Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz Vanir #50198 üzenetére

    Az én (és pár ismerősöm) eddigi tapasztalatai szerint egyik webshop sincs a topon a gariztatással. Hiába van jó értékelése a boltnak, nyilván aki megkapta a cuccot, és boldogan használja, az pozitívra értékeli, és máris eltorzul a kép. Persze biztos vannak kisebb eltérések mindkét irányban, de összességében nagyjából egy kutya mind. Mindegyik a pénzénél akar maradni, és arra nem szeretnek költeni, hogy egy hozzáértő ember legyen az ügyfélszolgálat végén. Ha mégis van, akkor örülünk, és ha épp a mi problémánkkal ő foglalkozik, akkor szerencsénk van, és azt mondjuk, jó a bolt ügyintézése. Ha olyan embert fogunk ki, aki már belefásult a melóba, lehet, hogy azt mondja, hogy sz@rom le, én nem vitatkozom, küldd vissza. Ha pedig egy elhivatott, agymosott, csoportvezetői álmokat dédelgető újoncot, akkor megszívtad, mert köcsögebb lesz, mint egy járműbiztosító egy koccanásnál.

    "Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Új hozzászólás Aktív témák