-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzso22
senior tag
válasz huszi.gyb #52463 üzenetére
Semmi extrémre nem kell gondolni ha ezek gyárilag fojtással tudják a valós 70-et akkor nincs semmi furcsa a 85km/h ban.
Leírtam mik vannak a gépben lejössz kipróbálhatod
A sima 4-t ket meg a 2000-es utáni Morini blokkos meg di-tech talicskákat el kell felejteni azok lomhák gyengék véglegesre folytottak.
Gilera pl forgattyús házzal fojtott véglegesen
99-ig minarelli mai napik ezeket tuningolják meg az am-6-ot
Példaképp egy jól összehangolt gyári f12 malaguti viszi a 85-öt.(hosszú minarelli)
50-es am6 25 lóerő eddigi rekord.DigitXT:
Dt50 egy gyenge hulladék.
am6 kerékre áll kis belenyúlással.
Ha egy leonardo-n a végáttét cserélt. Sport a cdi, rotax 4-szelepes hengerfej van szelepfészek felmarással malossi szívvel és sport variátorral mi olyan hihetetlen abban hogy 180-at ment?
a hengerfej magában egy hatalmas erőtöbblet.
Turbó elenyésző ezeken a kis gépeken értelme 0 hengerfej lesíkoltatás előnyösebb. (turbónál az ellenkezőjét csinálják)
150-es motorról beszélünk ami tuningolt fojtásmentesített nem pedig egy gyári kymco vagy bármi más ami be van határolva hogy annyit mennyen és csók.
Ültél már 150-es sportmotoron amin semmi extrém nincs csak alapból fojtásmentes?[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz huszi.gyb #52465 üzenetére
Persze költeni kell csak sokan azt hiszik hogy eget verő dolgokat kell venni hogy mennyen a gép de ez nem igaz érteni kell hozzá és ki lehet hozni egy egész jó gyors gépet olcsón.
nem tépi szét a kezed nem égeti le magáról a gumit de dinamikusan gyorsul elfogatható marad a fogyasztás és végre is jó.
az a Leonardo persze más tésztaA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
KelemenUhr
aktív tag
válasz huszi.gyb #52512 üzenetére
Az alapkoncepció az volt, hogy s51-ből valami nagyon egyedi, retró, sok krómmal. Eredetileg gondolkodtam ilyen burkolat beszerzésén, mert elég ritka:
Kapott volna egy szép fekete fényezést, ilyen törtfehér, hajszálcsíkokkal (ez egy öltönyfelső textúráját idézte volna valamelyik keresztapa filmből pl. ), illetve barna bőr üléshuzatot, sok krómalkatrész, stb.Ez az ötlet több sebből vérzett, pont amikor belekezdtem a projectbe, nem találtam ilyen eladó idomot, a festést se nagyon akarták elvállalni, ráadásul körvonalazódott benne egy sokkal egyszerűbb, de jobb ötlet. Egy ilyen kicsit túlméretes kerekded tankot álmodtam meg rá, amitől úgy képzeltem, hogy kicsit NSU-san agresszív lesz. A hasznaltauto.hu-t böngészve tavaly karácsony után ráakadtam egy olyan 4 sebességes s51-re, amire már rá volt applikálva ez a Jawa (talán Czetka) csepptank. Na, gondoltam, ez egy jel, ezt nekem találták ki, olcsó is volt, megvettem. Jól ment, velem jött egy srác, aki jobban ért hozzá, átnézte, amit tudott, jónak TŰNT.
(Folyt. köv. csak nem enged több képet felrakni.)
kcsa: a szenzort, ami a végén van, beszorítod a hűtőbordák közé és így a henger hőmérsékletét méri. (mechanikus, szóval nem kell bekötögetni meg ilyenek, ezért szeretik, sajnos nincs pénzem fordulatszámmérőre ) Natúr MTZ hőmérőt szoktak használni, de ez szerintem szebb.
[ Szerkesztve ]
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
KelemenUhr
aktív tag
válasz huszi.gyb #52521 üzenetére
Képed van a törés előttről?
Egyébként érdemes nézegetni a hirdetési oldalakat, mert tényleg bagóért hozzá lehet jutni néha cuccokhoz, aztán mire oda érsz, legalább meglesz ez-az. Facebookon is van 2 olyan csoport, ami ilyen adok-veszek, oda is érdemes benézni időnként. (mondjuk vannak fura emberek, de nem kell vele foglalkozni )...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
KelemenUhr
aktív tag
válasz huszi.gyb #52523 üzenetére
Ejjha, azért elég jó állapotban volt ez a Schwalbe! Mindenesetre szurkolok. Az s51 is igényes nagyon, azt meg, hogy a blokk mennyi pénzt meg tud kajálni, főleg ha minőségi dolgokat raksz bele, hát tapasztaltam...
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
KelemenUhr
aktív tag
válasz huszi.gyb #52525 üzenetére
Öröm látni, hogy nem mindenki arra költ pénzt, hogy felhajtott üléses monstermatricás izét csináljon a Simsonjából... Én is egy Schwalbe-n tanultam motorozni, szóval nekem is megvannak az emlékeim a "kék veszedelemről". Haveromnál találtuk, 20 évet állt, de kis karbipucolás után lazán beindult, sokat gyilkolásztuk szegényt, 14-15 éves kis hülye gyerekek voltunk. (eleinte kuplung sem volt, 2-esbe betoltuk és úgy... ) Van Kecskeméten egy ilyen vasútállomás-szerűség, oda jártunk vele. A vicc, hogy azóta kicsit használkhatóbbá lett téve és tökéletesen működik, megy rendesen. Ezzel a motorral estem életemben először, kicsit meghajlott itt-ott, de simán kikalapáltuk, meg sem látszott rajta.
Épp ezért majd egyszer én is szeretnék venni egy szépet, főleg a feeling kedvéért. Talán egyszer pont ezt a gépet veszem meg az emlékek miatt, bár tudva, hogy mit műveltünk vele (szégyellem magam miatta ) meg ahogy kinéz, lesz vele munka rendesen. Na de ez nekem is legalább annyira távoli, mint neked......De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #52531 üzenetére
Bár csak nálunk is így menne ez... Szóba hozom a nagyobb motort: Minek az neked? Miért nem elég az 50-es? Ezzel is meg tudsz halni...
-1 volt, amikor elindultam, a kesztyű termo és a muff ötös alára vizsgázott. Szenteste állítólag -9 lesz, arra leszek kíváncsi. De azt már tuti fogom érezni, ja tényleg annyi lesz.
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #52535 üzenetére
Szerintem ezt kábé bárki beláthatja aki közlekedik rendszeresen bármilyen általa vezetett járművel akár autósként, akár motorosként (helikopter nem játszik). Ami lassabb mint ~60km/h (és kisméretű, tehát traktorra ez nem igaz,
hihetetlen milyen vicces vagyok ma) azt jó eséllyel egyszer el fogják tiporni, legyen az bicikli, kisrobogó, vagy bármi hasonló eszköz. -
30z.Samu
félisten
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #52547 üzenetére
A legtöbb borulás jogosnak tűnt nekem (nagyobb ellenfél / padka / sebesség / bármiegyéb). Az általános állapotok mondjuk tényleg rettenetesnek tűnnek.
Ahogy hallottam amúgy, ennyire debilek. Volt kollégám járt jópár éve Szentpéterváron, és ott valami olyasmit említett, hogy kétszer négy sávos városi autópálya, de pirosnál bizony nyolc-nyolc autó állt egymással szemben, és nem ladák
-
KelemenUhr
aktív tag
válasz huszi.gyb #52547 üzenetére
Annyira nem izgatja őket szerintem, ahogy nézem ezeket. Nem egy olyan van, ahol így fékez az előtte lévő, de nem mennek sokkal, 30-40-nel, és így fékezés nélkül szépen lassan odagurul és nekimegy a francba...
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
kcsa
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #52659 üzenetére
Saját szerviz beüzemelése?
Amúgy "barátnőt az Aldiból", most akciós...Ja, és ha már olaj: hosszabb nívópálcát
Nem megvenni drága! Fenntartani.
tudtál szerezni? Hülye Jamakások túl rövidet adtak, nem ér bele az olajba.Amúgy hogy sikerült a 2014-es év? Pl. 650K-t ráköltöttem a Madisonra.
El is firkáltam vele, igaz ~5700 km alatt "csak" kétszer... Amiből az egyik
inkább vicces volt, mint veszélyes, a másik viszont lefaragott az arcomból.
Na nem szó szerint, de értitek... Eladtam egy Maját + vettem egy Maját...- Apu, mik azok a negatív számok? - kérdezi a rendőr kisfia.
- Várjál, elmagyarázom: van egy Majád. Ebből eladsz kettőt:
akkor még venned kell egyet, hogy egy Majád se legyen!Az csak 340K-ba került, szóval, statisztikailag idén 1 misi alatt maradtam!
Jövőre az a tervem, hogy nem költök ennyit motorokra, hanem használom,
nem esek (ernő). S remélhetőleg nem kell megint szétbombázni a blokkot.Amúgy kipróbálnám a T-Max 500-at. Dicsérik, de nekem nem lenne ideális.
De kipróbálnám. (Esetleg költözés egy nagyobb/jobb/nyugisabb albérletbe.) -
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #52734 üzenetére
Az enyemhez van alkatresz dogivel, mindenfele tesztoldal szerint faek egyszerusegu robogo.
Totalbike.:
,,A Kymco Agilitynél egyszerűbb robogót nem tudok elképzelni...
..rákaptak a pesti motoros futárok, és híre ment, hogy ez a tetű lassú, ötvenes négyütemű gyakorlatilag szétüthetetlen."Megsem tudtak megjavitani. Ilyenkor mar tenyleg nem tudom mi legyen a kovetkezo terv, meg egy szerelonel rohadjon par honapot,hogy aztan mas is elkerjen 20 ezreket a semmiert?
Mindenesetre elsokent visszamegy a mostanihoz,hagy szopjon meg vele par orat,az krvaelet,hogy nem fogok fizetni 1 forintot sem. Ha x ora munka utan megint kiallit egy szamlat,egyszeruen felulok ra el elhajtok a pcsba. Ma is azt kellett volna,de eleinte ugy tunt,hogy mukodik.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #52767 üzenetére
Nem veszi senki se komolyan.Megis,hogy szurod ki az ilyet? Ha elotte 1 oraval beinditotta,majd leallitotta,akkor jeghideg motorral var,megis rogton elso rugasra indul.Akkor pedig az ev bomba uzletenek tunik,pedig ugyanolyan szar.
Tudtommal nem javitottak,de ez nem magyarazat arra,hogy most egyaltalan nem indul,es 5-tel megy.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #52769 üzenetére
Eleg 8 orankent is ahogy tapasztaltam. Volt olyan,hogy delben 200. rugasra inditottam,mentem vele egy kort a haz korul,leallitottam, majd este 8kor rogton elso rugasra ment tovabb.Aztan masnap reggel 8kor mar megint 200 rugas kellett neki,szoval semmit sem jelent ez a hideg-meleg motor. Persze en is jobban szeretem,ha hidegnek tunik,de honnan tudod,hogy mennyire hideg? Ha beinditotta fel orava elotte,a leomlo lehet tok hidegnek tunik,mikozben azert elotte ugyesen melegre volt jaratva.
Give me your cum,bull!
-
D@reeo
aktív tag
válasz huszi.gyb #52845 üzenetére
Szia.
Gyárilag ilyen van benne, ezzel megegyező kellene.
Hivatalosan ezekhez használható:
SR 50 H2O (DiTech & Carb) 2000-2004
SR 50 H2O (DiTech E2) 2002-2004Amit linkeltél ez elméletileg nem ilyen.
Másik fórumon javasolták nekem az összeszikszalagozást. Ez tényleg bevett szokás ?
-
D@reeo
aktív tag
válasz huszi.gyb #52853 üzenetére
Szikszalagozást csak az áthúzás idejére értették, hogy ne kelljen lebontani a kasznit, nem pedig hogy azzal rögzíteni Én is félreértettem és pont olyasmi miatt nem akartam szikszalagozni, amit Te is írtál, de mint mondtam, mindketten félreértettük.
Megpróbálok venni standard bovdent és átgyömöszölni a csövön, ha nem menne, akkor veszek komplett szettet és írok privit.
Kellemes Ünnepeket! -
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #52895 üzenetére
Hehe. Távsegítségben a szerelő barátom segít. Nyilván nélküle nem vágok bele, viszont mivel 3-4 hónapom van helyrepofozni, megpróbálom én mielőtt súlyos tíz ezreket költök szerelőre.
@kcsa: szeretem a vasat, csak ezért foglalkozok vele. Meg mert érdekel.
Privátban érdeklődj! :)
-
Something_
őstag
válasz huszi.gyb #53026 üzenetére
+ motor-részlet?
A robogóhoz én kaptam rokontól jó állapotban lévő motowell sisakot. Kényelemre 0 volt, párásodott egyből ha megálltam, engem zavart, hogyha hűvösebb volt, fel kellett hajtani a plexit. Hangos is volt, viszont így visszagondolva a Shoei sem sokkal halkabb, viszont a pinlock miatt sosem párásodik, ami brutál jó tulajdonság és nyilván az ára miatt sokkal kényelmesebb.
A gumi témához meg egyetértek huszi-val, azon én sem spórolnék, habár ilyen szar időben (10 fok alatt, főleg hideg gumival) a Metzeler Sportec M7 RR is megcsúszott fékezéskor..
Rá 1 hétre le is raktam a motort, nekem elég volt, nem akartam összetörni, pedig nem fáztam sosem.
November 30-án raktam el téli alváshoz, addig minden nap mentem vele :-)
Remélem március végén már elő lehet venni :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Microsoft Excel topic
- Battlefield 2042
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Posta, csomagküldés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AI segítségével fociztak Genfben a robotok
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs