Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
malwy
senior tag
Otthoni mozizásra keresek projektort.
- A helységet teljesen eltudom sötétíteni
- A kivetítendő méret pedig 1,5-2m lenne
- Forrásanyag: sd,hd öszevissza.
- Forrás: számítógép
- Ár: a lehető legolcsóbb, legjobb ár/érték
- 3D nem követelmény, de csábító, tetszetős, de inkább ár dominál
- 16:9 képarányKezdésnek ezt néztem ki: [link] ViewSonic PJD5122 ára 75k körül van.
[ Szerkesztve ]
-
malwy
senior tag
válasz szaszlaci #3083 üzenetére
Uhh rossz link, van egy ugyanilyen kis felbontással rendelkező, de 16:9-es is az oldalon. Túl fényes...
Hány lumen körüli projektor lenne megfelelő akkor erre a célra?
Esetleg pár ajánlatot tudna valaki adni.
Köszönöm előre!UI: Ha túl fényes, akkor ez nappali használatra jó?
[ Szerkesztve ]
-
malwy
senior tag
válasz szaszlaci #3087 üzenetére
WVGA (800×480) volt, de ugyanúgy 2-3k lumen.