Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz canniball #46021 üzenetére

    Na igen, itt sok esetben itt az megy, hogy párhuzamos közlekedés van...
    Azaz egymás seggében "mindenki": kirakod az indexet, hogy legyen vmi
    sejtésük a körülötted közlekedőknek, hogy mit SZERETNÉL, erre ugye a
    vadbarom, aki addig féligmeddig a holtteredben jött, rágyorsít, nehogy elé
    sorolj be. Ha szerencséd van, akkor "europáer mensch" és inkább elveszi
    a gázt, ezzel helyet hagyva... Ha meg még nagyobb szerencséd van, már
    eleve tartott egy követési távolságot és nem is közlekedett a holtteredben:
    viszonylag kockázatmentesen át tudod tenni az autódat a másik sávba.:D
    Csak utána megint nem lesz követési távolság közöttetek - majd kialakul.

    Semmi nem garantálja, hogy hosszú másodpercekig haladsz, indexelve,
    és sikerül is a manőver... Egy dolog igen: ha eleve abban a sávban mész,
    ami kelleni fog. Vagy ha nem, akkor nagyon (de nagyon) korán elkezdesz
    arra orientálódni. Lehet, hogy bunkóság, vö. jobbratartás, de ha már úgyis
    tumultus van, akkor mindegy, párhuzamos közlekedésnél már nem kell...

    De nem akarom szétoffolni a topikot! Motorosnak csak "jelzés" az index...
    Nem várhat előzékenységet a közlekedés többi résztvevőjétől - mert ezzel
    tkp. a másik kezébe adná az életét. Az meg picit bátor dolog: motorkában
    legyen elég kraft, hogy ha oda akar menni valahova, akkor odamegy. Pont.

    Jártam már úgy, hogy csak el kellett volna vennie a gázt, és simán beférek
    elé, elhúzok, és többet nem lát, de nem: csak azért sem, dögöljek meg.:D
    Megálltam, persze, mert nem volt már elég hely, meg kraft ugrálni.:))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák