lehet?
Elvileg főtengely csapágy,vizpumpa és injector fejet cserélt rajta a szerelő aki árulja. (Külföldi a gép) -
Szajo
őstag
válasz sityupityu #81960 üzenetére
220ezer ft.
Egyébként azért cserélt főtengely csapágyat mert széthúzta a blokkot a vízpumpa miatt.
A kilometeróra nem mér... Az vajon jeladó vagy óra inkább?[ Szerkesztve ]
-
Szajo
őstag
válasz sityupityu #81964 üzenetére
Injectoros.
Nem tudom mert az ára meg az esztétikája elég jó.
A neten csak 330+ért vannak fent amibe kevesebb mindjuk a km -
Szajo
őstag
válasz sityupityu #81968 üzenetére
Értem, köszönöm. Akkor az lesz.
-
Szajo
őstag
Debrecen vagy környékén ismertek jó motor szerelőt?
-
Szajo
őstag
Vettem egy karbis piaggio blokkos 2007es Sr50et.
Szép az állapota, motor se dágvány, csavarok bilincsek nem rozsdásak.
Kicsit a váltóval lehet vmi mertt "később" indul meg és néha cicereg a szíj. (Tud ilyet?)
Megy 80at egyébként, 60 65ig dinamikusan gyorsul.
Az olajzót hogy ellenőrzöm? Most míg számomra ismeretlen tettem a benzinbe olajat remélem a kettő együtt egy tank alatt nem vágja haza. -
Szajo
őstag
Aprilia Sr50 Karbis 2007esbe milyen hajtómű olaj kell?
-
Szajo
őstag
Alló motornál tolva a robogót kell lennie hangjának a váltó felől? (Aprilia Sr50 carb)
-
Szajo
őstag
válasz sityupityu #82103 üzenetére
Sokat kóstál egy olyan művelet, valamint nagyon szét kell szedni?
-
Szajo
őstag
válasz sityupityu #82105 üzenetére
Száraz teljesen. Igazából látszik hogy meddig jár a teló a fényes részen. Most nem tudom, hogy az lehet-e hogy ebben "keményebb" teló van mint a sógoréban? Hiszen így a fényes részen látszik meddig jár a teló és az alapján jónak tűnik de mégis egy kicsit pattogósabb meg lenyomni is nehezebb egy helyben.
-
Szajo
őstag
válasz sityupityu #82105 üzenetére
-
Szajo
őstag
Megint kérdezek
Megjött a görgőszett (gyári) szíj,olajpumaszíj és kerekei. (Sr50 karbi piaggio blokkos)
- Görgőt szilikonnal érdemes befújni vagy ez hülyeség? Láttam netes videókban, hogy így csinálják sokan.
- Zsírozni milyen zsírral érdemes?
- A kihajtásba vettem 75w90 motul olajat viszont nem tudjátok véletlenül mennyi kell bele? A betoltő nyílásban lévő nívón van több vonal is és nem tudom melyik lenne a max... -
Szajo
őstag
válasz BLUE TORNADO #82122 üzenetére
Zsírozni a perselyeket pl bendix, berugó. Ha már szétbontom megtisztítom a dolgokat.
-
Szajo
őstag
Sr50 karburátor alapjáratiját allitgatni kell néha? Most, hogy melegebb van nagyon alacsonynak hangzott bemelegedve az alapjárat és indulni is kis gázzal indul. (Hidegen egy pöccintés és indul)
Most tekertem egy fél fordulatot bentebb a csavaron így szebb az alapjárat de ez normális amúgy? (Nem rég vagyok a robogós világában) -
Szajo
őstag
Ha 18.5x811 a gyári szíj a robogón akkor gondolom fél centivel rövidebbet vagy hosszabbat nem érdemes felraknj?
-
Szajo
őstag
Aprilia Sr50 2007-es fekete kulcsos az immo nélküli igaz?
Tehát elég ha veszek egy szűz kulcsot és lemásoltatom? -
Szajo
őstag
Sziasztok.
Az mitől lehet, hogy ilyen "csörgő" hangja van valaminek az SR50en. Mintha a variátor alól jönne. Új a görgőszett stb.
A fura az, hogy ha lerakom sztenderről hangosabb, ha felrakom sztemderre sokkal halkabb vagy néha nem is adja. -
Szajo
őstag
válasz mumtaz #82199 üzenetére
Amiket cseréltem:
Olajpumpakerek,olajpumpaszíj,komplett görgő csúszkástól tarcsástól mindenestől (egyben volt),cvt szíj, valamint újra zsíroztam a perselyeket stb.
Az olajpumpa kerék elég szépen kikopott szerintem nem nagyon cseréltek pumpaszíjat... a tengely (vízpumpa tengely amire rámegy az olajpumpa kerék) is megvolt kicsit kopva de hajtja az új kereket, szintúgy az olajpumpa hátulján. De szerintem az nem adhat ilyen hangot mivel ha folyamatosan forog egy irányban akkor nem adná.
A hang egyébként olyan mintha a dugattyú gyűrű csörögne de nem onnan jön a hang.
-
Szajo
őstag
válasz mumtaz #82199 üzenetére
Közben megtaláltam egy 20perces fülelés után elég bagatel hiba volt amire nem is gondoltam...
A gyertya volt kilazulva valamint az érintkező része is belevolt törve a pipába... gondolom mikor leraktam a motort a sztenderről elmozdult a gyujtáskábel és az volt az oka, hogy változott.. de volt itthon piaggio gyári gyertya tartalékba.
Csodálkozom, hogy ment egyáltalán a motor normálisan, pedig ment :D[ Szerkesztve ]
-
Szajo
őstag
-
Szajo
őstag
Az egyébként mennyire normál, hogy az SR50ben hidegen ha elindulok az első egy két km-en "darabos" a hajtás tehát pl ha félig húzom a gázt nem folyamatosan gyorsul hanem kicsit "szaggatva". (Variátor házban a komplett kuplungon kívűl minden új)
De egyébként amint üzemmeleg (1-1.5km) és hibátlanul megy. -
Szajo
őstag
Én mindent az OemParts-ról rendelek. Szerintem nem drágák és az alvázszámod ha beazonosítod robbantott rajzon MINDEN megvan.
BlueTornado
Igen és nem szoktam nyélgázon menni sőt. De ugye egy elindulásnál mondjuk fél gázt ha húzok felpörög,elindul, tartom a gázt és Kkor ilyen "darabos" de mondom pár perc utazás és mikor víz már 3. egységen van a műszerfalon már hibátlan. -
Szajo
őstag
Hát nyílván ami nincs és gyári rendelés arra várni kell.
-
Szajo
őstag
Robogóra milyen gumit tudnátok ajánlani ami biztonságos?
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Sorozatok
- Kupon kunyeráló
- Ukrajnai háború
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest