Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz hobizoli #107491 üzenetére

    Vagy törték előtte az autót oldalról amitől kapott a híd egy pofont, vagy az van amit írtam privátban, hogy a lengőkarban a belső (ez kapja a nagyobb terhelést) csapágy helye ki volt kopva/töredezve, így hiába raknak bele újakat, nem marad a helyén és ugyan úgy terpeszteni fog.
    De ahhoz, hogy egy ilyen meghajoljon ahhoz többszörösen túl kell terhelni az autót.
    Van a kert végében nálunk egy ilyen híd, ott áll közel 10 éve, veri az eső és a hó, de csak felületi a rozsda, szilárdságot nem érint.
    De statikusként már azt sem tudom elképzelni, hogy
    ez, úgy, hogy két szélén van a kasznihoz fogatva, megrogyjon anélkül, hogy a kasznin azt ne látnád. Ami kirohad ezeknél (ha nincs takarítva) az a rugó ütközőgumijának a helye, felülről megáll benne a sár, de ehhez is több év kell.

    Olaszországban amikor dolgoztam, minden utcasarkon állt egy-két Multipla, egy kollégámnak is volt valami ütött kopott munkásautónak használt példánya, de a hátsó kerék úgy állt mint Katiban a gyerek.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák