Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére

    "mivel ha látszik belül szinte karcmentes, gondolom ugyan úgy volt a motorja is karban tartva,"

    Sajnos ez légbeszéd, és a kereskedők meg szépen tudnak autot takarítani.. Egyrészt. Másrészt a gond ott kezdődik, hogy egy ilyen ha újonnan veszel és nagyon karbantartod is előbb utóbb garantált a szopóág. Hát még ha egy török analfabéta vendégmunkás taposta aki a tecskóbol beleöntötte 30 ezrenként (mert szervizkönyv annyit mond) a félszintetikus 10w50 -et :DDD
    De tényleg, őszintén, legyen szerencséd, az ember merjen álmodni! Mi csak annyit mondunk, hogy ennyi pénzért nem feltétlen ez a kocsi realizálódik az emberek fejében, mint hihető, működő, problémamentes autó :R

    [ Szerkesztve ]

  • Integrale

    veterán

    válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére

    Azon elsiklottal, hogy beleirta a hozzaszolasaba, hogy 1-2 evre keresel autot, tehat atmeneti megoldas lenne.
    Ha vesszuk a Passatot (es a tobbi hasonszoru autot), ami eleve problemasabb szeria, plusz dizel, plusz egy rossz hiru dizel, akkor a varhato koltsegek a rendbetetelere (de ez igaz a TSI-re is), nem lesznek aranyosak a hasznalat idotartamaval.
    Konnyen beleszaladhatsz fel millio Ft-os kiadasba is, es akkor meg egy kedvezo allapotot irtam, plusz a kezdo szerviz (olaj, szurok, vezerles stb stb) ezt leosztod az 1-2 ev hasznalatra, akkor havi szinten 25-50e ft lesz az az osszeg, amit csak a karbantartasra koltesz,es meg nem is mentel vele.
    Erre irta, hogy Astraval jobban jarsz rovid tavra, mert egyszerubb, kevesebb hibalehetoseg, benzinesbol nagyobb valasztek stb stb.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

  • Declare

    őstag

    válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére

    Nyomtasd ki a parbeszedünket es mutasd meg valakinek pls :) (jah es a nyugodatn tudj aludni egy szolas mondas, nem azt jelenti, hogy alszol e delben vagy sem :)

    amugy meg egy ide passzolo sztori:

    Egyik baratom területi kepviselö, aki 60-80k km t tapos egy autoba egy evben. Kapott par eve egy elsö generacios 1.2 tsi skoda yetit. Folyamatos bajai voltak az autonak, turboval, vezerlessel, benzinpumpaval, benzinszag erzödött a kocsiban random stb....gariban nem keveset allt szervizben. Egy evig birtak, aztan a cegtulaj elvitte egy szakszervizbe, mondta hogy tegyek rendbe, amit muszaj a legolcsobban csereljek/javitsak, miutan kesz lett eladtak....kb uj szag volt a kocsiban, 1 eves, tip top allapot....kivülröl...jah, belülröl is. Az uj tulaj elete legroszabb autovasarlasa volt ez.

    Sajna optikailag szep allapot semmit nem jelent :( olyan nepper trükkökröl lehet olvasni, amivel ki tudjak csinositani az autot, hogy hihetetlen. 1.4 tsi nel pl a lancnyulas tipikus pelda az elsö szeriasoknal. Ott ha jol tudom valami adalekkal el lehet csendesiteni/hallgattatni egy idöre a kerepelest pl indulaskor, de attol meg az a lanc kuka. Ennek pl mindenkepp nezz utanna ha idösebb 1.4 tsi t nezel

Új hozzászólás Aktív témák