Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz #10726912 #2655 üzenetére

    Ezzel az érvrendszerrel nálam csak az a baj, hogy egy negyedannyi pénzből vett kommersz kocsi negyedannyi kiadással jár, miközben ugyanúgy elvisz A-ból B-be, és közúton (ahol a sutsuki mögött zötyögsz 70-nel a kátyúval tarkított úton) érdekes dolog vezetési élményről beszélni. Számomra a probléma ott van, hogy 4x-es pénzért a "vezetési élmény" mellé nem tartósságot és megbízhatóságot kapsz, hanem drágábban, nehezebben javítható, sűrűbben előforduló hibákat és sok sok bosszúságot.
    Tehát kérdem én, egy két ilyen szerviz után miféle élményt tud az a kocsi amit ennyire nem lehet feledni? Sportautónak nem sportautó. Olcsón üzemeltethetőnek sem mondható. Nagynak se nagy, kétajtós szekrény nem fér bele. Még csak státusszimbólum, ha meg valaki erre azt mondja, hogy király vagy, na az ő véleménye lesz onnantól a legkevésbé fontos.
    Nem kötözködöm, kérdezek, ugyanis nekem semmilyen szempontból nem jön be, tudásához, méretéhez képest nem olcsó, nem fogyaszt jól, nem olcsó az alkatrész és a szervizelés sem, nem könnyen javítható, tehát egy kisebb problémát is esélytelen elhárítani az út szélén, a formájából adódóan nem praktikus.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • soldi3r

    veterán

    válasz #10726912 #2655 üzenetére

    a 2.3-as benzines motorból láttam félmillió km-t futottat, akkor szedték le először a hf-et :)

    (#2657) hobizoli, azért ideje volt, nyugatabbra nem is volt ilyen, ott tudnak gondolkodni, hogy ugyan már miért szivárogna...

    (#2676) dízelracer, ez kérlek a porsche-s listaára, nem ilyen szürke/fekete importos kétes eredetű cucc, amiről már nem egyszer kiderül, hogy használhatatlan és garancia nélkül vehetsz még egy garnitúrát :)
    általában ha az első elhullik, 10-20 ezer km múlva megy a többi is a kukába :)
    egyébként ha ezeket nem számítjuk, jók a pdtdi-k, erre 200-300kkm-enként lehet számolni
    ha keresztbe akarsz befordulni (nálam ez az élményautózás), akkor pedig jobb, ha hátul teker...

    (#2683) hobizoli, nem garban, hanem méltányosságban cserélik, abban az esetben, ha minden javítás szakszervizben volt elvégezve, de ezt nem csak a pd elemeknél csinálták, nagyon sok ilyen alkatrész volt

    (#2687) Tom5, én nokiant vagy debicat vennék

    (#2702) VR6-Fan, adagolóhiba mindegyiknél jöhet, tdi, sdi stb... 300 ezrenként lehet rá számolni

    (#2694) Yushchenko, ha már a te neveden van az autó, akkor egy alvázszámmal beballagsz a kereskedésbe és megmondanak mindent

    (#2724) Rick4, a szegény keverék nem feltétel kevesebb fogyasztás, sőt valszeg nem

    E30 (oo=[][]=oo)

Új hozzászólás Aktív témák