Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Üdv!
    Mondjatok nekem egy olyan sony-ericssont (ha van), ami(n):
    - van 3,5-ös jack aljzat
    - min. 240*320 a kijelző felbontása
    - relative sokáig bírja az akkuja
    - vékony/könnyű
    - lehetőleg olcsó (vagy legalább reális áron van)
    - és természetesen -mindegy milyen- mem.kártyával bővíthető, vagy gyárilag nagy tárhely van benne

    kamera, gps, apollo programból visszamardt szenzorarzenál, stb abszolute nem érdekel :D

    szerk: ha sonyból nincs ilyen, amit erősen gyanítok, akkor jöhet más márka is, csak szóljon olyan jól mint a sony :U

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    Jól hangzik, de túl sok benne a marhaság, így túl drága szegény. Előfizuval 70k az nekem nagyon sok jelenleg :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz opr #27009 üzenetére

    Na akkor egy napi net-túrás után (még kajálás közben is!), konkrétan tele van a fa -khm- hasam. :DDD
    Úgyhogy ismét rápróbálok, hogy segítséget kérjek, ezúttal nemkicsit lazított peremfeltételekkel.
    Telót keresek a k800i leváltására. Az ideális jelölt:
    - ócsó!
    - rendelkezik 3,5-es jack aljzattal, és lehetőleg minél több zenei formátumot le tud játszani
    - vékony/könnyű
    - relative sokáig bírja az akksija

    szval röviden, tömören a lényeg: lehessen vele telefonálni, sms-t küldeni, rádiót/zenét hallgatni (jó minőségben) a saját(!) fejhallgatómmal átalakító nélkül.

    ami abszolute nem számít: kamera, web/wap-böngésző, gps, fényérzékelőszenzor, velemszembenéző-kamera, 3G, edge, hsdpa, hsupa, oprendszer, stb stb stb