Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TriX2010

    tag

    Üdv !

    Igazából csak félig vagyok jó helyen, mert a kérdés csak másodsorban lenne az hogy milyen NAS-t vegyek, mert már vettem egyet itt az aprón...
    Fontos megjegyezni, hogy ebben a témában teljesen kezdő vagyok! Hálózati dolgokhoz minimálisan értek csak sajnos.

    Szóval olvasgattam hogy milyen jó dolog ez a NAS és hát akkor próbáljuk ki.. vettem egy Synology 115j. Beleraktam egy 1TB noti vinyót plusz USB-n rajta van egy 500GB noti vinyó.
    A felhasználás célja otthoni multimédiás szerver lenne. Torrent letöltés a NAS-ra és filmek nézése akár több TV-n egyszerre...
    Tulajdonképpen mondhatjuk hogy működik, mert hát torrent letöltés is megy, filmnézés is megy... Na de hogyan... :D Be vagyok lépve a DSM-be otthon, és bármit csinálok, fél órát teker minden műveletnél... Olyan brutál lassú minden, hogy jobban járnék akkor is ha a szomszéd településre járnék át letölteni és hazahoznám a filmeket pendriveon...
    Torrent letöltést elindítom és percekig csak gondolkodik aztán jobb esetben történik valami, de ha el is indul a letöltés, olyan lassan hogy másnapra se jönne le egy 4K film....
    A legdurvább amikor bármilyen egynél több művelet menne egyszerre, akkor általában teljesen meghal minden. Elérhetetlenné válik a szerver stb... Szóval az egész olyan mint egy jó sportkocsi motor nélkül... Csilli villi szép meg minden, csak nem megy....
    Mi lehet a baj? Az én hozzáértésem hiánya az ok, vagy a típus ennyit ér?
    Ha ez utóbbi, akkor milyen szintű cuccot kell venni hogy gyorsan menjen minden, és ne legyen probléma ha egyszerre a családban ketten is épp 4K filmet néznénk és közben a NAS a háttérben teszi az egyéb dolgát, pl torrentet tölt le...

    Köszönöm a segítséget :)

    \"Életem legnagyobb üzlete lenne, ha embereket vennék, annyiért amennyit érnek és eladnám őket annyiért, amennyire tartják magukat\" NE használj AdBlock-ot a prohardver oldalain!

  • TriX2010

    tag