Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz neduddki #43918 üzenetére

    Én nem is mondtam, hogy über alles lenne az autó, de az tény, hogy elég jelentős mintával rendelkezem ahhoz, hogy bátran kijelentsem az 1.4 8V bolondbiztos szinte minden téren, ahogy az 1.6 8V és 16V is.

    Nekem csak az szúrt szemet, hogy az elektronikai problémákat hoztad fel, holott pont azzal van a legkevesebb baj.

    Mint már sokszor említettem alattam is egy lassan 12 éves példány megy, nem ok nélkül. A teljes élete alatt a szokásos kopó és cserélendő dolgokon kívül három dolgot kért: egy felújított hátsó hidat, egy új váltót (aki előttem használta nő volt és nem igazán kímélte), és egy 1-es befecskendezőt. Azt hiszem ez így nem túl sok 12 év alatt. Pont ezért cserélek nehezen, mert tudom, hogy ez nem hagy ott sehol, akárhogyan is ütöm-vágom. Nyilván szerencsém is van, mert a klubnak köszönhetően bármi apró kínom lenne, azt egyből vissza tudom vezetni a forráshoz (ingadozó alapjárat -> pillangószelep tisztítás, trafó ellenőrzés pl), ráadásul sikerült találni egy kiváló szerelőt, aki bármilyen típus megbízhatóságnál többet ér.

    Ezen felül mint mondtam klubon belül nem egy elég magas futású gép van, amivel kb ugyan ennyi a baj. Nyilván nem hibátlan autó, sőt, de ahogy Te beállítottad, az bizony közel sem fedi a valóságot. Ha csak a PSA-n belül maradunk, az első szériás 307-es sokkal betegesebb autó, vagy ott van a BMW-PSA közös 1.6 THP motorja. Az is hullik szét.

    szerk: Az újabb MUX-os (2002 utáni) PSA autóknál még a bal bajuszkapcsoló is problémás lehet, de ez is orvosolható házilag.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák