-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz Declare #106213 üzenetére
Az a baj a 100/150k+ km-rel, ogy ott már tényleg bármi megtörténhet. Nyilván az esetek nagy részében nem lesz még különösebb gond, de akkor is lutri. Szóval inkább maradjunk annyiban, hogy az átlag német olyan 5-6 évesen, és/vagy valahol 150k km körül cserél, és ez nem véletlen. Persze ezeknek az autóknak a jó része komolyabb gond nélkül elmehet még egyszer ennyit, de ahogy te is írod, itt kezdődnek azok a problémák, amik rendszeres odafigyelést, karbantartást igényelnek. Ha pedig ezt nem kapja meg az autó (ebben a korban már hatványozottan), akkor exponenciálisan nőni fog a komolyabb meghibásodás esélye.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Declare #106213 üzenetére
"Van ilyen is igen, de azert a Nemeteknel sem megy 5000-6000 km t havonta az atlag"
Nem de az ilyen 99%a nem adja el 2-4év után az autóját ennyire ott se szórják a pénzt. Ha igen megveszi család vagy lecsap rá a helyi nepper... még kint is nehéz ilyet kifogni.
Én azt látom saját merítésemből, hogy ami "fiatal" 2-5éves MOra bejön annak ~95%+a
csúnyán meg van pörgetve hihetőre kiglancolva vagy
kettőből van összerakva vagy
vmi olyan hibája van amit 1-4hónapra össze tudnak foltozni aztán lerohad.Ezekre utaznak és nem nagyon nehéz kitalálni mért: a legnagyobb kaszálást ezekkel lehet összehozni.
Utoljára amikor ilyeneket reális eséllyel ki lehetett fogni az 2009-2010 volt mert rengetegen nem tudták fizetni a részletet az 1-4éves autójukra.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...