Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Lauda #21756 üzenetére

    Most nem akarod megérteni, vagy ismét direkt izzasztassz?!

    Ismétlem: nem általánosan a levegőhűtéses robogókról beszéltünk, hanem a levegős NRG-ről, amin fojtva van a gyári henger. - Ennek okát kerestük.

    Most ne gyere az MZ-vel, meg Simson-nal, h azok nem sültek meg (bár azokat is megfőzték sokan). Nézd meg hány lovas egy Simo, és mit tud egy mai, normális olasz / japán ( bár az is olasz :) ) robogó.
    Eleve gyengébbek, más az égésterük, s biztosan kisebb a sűrítési arányuk, így összehasonlíthatatlanok.
    A rotor számít, de eleve oldalról szív, nem konkrétan a menetszelet, így nincs olyan ereje. (Alapvetően a meleg levegőt hajtja el)

    De, h a mostani kérdésedre is válaszoljak:

    Egy gyári robogó blokkot, gyári hűtéssel nagyon nagyon nehéz megfőzni, mivel optimalizálva van a hűtéshez a teljesítménye (gyengébb, mint egy vizes - és most ismét visszakanyarodhatnánk az NRG-re).

    Remélem átment. :)

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák