Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AmunRa

    aktív tag

    válasz Chaser #98270 üzenetére

    Az se biztos, hogy a saját cuccát mutatták neki. Ha betört a kijelző, miért belezték ki? Itt lehet, hogy a szervizes hibázott, de a felettes ha megnézte volna az átvételi papírt és nem írták rá, h törött kijelző akkor is kártalanítani kellene az ügyfelet. Nem mindig viszi az ember végig a történetet. Nekem p.l egy sérült ajtót adtak el, gyárilag trágya volt egy ideig leveleztem velük, aztán hagytam a francba. Ott is volt tagadás, ők ilyet nem csinálnak. Aztán amikor fogyasztó védelemmel jöttem akkor már megcsinálják gariba. Utána volt egy betegség és amikor írtam, h vinném nem írtak vissza. A kereskedő és a gyártó is görény volt. Magyar mentalitás ilyen sajnos. Mai napig nincs betéve az ajtó. 4 ajtót ami maradt nem tőlük fogom venni. Majd asztalos megcsinálja, ha találok normálisat, de az se lesz egyszerű! :D

Új hozzászólás Aktív témák