Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csaky_87

    csendes tag

    válasz audi100td #1198 üzenetére

    Helló mindenkinek!

    Most vettem egy akg k512es fejhallgatót. Eddig oké. Rádugom a jó kis realtec alc888 típusú int. hangkarimra és elkezdtem röhögni hogy mennyire szarul szól. Igazából ebben a témában nem vagyok otthon úgyhogy egy kis segítség kéne. Hangkártya kéne 10e forintig. Igazából engem a zenehallgatás érdekelne főleg fülecsről. Fejhallgatóerősítőm nincs, csak egy 2.1es Logitech Z3as hangcuccom. Hála istennek a fejhallgató kimenete olyan szar hogy kár volt leírni ezt a mondatot is érte.:D
    Szal első szempont a zenehallgatás és az hogy kihozzon valamit erősítő nélkül is a fejesemből. Annyira nem érdekel hogy ilyet vagy olyat dekódol...mondom laikus vagyok a témában.:D

    Segítségeteket előlre is köszönöm.:)

  • csaky_87

    csendes tag

    válasz audi100td #1655 üzenetére

    Én Sb x-fi-t nézegettem 10e környékén. Szted számomra azt nem érdemes megvenni? Mármint úgyértem hogy hangzásbeli különbséget nem tapasztalnék fejhallgatón keresztül egy mezei audigy-hez képest?
    Bár játszani is szoktam úgyhogy nem baj ha ahhoz is konyít a hang kari, de lényeg a zene. Filmhez nem igazán használom arra ott van a jó kis házimozi rendszerem.:)

  • csaky_87

    csendes tag

    válasz audi100td #1657 üzenetére

    Mondjuk biztos van benne valami.:) Amúgy szeretem ma egy sb live 5.1-et. Már most ég és föld a különbség. Az előzőre vissaztérve az vuiszont nem lehet hogy a audigy se meg valójában egy mezei live?:D