-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #52935 üzenetére
Akkor nájsz. Nézek majd sisakokat megint amint ráérek, linkelek párat hogy tetszik-e neked. Nekem mázlival van a mostani nem túl nagy márkás (motowell) sisakom. 30ezerről árazták le 20-ra amikor vettem annyit megért. Szélzaj van, meg párásodik is ősszel, de kényelmes, jó a méret, frankón tudom mosni a betéteit, és amúgy nem fő meg a fejem nyáron se. Nem mondom hogy tökéletes de rendben van ennyi pénzért. Viszont az lenne a terv hogy veszek magamnak egy újat ami jobb, és akkor ez lesz a Second sisak a motorhoz. Barátnőm fejére is pont passzol, tehát arra még jó lesz.
Privátban érdeklődj! :)
-
üszök
őstag
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #52981 üzenetére
Nekem is ugyan ezek a tapasztaltaim.
@kcsa: nem mondom hogy nincs igazad, de na kicsit tényleg demagóg. Én azt mondom a 30 rugós átkategória hordható, kompromisszumokat kíván, de lehet vele élni. Egész biztos, hogy a drágábbak maxi sokkal jobbak. Nem mondtam/mondtuk hogy nem. Arról volt szó hogy nem telik rá, mert másra is kell költeni. Nekem első körben sisakkal együtt az egész ruházatom 120-ba van eddig, talán 1 év múlva összetudok szedni pénzt egy jó sisakra. Nyilván azért hordjuk ezeket a fosch!-okat mert muszáj.
Privátban érdeklődj! :)
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz Norbika88 #53046 üzenetére
Kipróbáltam a gyújtás nélküli rugdosást, de nem sikerült beröffenteni.
Kiszedtem a gyertyát és totál el volt ázva. Megtisztítottam, visszaraktam, de utána sem indult. Megint kivettem és megtisztítottam, és most ott hagytam , nem raktam vissza a gyertyát.
(Tanulság: Nem szabad lerakni a robogót, mert többet nem indul be )<<<KEEP IT REAL!>>>
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #53101 üzenetére
Persze de ez tök más szitu. Te újonnan vetted, vigyázol rá, szeretgeted, jó minőségű olajjal használod. Az a baj hogy ha valaki elhanyagolja ezeket a kis robikat, majd több tulajdonoson keresztül megtörténik ez, amire hozzánk kerül használtan már egy roncs lesz.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #53106 üzenetére
Pontosan. Én is most rengeteget kérdeztem a vassal kapcsolatban szerelőktől, rf tulajoktól, stb. Addig neki se álltam amíg nem tudtam pontosan mit hogyan kell csinálni, mert eleve rutintalan vagyok, és nem akarok eltörni egy patentet se, túlhúzni egy csavart se stb. Ha kapkodok és nem kérdezek meg dolgokat .... hu hát sok sok hülyeséget elkövettem volna.
Privátban érdeklődj! :)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Norbika88 #53236 üzenetére
Ha 50-es 2T, akkor csak a bünti. Ha 125/50-es, akkor meg magánokirat-hamisítás, érvénytelen biztosítás, jogosítvány nélküli vezetés, az esetleg másnak okozott kár teljes térítése zsebből, stb. Egy csomó meghurcolás, bíróság, meg esetleg az össze pénzed, mindened rámehet. Megéri?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Norbika88 #53236 üzenetére
Ha tényleg 50, nem nagyon szórakoznak... Ugye az nem hiteles, hogy a rendőr bácsi megy utánad, és 70-et mutat az órája... Trafipax bemér, gyorshajtási bírság... Ha valóban 50-es akkor nem hiszem, hogy szórakoznának azon, hogy sík úton max 45... Max ha valakinek eszébe jut, hogy ebből is sok pénzt be lehet szedni... De mielőtt ezzel foglalkoznának, a 125+/50 gépeket kiirtják a forgalomból...
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz Norbika88 #53236 üzenetére
Menet közben nagyon ritkán mérnek nálunk, elsősorban csak autópáján. Ha álló helyben mérnek akkor kell leállító ember másképp hová küldik a csekket. Ez is ritka nálunk,és ha van is akkor is az objektív alatti gyorshajtókra szoktak ráállni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Something_
őstag
válasz Norbika88 #53449 üzenetére
Kollégámnak hasonló protektora volt, látható a képen.
Autós fordulni akart balra, megállt, mert látta, hogy jön az 50-essel kollégám, de ő is lassított, nehogy beforduljon az autó, de látta, hogy megállt az autó. Erre az öreg papi úgy gondolta, hogy még befér.
Kikanyarodott, kollégám kb 20-al érkezett a jobb első sárvédőhöz, majd koppant a szélvédőn, aztán jött a beton.Bukó, protektoros kesztyű, protektoring, sima bőrkabát, térdvédő.
Tört a bokája és a keze is kapott gipszet, ott asszem 1 vagy 2 új megrepedt.Öltözzetek be. Ha lett volna egy jó kis csizmája is, akkor megspórolt volna alaphangon orvosra, gyógyszerre kb 20e-et, plusz 5-6 héten keresztül tudott volna jönni dolgozni is. Lába sosem lesz olyan, mint volt.
El lehet dönteni, hogy mennyit ér a motoros felszerelés.Térdprotektornak én az asesso-t ajánlom. Van több fajta hossz is. 10e alatt kapható kicsivel, igen, ez annyi majdnem, mint a linkelt protektoring, de hidd el, megéri.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Norbika88 #53511 üzenetére
Tessék itt az igazi hangja. Kicsit más Nekem ettől függetlenül gyanús a videód, hogy ott valami csel van
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Norbika88 #53509 üzenetére
Gyönyörű az a motor, és nem rossz az ára sem. Rá kell csapni!
(#53514) body007: ne tudd meg, milyen hangja volt a Csótányomnak is mikor megvettem (1 henger, 2 db tölcsér alakú kipufogó, előző tulaj hülye fia által teljesen kiherélve). Autószerelő haverom ment vele pár kört egy kis utcában, én a járdán állva hallgattam, és majd' lepetéztem a gyönyörűségtől!
Aztán amikor ráültem és húztam neki (igaz, még nyitott sisakban) 10 perc alatt meg tudtam volna őrülni tőle, úgy hasogatta a dobhártyámat. Egyik első dolgom volt, hogy némi kísérletezgetések után helyreállítottam a gyári állapotot (vagy legalábbis valami ahhoz nagyon hasonlót. Most ilyen: [link][ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #53593 üzenetére
Bréking nyúvs. Semmi ilyesmi nem történt. Ma délben megnézte az Aegon által megbízott külsős független cég kárszakértője a motort. Megkérdezte pontosan mi történt, elküldette emailbe a balesetes fotókat is, és ő mindent lefotózott, feljegyzett, rákérdezett stb. Iratokat ő intézte, motort is. Azt mondta, hogy bent a cégnél ezt átszámolják, és küldik az eredményt.
Az úr egyébként nagyon korrekt, rendes volt. Mondta hogy mik a lehetőségek, ő azt mondta hogy ő szerinte is helyreállítható tökéletesen, viszont márka szervizes árakkal fog számolni a biztosító, ezért le fogják totálkározni. Tehát a piaci értékére számíthatunk, amiről azt beszéltük meg hogy 300-400 közötti összeg.
Azt is mondta, amit ti is írtatok, hogy lehetne olyan verzió is, hogy számlát hozok róla... viszont erre megjegyezte hogy koránt sem biztos hogy a számlát kifizeti a biztosító, hisz előfordulhat hogy ott csak az Áfa érték több száz ezer forint. Szóval ő azt mondta hogy vagy megállapítják Gyorskárban vagy Totálkárban. De utóbbival járnék jobban.
Itt tartunk jelenleg, időpontot nem mondott. Néhány nap, vagy több hét is.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #53803 üzenetére
Igen - igen, én is ezt mondom. Használható lesz, főleg robogón, országúton sem lesz vészes, biztonságosnak is mondanám. Mosható belső, napszemcsi betét stb, szóval jó ez. Annyi hogy nekem most 1 éves, és a plexit mozgató mechanika 2 oldalt már nem olyan mint régen... nem ugrik ki a plexi 1-1 beállított pozícióból, de majdnem... szóval túl sokat se várj tőle. Néhány szezont, esetleg 3-4et is kibír majd, ha vigyázol rá, de ennyi.
ui.: a festés tényleg uv álló. még nem jött le róla, szóval király
Privátban érdeklődj! :)
-
dzso22
senior tag
válasz Norbika88 #55288 üzenetére
húzd be az első féket finoman kezdj gázt adni a motornak lassan és közben figyeld a dekni részt nem e "ráz" be.
Ha igen akkor valószínűleg van egy aszimmetrikus kuplungod. jobbik esetben a rugók húzó ereje nem egyforma.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
válasz Norbika88 #57315 üzenetére
Elég nagy LOL, mint az "eredeti" GM olaj. ugyanaz a flakon és címke az Opelnél, meg az Auchan-ban. Csak utóbbinál pl görögül volt ráírva minden, a besorolása ugyanaz és beállt miatta a motor.
dzso22: Mint le is írtam korábban ugye bütykölésztem én anno, de pl. akkoriban valahogy egyértelműbb jelei voltak pl. a karbi beállításból fakadó dolgoknak. Egy szimó nem volt annyira érzékeny, mint ezek a cuccok, de annyi lóerő nem is volt benne gyárilag. Bár az enyémnél már kellett azért finomhangolni rendesen, de akkor is megbocsájtóbb volt. Mondjuk ahhoz meg soha nem találtam normális főtengely csapágyat. Annyira pörgött, hogy 1000-1500 km után mindegyik kotyogott és emiatt a kotyogás miatt - mivel ugye megszakítós gyújtása volt - magasabb fordulaton össze-vissza ment a gyújtás. De mondjuk 14000-et pörgött, ami egy szimónál nem épp a szokványos kategória.
Minden esetre ott sokkal egyértelműbb jelei voltak, ha a karbi nem jól volt beállítva.
A másik meg, hogy ugye ott nem kellett variót sem hangolni.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen