- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 1 / 2
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- EAFC 24
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
- Diablo IV
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz ludsimon #59663 üzenetére
Vegulis akkor miben hiszel? Kitalaltad, hogy kimeled a motort, ezert nem porgeted annyira. A te elmeleted nem tamasztja ala semmi, az ovuke meg igen, hogy birjak a blokkok a porgest. Artani szerintem sem art neki, de hogy ettol mennyivel megy el tobbet, ezt ugy lehetne tudni, hogy nullarol nyelezve majd kimelve egy uj blokkot hasznalni, de ez sosem valosul meg.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #59663 üzenetére
Mint mondtam, nem feltétlenül használ a magas fordulat, de nem lehet kijelenteni, hogy 600rpm és 6000rpm közt 10x-es a kopás...
Gyári motor volt, ha erre értetted a legendát, van, aki látta, próbálta, megvette (utóbbi fórumról eltűnt mostanában). Gyári görgővel, gyári méretű szíjjal... stb.
Nyelezés 4-15km-es távokon 70km/h-s szakaszokon általában 65 körül... A szíj kifutása után még hagytam a motort feljebb pörögni, de nem mindig húztam teljesen koppig a gázt. Egyszer lejtőn sikerült 80km/h-t kipréselni a gépezetből, de az már nekem fájt. Plusz 10"-os kerék, gyenge futómű, dobfék nem a legnyerőbb párosítás volt hozzá, de teszt üzemben kibírta. Képet nem feltétlenül tudok mutatni, de kamuzni nem szokásom. Se fogyasztásban, se szervizelésben, se másban...
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen