Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stufen2

    tag

    válasz Casoli #11205 üzenetére

    mivel minarelli fekvő ezért nem,mert megegyezik az aeroxéval is, az f15 az egy jobb motor mint az area. Areában az első futómű a gázos sem a pözsiben sem az italjetben nem szuperál vmi jól, én ezért sem vettem speedfightot. A top trophy-t tom ajánlani az volt az első hengerem most dugózta haverom én 8at raktam bele ő kb legalább ennyit és most került bele a második dugó, mikuni karbi felejtős ha síktolattyús akkor pláne 21-es meg minek :F, bőven elég a 19 dell orto vagy stage 6, csak viszonyítás képpen nekem stage 6 24es pwk r/t-m van és sok a s6 modulárhoz, csak nem volt 21es pwk amikor vettem a cuccokat még legalább 2 hónapig.19 esel vagy 17,5 sel jobban szebben be lehet lőni attól mert nagy karbi van rajta és jobban megeteted nem fog jobban menni inkább csak túldúsul ami nálam is van de nem cserélem már, másrészt nehezebb beállítani és a túldúsulás meg kú.va idegesítő, a kipuhoz annyit hogy a sport kategóriában mind hangban mind minőségben a leo zx a legjobb, igényes és jól kidolgozott, nekem gianelli extrám volt akit tok lebeszélek róla, a nextről ne is beszéljünk(olcsó de szar) de trophyhoz zx 17,5 max 19es karbi mert a 21est hova fúvókázod alá hogy szép aranybarna legyen a kép 60as fúvókát berakni hülyeség meg sztem nincs is nálam a 17,5 esbe 105ös volt jó leo zxhez kell egy mérettel max nagyobb. Raksz hozzá egy malossi fly-t meg egy malossi multivart, egy e5 szűrőt zártat mert akkor nem mocskolódik annyira és pöpec gép lesz. Esetleg még harang. Ha peckesebbet szeretnél akkor stage 6 sport alu meg carrera 16- de a carrera leforgatja annyira hogy max 2500 km és dugózás, nálam 12800ig forgat a c16. ott meg már kell erősített csapágyazott dekli primer szekunder szal az egy kicsit költségesebb

    Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

Új hozzászólás Aktív témák