Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GabN73

    addikt

    válasz akos3 #12610 üzenetére

    hát azért ezt cáfolám.... Lehet hogy a 2T hátránya hogy néha-néha szerelni kell,de attól szerintem egy szintem van a kis 4Tkkel....Kezdjük is el:
    Simsonom (S50) : Amíg megkapta a !4! éves generált semmi baja sem volt.Egyszer gondolt egy olyat hogy a dugó kampec,de gyári henger van/volt még rajta.Akkor is csak én voltam hülye,kicsit túlmelegítettem...Lényeg hogy utána mindent kicseréltem benne,csináltattam rá egy rezonátort,kapott egy nagyobb fúvókát és láss csodát: 90et mentem vele! :Y (henger gyári 50es volt,2 fúrással.) Egyszer sem hagyott az út szélén...
    Haverom Mitoja: olcsón megvette, (olyan állapotban is volt),kicsit csinálgatta hogy megbízható legyen.Utána csinált egy felújítást 90e forint értékben.Simán megy,semmi baja,megbízható.
    Haverom NSR-e:Rendbeszedett gép volt,külföldi papírokkal,rendszám nélkül.Mito val ment egy szinten.Lehet hogy csúnyácska volt,de viszont nagyon kényelmes.
    Haverom Husky SM 125-öse: 600ért megvette használtan rendszám nélkül :((( Eleinte ment is normálisan,komoly gép nagyon.Egy kis idő múlva...Cöhh..Vicces...10-15 perc alatt meg is ragad,hiába melegíted be.
    2T-t tudni kell használni és karbantartani.
    Kis cibere nekem csak az ára és a teljesítménye miatt nem tetszik.Ez van.Turbo-t rá! :DDD :DDD

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz akos3 #12610 üzenetére

    Ne kérj elnézést :N , már elnézem :K , kiharcoltad a tiszteletet... ;]

    "Gondolkoztam, h veszek egy 2000-2002es NSR-t, de megkérdeztem sportmotoron egy sráctól akinek volt NSR-je és CBR-e is, h melyiket ajánlja, és mondta, h az NSR hiába ment, ő utálta mert szerelni kellett állandóan és h mindenképp most már a cbr-t ajánlja mert azzal semmi gond nem lesz, és valszeg kibirom h nem megy úgy."

    Igazán nem értem az olyan embereket akiknek állanódan szerelni kell a motorját :U . Nekem is mondták hogy MZ-t ne vegyek, mert sokat kellesz szerelni, hát őszintén, a Simsonomban évente kellett gyújtás állítgatni, míg az MZ-hez csavarhúzó csak addig írt míg lecsavartuk a tükröket hogy berakjuk a Transitba, és az is eladásakor volt ;) . Haverom meg 125-ös RS-t vett Olaszból, gyári bontatlan blokkal és azóta is boldog tulajdonosa és most a 20 ezredik km-t tekeri bele, azt hogy mennyit volt szerelve az a motor, talán leírható abból hogy éjjel-nappal motorozik mert ezzel jár munkába és egyidejűleg a hobbija is a motorozás :) . Szóval hogy is mondjam, vannak széthajtott gépek, igen azokat szerelni kell, meg vannak az olyan ketyerék amik még sokat elmennek, mondjuk a CBR pont az a gép amit nehéz megölni és ezért nem is ölik meg, hanem a hülyegyerekkomplexusosak és raktétacsuklójúak (itt általában a fiatalabb korosztály elmebeteg képviselőiről beszélek, de nem általánosítok) hogy inkább megvetetik (saját kereset max. diákmunka révén, de olyan ritka mint a nőknél előforduló hererák) a 2T 125ccm-es gépecskéket és szépen kihajtják a lelküket, és aki normális vevő meg alig talál ilyen típusú megkímélt gépeket :U . Így ne arra menjen ki a játék hogy az NSR-t sokat kell szerelni és azért nem azt vetted, ez nem igaz, épp az a lényeg hogy a piac tele van szarráhajtott gépekkel és nincs jó áron egy normális 2T, így marad a megölhetetlen 125 4T CBR, ami nagyon jó kis motor, csak hát ott az a bizonyos üres folt, tehát kicsit gyengécske lesz :B . Régebben én is rákattantam az XT-re és ehhez hasonló futárlelkű gépekre, de miután ki is próbáltam párat már igazán nem vonzott, szóval inkább az MZ-é a lelkem, tehát ha teheted akkor valami megkímélt 2T 125-öst nézegess (ugye ehhez még gyűjteni kell), ha más nem, (megfelelő jogosítvány megszerzését követően) veszel egy kicsit nagyobbat, mondjuk egy 250-es 4T szerintem bőven elég, vagyis nekem az lenne ;) .

    Bár ...CBR példa... ...NSR példa... is van ennyiért. Az YBR meg szintén nagy kedvenc, mert egyfajta hangulata van.

    ...uh, hogy félre fogjátok érteni azt a hsz-t, de csak is azért mert bonyolult, de már sokszor elhangzott a véleményem...

    #12611 Tibii91: Pár év múlva röhögni fogsz rajta, én is így kezdtem (más is), azután egyszer csak belejöttem... :))

    [ Szerkesztve ]

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

  • runner 125

    nagyúr

    válasz akos3 #12610 üzenetére

    :))

    Megértem, szokásos piszka volt csak. :)

    ..tényleg ez a legnagyobb gáz, h nincs több alternatíva. Hány 125ccm-es utcai váltós motort lehet most itthon megvásárolni?! Jó, ha van 4-5 típus..

    A legnagyobb hiány szerintem a 250-400-as sor 4-esekből van. Én ezeket kezdeném el gyártani ezerrel, hiszen sok fiatal (akár lányok) megízlelhetné a motorozás érzését, ugyanis ezeknek már megvan a feelingje.

    Sok szerencsét a CBR-hez!

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák