Új hozzászólás Aktív témák
-
sellerbuyer
őstag
Srácok a SumUp-al az a gondom támadt, hogy a terminál csak wifin hajlandó csatlakozni 3G-n nem. Küldtek újat, azzal is pontosan ugyan ez a helyzet. Ez kapcsolatban állhat azzal, hogy a T megszüntette a 2G-3G lehetőséget szerintetek, vagy most akkor ez micsoda? Mert nem terminál hiba, az biztos. Anno a régebbi terminálom még tökéletesen működött 3G-vel.
Jelenleg ott tartok, hogy lehet, otthagyom őket. Amellett, hogy a fenti kérdésre várok válaszokat, írjátok meg plíz, melyik szolgáltatót ajánljátok az alábbi paraméterekkel:
- terminál kapcsolata: wifi, 3G, bluetooth
- természetesen minél többféle kártya és telefonos fizetés elfogadás, érintéses és dugós/húzós is egyértelműen
- ingyenes minden, csak meg kell venni egyszer a terminált + tranzakciós díj van és semmi más költség nincs
- ingyenes SIM, ingyenes SMS küldéssel (nyugta)
- magyar nyelvű terminál
- természetesen hibátlan terminál működés
- természetesen ne b...a át a cég az agyamHa szép kártyát és/vagy egyéb hasonló kártyákat is el tudna fogadni a fentiek mellett, az nagyon jó extra lenne!
Ja és mivel viszonylag kis téttelű kifizetéseim lennének, természetesen jó lenne, ha nem lenne minimum meghatározva náluk, bár ilyet még nem láttam...
Köszönöm előre is a tippeket!
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
válasz WhiteWalker #164 üzenetére
Természetesen az újabb verzió van, te még a nagyon régit láthattad, abban nincs.
Írtam a wifiről, ez csak az újabb verziókban van, azokban pedig van sim foglalat, méghozzá dupla.Kösz az ajánlatot!
-
sellerbuyer
őstag
Ha gondot jelent a havidíj, akkor miért nem választasz havidíj mentes szolgáltatót, ahol ráadásul még a jutalék is alacsony? Vannak ilyenek, nézz utána, én is ilyet használok jó ideje. Ja látom, hogy a Sumupot már használod, csak a praktikummal van gondod, nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
Amikor először jött a hír, hogy a T megszünteti a 3G-s kapcsolatot, azonnal megkerestem ezzel a SumUp ügyfélszolgálatát. Láthatóan teljesen váratlanul érte őket a kérdés, szerintem nem is tudtak a dologról még akkor. Csak 3G-s készülékeik voltak, ill még a mobillal lehetett felépíteni bluetooth kapcsolatot és ennyi. Aztán kijöttek a wifis készülékek. Óriási mázli, hogy arra váltottam, mert kb. az óta elérhetetlen nálunk a 3G (tavaly júliustól 10%-al csökkentették a lefedettséget). Szerencsére én egyetlen helyen használom a terminált, de ha mozognék, akkor lehet, bajban lennék. Kit mennyire érint a probléma? Októbertől 1.3%-al csökkentik a 3G lefedettséget és így tovább, fokozatosan. Oké, bt-on kapcsolódni lehet a mobillal, de az nem túl kényelmes/gyors adatkapcsolat így. Kíváncsi leszek, kijön-e a SumUp 4G képes terminállal, tekintve, hogy vannak szolgáltatók, akiknek már évek óta eleve ilyenjeik voltak. Rákérdeztem erre is, akkoriban azt válaszolták, hogy nincs ilyen tervben, szerintem pár hónapon belül sokkal árnyaltabb lesz a kép, mert rá fognak kényszerülni előbb-utóbb.
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
Nálam a SumUp termináljával is pontosan ugyan ez volt a helyzet. Csak azért írom múlt időben, mert az újabb wifis termináljuk már egyáltalán nem képes csatlakozni a 3G-hez, úgyhogy csak wifin használom. Van rajta még BT lehetőség a mobiltelefonhoz, de azt megtartom zs tervnek, ha már a wifi sem fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
válasz Elemental #220 üzenetére
Na ettől a gondolkodásmódtól kapok hülyét! 5k havonta, az évi 60k, 10 év alatt 600k. Akkor nekem is lenne egy kérdésem: milyen vállalkozó az, aki le...r évi 60k plusz kiadást úgy, hogy megkaphatná ingyen is? Ennyi erővel azt a pénzt ki is b...hatná az ablakon! Az ilyen vállalkozó nem csak egy ilyen dologgal kapcsolatosan gondolkodik így, hanem eleve ilyen attitűddel intézi a dolgait, amihez csak gratulálni tudok neki! Nagyon sok ilyet ismerek sajnos, igazi barmok.
-
sellerbuyer
őstag
válasz WhiteWalker #238 üzenetére
Ezt mondtam az ügyfélszolgálatuknak, mikor megkaptam a készüléket és teszteltem... masszívan tagadtak.
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
válasz -Mosquito- #240 üzenetére
Nekem is nagyon korrektül és villámgyorsan intézték eddig mind a három cserémet. Végül is érthető, addig nem termel nekik pénzt a terminál, amíg nincs nálam.
-
sellerbuyer
őstag
Most már hadd írjak le valamit srácok, ami rég óta bennem van.
Két perce tettem le a SumUp ügyfélszolgálatát. Mivel cégként kezdtük náluk, aztán egyéni vállalkozóként folytattam, jelenleg a párom vállalkozását is beregisztráljuk, volt mit intézni az ügyfélszolgálatuknál. Így azt gondolom, van annyi tapasztalatom, hogy bátran nyilatkozhatom: ilyen ügyfélszolgálatot nem hogy máshol nem tapasztaltam, de még az életem során sem! Először is nem automatát kapcsolnak, hanem nagyon hamar kapcsolnak egy élő(!) embert! Nem menüben kell eltévednem, hanem azonnal elmondhatom egy élő embernek, mit szeretnék! És ez az ember nem csak arra van, hogy megnyugtasson és elérje, hogy hagyjam már őket békén (ahogy az ügyfélszolgálatokon általában szokik lenni), hanem kompetens, hasznos tanácsokat ad, sőt elintézi nekem, amit el kell intézni és minden mondatából az sugárzik, hogy szeretné megoldani a problémámat és nem csak szeretné, de meg is fogja oldani! Elképzelésem sincs, hogy Magyarországon hogyan tudták magyar emberekkel ezt a szemléletet a SumUpnál megoldani, de számomra az a lényeg, hogy sikerült és én élvezhetem ennek előnyét. Olyan szintű dolgokat tudtam náluk elintézni pikk-pakk, hogy az állam leesett. Egyszer például terminált kellett cserélni, 4 nap alatt megérkezett hozzám az új terminál Németországból! Nem hozzájuk, nem kellett külön kérvényt benyújtanom, nem foglalkoztak semmivel, nem találtak ki nehezítéseket, stb. Persze lehet azt mondani, hogy hát ez nem egy nagy történet, hiszen az ő érdekük, hogy legyen forgalom a terminálon, persze h gyorsan cserélték. Csakhogy!... Ez Magyarország! Nézzétek már meg, hogy magyar cégek ezeket a dolgokat mennyire lexarják! Még az sem érdekli őket, hogy ők tulajdonképp buknak a dolgon, csak ne kelljen csinálni semmit! Az ügyfelet kb. semmibe veszik.
Szóval lehet itt hisztizni, hogy így magas jutalék, meg úgy, de nekem pl. (és gondolom még sokaknak) az is számít, hogy rendes, tisztességes, korrekt kiszolgálást kapjak a pénzemért. Nem olyan hátrány az, hogy ha valamit intézni kell, akkor nem kapok agyvérzést attól, hogy az ügyfélszolgálatos még fel sem vette szinte a telefont, de máris hülyének néz, meg akar vezetni és löki nekem a betanult sablon dumáját és ha már üvöltök vele, akkor sem hajlandó kompetens személyhez kapcsolni az idiótája (már ha egyáltalán van a cégnél ilyenjük). -
sellerbuyer
őstag
válasz Elemental #286 üzenetére
Na most várj, nem egészen értem. Mivel írásban ugyebár nincsenek hangsúlyok, így nehéz kivenni, hogy most amit írtál, azt gúnyból írtad, vagy valóban úgy kell érteni, ahogy leírtad? Mert ha utóbbi, akkor bocs. Viszont akkor a #286-ra annyit reagálnék, hogy nem kellenek az én bölcsességeim, ha egy emberbe szorult annyi értelem, hogy magától rendesen utánanéz dolgoknak, azokat tudja értelmezni és alkalmazni. Nekem pl. senki nem mondta, hogy válasszam a Sumup-ot, magamtól néztem utána és választottam ki a sok közül. Szóval engem sem látott el senki sem bölcsességekkel. Azt meg végképp nem értem, ha valaki időközben rájött, hogy elb..ta, csalódott, akkor miért nem vált? Ennek a lehetősége mindig adott mindenki számára. A váltás másik szolgáltatóra kb. percek kérdése. Már a terminálokat sem kell megrendelni, pl. Sumupok csomó helyen kaphatóak, MediaMarkt, Auchan, van ahol még olcsóbbak is mint a szolgáltatótól megrendelve. Egy gyors reg az oldalukon, automata ellenőrzés miatt percek alatt megvan, belépsz az adatokkal a terminálba és ennyi, már használhatod is. Végképp nem értem a sírás-rívást az ilyesmik miatt, amiket orvosolni lehetne pár perc alatt vidáman.
-
sellerbuyer
őstag
válasz Elemental #288 üzenetére
Az én szemléletem szerint ha havonta milliókat keres valaki, akkor is barom, ha 5e Ft-ot kidob havonta az ablakon csak úgy a semmire. Egy ilyen szemléletű vállalkozó szerintem eleve el sem jut oda, hogy ennyit keressen, mert az ilyen mindennel kapcsolatosan így gondolkodik, hogy szórja a pénzt hülyeségekre, amikre nem kéne. Természetesen nem egyetlen szempont az olcsóság egy terminál szolgáltatás esetében sem, természetesen sokféle szempontot lehet mérlegelni. De alapvetően sikeres szemléletű szerintem csak az lehet, aki úgy van vele: ha megkaphat valamit olcsóbban, ami pont ugyanolyan mint egy másik drágábban, akkor minek dobna ki több pénzt a drágábbra? Az én szemléletem szerint ha valamiért akkor is kell fizetni, ha nincs bevételed (ismétlem: bármi okból kifolyólag, lehet szezonális tevékenység is), az drága, nem kicsit. Ez mindig bántotta a szemem, szóval az én szempontjaim szerint akinek ez megfelel, az hát minimum nem gondolkodik ésszerűen. És hát egy barom (az állat) ugyebár nem igen tud ésszerűen gondolkodni jelenlegi ismereteink szerint. Innen a párhuzam.
Csak egy érdekesség: volt egy idősebb kollégám, akit évekig szinte én etettem a munkahelyen, mert egyszerűen nem bírtam azt nézni, hogy gyakorlatilag amit evett, az szemét volt, hulladék, maradék, penészes, meg nem ragozom, szóval kb. mint egy csöves. Évek múltán a különböző beszélgetéseink során szépen lassan kiderült, hogy tízmilliói vannak a bankban, három lakását adta ki bérbe, garázsai vannak Bp-en, meg stb., na szóval hozzám képest olyan anyagi színvonalon áll, mint a Rócsild család. És csak azért evett szemetet, mert spórolt! Javítgatta a szerény cuccait, ezeréves borotváját, gyűjtötte a fémhulladékot, hogy leadja, meg ilyenek! Na ezt nevezem én normális embernek! Mondjuk az etetésével persze felhagytam, de a lényeget szerintem értitek. Egy milliomos nem attól milliomos, hogy szórja a pénzt ész nélkül. Ha ezt teszi, akkor nagyon hamar megszűnik milliomosnak lenni. Egyes felmérések szerint pl. a Lottó nyertesek óriási hányada azonnal f.szára ver az összes pénznek, akkor is ha milliárdokat nyert. Na ilyen egy tipik barom.[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
válasz WhiteWalker #290 üzenetére
Én meg pont az ellenkezőjétől hányok, akinek nincs, de kifelé azt mutatja, hogy tele van, de attól is hányok, akinek van és ezt nagyon meg akarja mutatni, ezért kétkézzel szórja. Nem vagyunk egyformák ugye.
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
Tényleg azon vitatkoztok, melyik a jobb? Nincs olyan, hogy jobb. Eléggé alapvető, hogy nagy kártyás fogalmat, nagy összegekkel bonyolító vállalkozásnak a minél kisebb jutalékot felszámoló terminálos céget kell választania. Akinek pedig ritkán fizetnek kártyával, akkor sem nagy összegeket, annak az a lényeg, hogy ne kelljen fix havidíjat fizetnie a "semmiért", bármilyen magas is a jutalék.
-
sellerbuyer
őstag
Nálam az egyetlen hátrány, hogy semmilyen caffeteriát nem tudok elfogadni. Tökjó lett volna ha legalább abban az időszakban elfogadhattam volna, amíg bármire lehetett költeni a SZÉP kártyát. Kérdeztem a SumUp-ot, de azt mondták, nem is tervezik, hogy a terminál elfogadjon ilyesmit. Szomorú, pedig ezzel nagyban lehetne szélesíteni a vevőkört és a forgalmat növelni.
-
sellerbuyer
őstag
Hát azért ez nekem meglehetősen gyanúsan hangzik. 5k-ért vetted a terminált /hó, vagy ez volt a teljes összeg? nekem ez a sztori erősen sántít. Nem azért, mert hazudnál, hanem mert a bankok hazudnak. Ott vernek át, ahol nem is sejted. Én bankhoz biztosan nem mennék ezzel (sem) az tuti. Én a helyedben megnézném alaposabban, hogy mit is számláznak ki konkrétan.
-
sellerbuyer
őstag
Elsősorban a SumUposoktól kérdezem, de elvileg bárkire vonatkozik, aki vállalkozóként (elsősorban ÁFA mentesként) külföldi szolgáltatónál veszi igénybe a terminál szolgáltatást, ill. az online fizetés lehetőségét:
Ti adtok be a szolgáltató által levont jutalék után ÁFA bevallást és befizetitek az ÁFA-t?
A könyvelőm szerint mivel ÁFA mentesként EU-n belüli külföldi cégtől veszek igénybe szolgáltatást (a jutalékkal ugye elvileg fizetek neki a szolgáltatásáért), ezért itthon a 27% ÁFA-t be kell utána fizetnem. Mit tudtok erről? ÁFA törvény szerint a könyvelőnek van igaza, de életemben nem hallottam még ilyet, hogy bárki is fizetne be ez után ÁFA-t. Nem lehet, hogy ez a konstrukció valamiért kivétel esetleg? Tudtok valami "kiskaput", vagy bármi megoldást erre? -
sellerbuyer
őstag
válasz osztraksajt #338 üzenetére
Hát az alap ÁFA szabály az, hogy bármilyen EU-n belüli cégtől veszel igénybe szolgáltatást, ha van közösségi adószámod, akkor neked kell a saját országodban befizetned utána az ÁFA-t, ő nem is számíthat fel rá. Mivel fixen tudni vélem, hogy senki nem fizet a levont jutalék után ÁFA-t, ezért gondoltam, hogy vannak ez alól valami okból kivételek. Akkor ezek szerint ez lenne a kivétel, hogy a pénzügyi szolgáltatás alapból tárgyi adómentes?
-
sellerbuyer
őstag
válasz osztraksajt #340 üzenetére
Előre is köszi ha informálsz róla, mire jutottál. Én alanyi adómentes ev. vagyok közösségi adószámmal és SumUp, Stripe, PayPal jutalék számlákról volna szó. Előfordulhat, hogy a számlán feltüntetik, hogy Reverse Charge VAT. Ebben az esetben sincs ÁFA fizetési kötelezettség?
Szerintem most sokan nagyot néznek, mert nem is gondolták, hogy ilyesmi kérdés egyáltalán felmerülhet.[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
válasz osztraksajt #344 üzenetére
Igen, erre már én is gondoltam, de akkor meg semmilyen adószám nem lesz rajta, akkor hogyan számolom el ev-ként? Akkor kvázi olyan, mintha magánszemélyre lenne kiállítva. Egyébként ezt sem értem, mert a könyvelőm pl. olyat mondott egyszer, hogy nem baj ha nincs rajta adószám, attól még el tudjuk számolni a számlát. Szerintem ez baromság, hiszen akkor hogyan lehet megkülönböztetni, hogy magászemélyre, vagy ev-re állították ki?
-
sellerbuyer
őstag
válasz osztraksajt #346 üzenetére
Az online felületen, ahol meg tudod adni a számlázási adatokat rendszerint nem fogadják el a magyar formátumot. Előre meg van adva előtte a HU és az első kötőjelig lehet csak megadni az adószámot. Magyarul force-olja a közösségi adószám megadását. Sőt pl. a Stripe rendszerében ha a kereskedőtől érkezel a számlázási adatokhoz és a kereskedő (pl. szoftver fejlesztő cég) nem kéri be a nevet a profilodhoz, akkor még név sem adható meg a Stripe-os számlához! A cím2 sorba szoktam beírni, így végülis szerepel a számlán. Ehhez hasonlóan meg lehet kerülni a rendszert úgy, hogy nem ad meg közösségi adószámot az ember és mondjuk a cím2 sorba beírja a magyar formátumot, így szerepel a számlán a magyar adószám. Csakhogy a szabályok szerint amennyiben kiváltottad a közösségi adószámot, úgy kötelező azt megadnod az elszámolt beszerzési számlákhoz. Az lehet megoldás, hogy nem váltja ki a közösségi adószámot az ember, vagy esetleg visszaadja, bár ez utóbbi lehetőségről még nem hallottam. Ráadásul ha nincs rajta ÁFA, akkor úgysem tudod elszámolni magyar adószámmal sem a számlát, mert ugye valahol így is úgy is meg kellett volna fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
Hát amikor a Sumup ügyfélszolgálatát dicsértem, páran azért lehurrogtak mondván, hogy nekik rossz tapasztalataik vannak velük. Nekem semmi bajom nincs velük eddig. Emailt nem szeretik, de ha telefonál az ember, akkor általában el tudja intézni, amit akar, viszont akkor bizonyos esetekben megkérik, hogy mindenképp írjon emailt. Nem mondom, hogy nem hülye rendszer, de legalább műxik.
-
sellerbuyer
őstag
Mivel volt itt téma nem rég és bizonytalanság volt ezen a téren tapasztalható, ezért gondoltam, hogy leírom, hátha segít valakinek:
Ha a vállalkozásodnak van közösségi adószáma, akkor azt kötelező feltüntetni az EU-n belül külföldről történő vásárláskor. Most már a legtöbb kereskedő ellenőrzi (magyarként is kellene!) a VIES rendszerben és (konkrét tapasztalatom) ha nem találja, akkor felszólítja a vevőt, hogy pótolja, addig törli a megrendelését, rendeljen újra miután pótolta. Tehát nincs már az a módszer, hogy egyszerűen nem adod meg webáruház regisztrációkor a közösségi adószámodat, hanem csak a magyart és akkor ÁFA-val küldik a termékeket. Az EU-s adóügyi szabályozásra hivatkoznak egyébként természetesen a kereskedők. Szóval most már érdemesebb egyszerűen töröltetni a fenébe a közösségi adószámot abban az esetben, ha magyar ÁFA-val akarsz vásárolni külföldön, mert a léte már kb. értelmetlen. Pontosabban nem teljesen, mert volt pl. olyan szlovák cég, aki közölte, hogy ők már csak szlovák ÁFA-t tüntetnek fel szlovák adószámmal a számlákon, ergo magyarként csak közösség adószámmal tudsz náluk vásárolni (mivel ugye magyar adószámmal nem tudsz).[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
Srácok, valaki elfogad eurót, dollárt úgy, hogy nem konvertál Ft-ba? Mik ennek a részletei, minden érdekelne: hogyan lehet ezt megoldani? Mennyibe kerül havi szinten a devizaszámla fenntartása, stb. Átutalással és terminállal is érdekelne az elfogadás lehetősége.
-
sellerbuyer
őstag
válasz WhiteWalker #389 üzenetére
Köszi!
-
sellerbuyer
őstag
válasz WhiteWalker #391 üzenetére
Oksa, köszi.
-
sellerbuyer
őstag
A SumUp ma küldött egy ilyet:
"Örömmel értesítjük, hogy SumUp-profilját teljeskörűen hitelesítettük."
Tavaly októbertől van náluk ez a vállalkozásunk. Teljesen érthetetlen, hogy ezt most miért is küldték?
Az már nektek is feltűnt (aki ezt használja), hogy min. két hét a kifizetés már náluk? Eleve napi utalás van nálam beállítva, de soha nem fizettek még napival, mindig min. egy hét volt. Most már ott tartunk, hogy két hét körül vannak az utalások. Miután ezt leírtam, most megnéztem és most meg jött két utalás is 3 nappal az értékesítés után. Lehet, hogy ez a hitelesítés kellett hozzá?
Ti is kaptatok ilyet? -
sellerbuyer
őstag
válasz -Mosquito- #404 üzenetére
Lehet, hogy még valamikor a regkor kértek, az biztos, hogy mi ebben az évben semmit nem küldtünk be. Szóval az lehet esetleg, hogy észrevették, hogy ott van az anyagunk, csak csesztek rá és most helyrehozták a hibát v. ilyesmi, nem tudom. Igazából magánvállalkozóként kb. semmiféle "papírod" nincs, amit beküldhetnél, egy pdf kivonatot küldenek a törzsadataidból aztán ennyi, amit kb. Word-el 10 perc alatt bárki meg tud szerkeszteni, szóval nem egy hivatalos akármi, még hitelesítve sincs.
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
válasz kelzsoca #428 üzenetére
Persze, bárhol megvásárolhatod a terminált. Simán csak be kell írnod a regisztrációkor megadott adataidat a terminálba és működik. Lehet, hogy vásárláskor meg is csinálják ezt neked, de én nem adnám meg a jelszavamat a helyedben, szóval jobb ha te magad intézed. Egyébként bármennyi reggel használható a terminál, mindig arra a fiókra fog dolgozni, amit beírsz neki.
-
sellerbuyer
őstag
A Sumup terminál nálatok is olyan, hogy ha túl hamar tartja oda a vevő a kártyát, akkor hibás lesz a tranzakció (nem teljesül)? Én ezzel szívok a türelmetlen, kapkodós ügyfelek miatt már évek óta. Nem várják meg, hogy megjelenjen az ikon, hogy most kéri a kártyát, hanem már előre rá akarják tenni a kijelzőre. Ilyenkor az esetek 100%-ában hibás lesz és törli a tranzakciót.
Új hozzászólás Aktív témák
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest