Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • StSanya

    őstag

    válasz Pgraph #30087 üzenetére

    Fentiekre ezt válaszoltam:

    "SSD regisztrálás 2. Elküldve: 2015. július 28.
    Tisztelt Samsung!

    Köszönöm az "SSD regisztrálás" tárgyban írt válaszukat!

    Azért is gondoltam, hogy lehet regisztrálni, mivel a terméken (dobozán) 5 év jótállás van feltüntetve, azonban a számlán már csak 3 évet biztosít a kereskedő. Emiatt gondoltam, hogy regisztráció után megkapom a +2 évet.

    Így azonban eléggé félrevezető a terméken lévő felirat...

    Üdv, x Sándor"

    Válasz:

    "Válasz: SSD regisztrálás 2. Érkezett: 2015. július 29.
    Tisztelt x Sándor!

    Köszönjük szépen a visszajelzését.

    Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy a MZ-75E120B/EU típusú készülék esetén a korábbi levelünkben feltüntetett garanciális feltételek vannak hatályban. A dobozon megjelenő információkkal kapcsolatos visszajelzését továbbítottuk az illetékeseknek, hogy ezt kivizsgálhassák.

    Bízunk benne, hogy a készülék esetében nem lesz szükség szervizes beavatkozásra.

    Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat"

    Szóval nincs öt év az EVO-ra hivatalosan. Amelyik kereskedő megadja, az a saját szakállára teszi, illetve bedől a dobozon lévő ígéretnek... ;]

    "Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

Új hozzászólás Aktív témák