- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
A probléma nem az autóval hanem a kellő típusismerettel
nemrendelkezőalulképzett szerelővel van aki összegányolta az autót a márkaszervizben. Sógoromnak meg sem húzták rendesen az olajszűrőt. Opel márkaképviselet szervize, nevet nem mondok. Néhány új olajcsepp mindig volt a kocsi alatt reggelente de nem volt vészes ellenben ha járt a motor szépen dolgozta kifelé az olajat az olajszűrő mellett. Még szerencse, hogy egy szög egyszerű őskövületről van szó (C14NZ) és nem valami modernebb turbós motorról ami érzékeny lenne erre. Márkaszervizben adtak neki 1héttel későbbre egy időpontot, hogy majd ellenőrzik és ha kell meghúzzák. Addig is használja nyugodtan a kocsit ettől nem lesz semmi baja. Munkából hazafelé vett egy 2k-s olajszűrő fogót és meghúzta maga plusz után is töltötte mert néhány nap alatt több mint 1deci elfolyt belőle. Na kb. ennyit érnek itthon a márkaszervizek."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Kérdés. Szerinted a bőven youngtimer lassan veterán korú Escort RS Turbo / Uno Turbo i.e / Renault 5 GT Turbo / Daihatsu Charade GTTi stb... kis ccm-s turbós autókban ma 2013-ban hány kilométer van? 350k? 400k? 500k? Még több? Azóta hatalmasat fejlődött a technika manapság egyáltalán nem kell beszarni attól, hogy egy autóban turbó is van. Attól félni, hogy maga a blokk vagy a forgórészek nem bírják majd a terhelést meg egyenesen nevetséges.
"akárhogy nézem egy 1,4 turbó élet tartalomra nem fogja azt hozni amit szívó..attól függetlenül hogy aláírom nagyon jó kis motorok de nem hosszútávú én meg autót ált nem 3-4 évre veszek mert sajnos nem tehetem meg még"
Miért? Mert 6-8-10évente 1x fel kell újítani a turbófeltöltőt? Tragédia . Ha minden TMK-t előírás szerint betart az ember még a mai autókban is hamarabb fog kirohadni a bódé az ember alól mint, hogy a turbó lepukkanjon.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Szerinted érdekel? Amíg találni a neten megbízható forrásból vatta új csigákat 120-150k körül ami röhögve elmegy 200-250ezer kilométert hozzányúlás nélkül addig őszintén szólva engem nem nagyon aggasztana, hogy mennyibe kerül felújíttatni vagy épp mennyiért lőcsölik rá a szerencsétlen palimadarakra a márkaszervizesek. De ha már ennyire basszuk itt a forintot nézzük már meg az Octavia 2.0FSI (150ló) és az 1.8TSI (152ló) fogyasztását. Spritmonitor szerint 0,95literrel fogyaszt kevesebbet a turbós ami tisztább üzemű, van nyomatéka is és ha tele a kocsi akkor sem kell visszaváltani előzéshez vagy ha emelkedő jön. Ha száz kilométeren egy liter üzemanyagot spórolsz az negyed millió kilométer alatt hány liter is? És mennyi is ez forintban kifejezve? Hányszor lehetne turbót cserélni annyi pénzből?
Sokan rémtörténeteket terjesztenek a PDTDI motorokról is. Ezen mindig jót mosolygok. A 600ezerről pofátlanul 150ezerre visszatekert romok lehet, hogy szarok azt aláírom. Viszont egy normális állapotú 150lovas Golf mk4 dízel 6,11-et fogyaszt. A szintén 150lovas Golf IV 1.8T GTI meg 9,3-at. Nagyjából ugyanúgy megy mindkettő csak a dízel 3 azaz három! literrel kevesebbet fogyaszt. Ennek ellenére 10 emberből 7-8 azonnal gondolkodás nélkül rávágná neki a benzines kell mert a dízelek megbízhatatlanok, a PD-k különösen azok. Nem látnak az orruknál tovább. Nevetséges áron van hozzá komplett PD elem de felújíttatni sem olyan drága, turbó is akad 120k-ért és ezt sem feltétlen kell cserélni ha elromlik. A kettős tömegű lendkereket gond nélkül ki lehet váltani szimpla lendkerékkel + kuplunggal. A PDTDI motorral szerelt taxik nagy részén ilyen lendkerék van. Ja és akkor nem beszéltünk még a tuningról! Fillérekből fel lehet húzni 250lóerőig és bírja. Éveken át napi használtban volt egy ilyen egy haveromnál. Golf IV awd 0-100: 5,9sec, 80-120: 3,4sec. A legszebb az egészben ha nem nyomod ki a szemét bő egy literrel kevesebbet fogyaszt mint széria állapotában és ha kell akkor megy. Nagyon.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #46718 üzenetére
400lovas E39 M5-öt szabályosan vérbe fojtotta az üllőin egymás után két lámpánál is. Harmadjára már nem próbálkozott a srác.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #46724 üzenetére
Nincs köztük annyi max. 300kg de lehet, hogy még annyi sem. Az összkerekes Golf pokoli nehéz. 5,5s körül szór jó kuplunggal sima utcai gumival. 18-as aszfaltra való slick-el minimálisan tud ennél még jobbat is. Álló helyzetből 160-180ig nincs esélye az M5-nek, 200 felett viszont úgy menne el a Golf mellett mint egy rakéta. Csodák nincsenek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #46749 üzenetére
Éjjel nincs ott forgalom és rajtunk kívül csak egy taxi állt a lámpánál a külső sávban. Különben is a BMW-s arc kezdett emberkedni cimborám csak helyre tette (egymás után 2x). Ilyen trófeát amúgy is vétek kihagyni főleg, hogy ő kezdeményezett. Amúgy a hátsó hajtásnak hála nem orrnehéz a kocsi és a futóműve is elég jó. Hátul független felfüggesztése és többlengőkaros futóműve van, nem sima hosszlengőkaros mint az fwd hajtásúaknak. Az elég szép kanyarsebességet tudott már széria állapotában is slick gumival meg le se lehet rugdosni az útról.
(#46765) hobizoli: Igen. Az lesz az. Már a mérésen sem volt százas a kocsi. Azzal úgy ahogy volt még elment versenyezni és fél másodperccel maradt le egy 290lovas WRX-ről úgy, hogy negyediktől felfelé végig csúszott már a kuplung. Már a rálocsolt kóla sem segített vissza kellett venni a teljesítményből.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mister_X #46781 üzenetére
Miért nem célzol meg valami elérhetőbbet amiből sokkal több fut még odakint? Ez már odakint is keményen kult autó ezért megkérik az árát rendesen és az alkatrész sem olcsó hozzá főleg, hogy gyári alkatrész utánpótlás évtizedekkel ezelőtt megszűnt. Persze meg lehet kapni a legutolsó kis alátétig hozzá mindent de ha bármire szükséged van a típusra specializálódott műhelyek arany árú termékeit kell megvenned, semmi más lehetőséged nincs. Ha nincs a zsebedben felesleges 7-8 milliód erre inkább hagyd az egészet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mister_X #46789 üzenetére
"Ami ezekben a benzintemetőkben tetszik, az a hangjuk. Amikor felbőg a motorjuk és kilőnek, mint a rakéta..."
Teljesen egyedi megjelenés: pipa
hangélmény: pipa
kilő mint a rakéta: pipa"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #46882 üzenetére
Én nem szomszéd Józsiról beszéltem. Szomszéd józsinak valószínűleg nincs 6 x 2méteres merítőkádja sem olyan égetőkemencéje amibe egy ZIL alváz röhögve befér. A magyaroknak valamiért berögzült az a baromság, hogy mindenből csak a drága a jó. Ez marhára nem így van. Bár igaz íratlan szabály, hogy akit le lehet húzni azt le is kell. Aki lusta szétnézni és megeszi a nevesebb helyek weboldalán összehordott marketing maszlagot az vigye csak drága helyre a szarját nekem tök8. Más ugyanazt a munkát ugyanúgy elvégzi ugyanazzal a technikával ugyanolyan minőségben 2/3 vagy fél áron, igaz ott elég csak a munkát megfizetni a nevet nem kell.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #46911 üzenetére
Pff erről beszéltem. Linkeld már nekem légyszives hol írtam azt, hogy a legolcsóbb a legjobb és számla nélküli helyre kell menni...
Olyan könnyedén dobálózol itt a milliókkal, hogy csak fogom a fejem. Alváz felújítás két millióért? Ne basszál már ki velem az egy darab acél váz. Bármiben le merem fogadni, hogy egy homokszórás az esetleges felmerülő lakatos munkák és a porfestés együtt megáll egymillió forint alatt számlával, garanciával."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #46915 üzenetére
Ja csak nem mindegy, hogy egy 1962-as Cadillac Eldorado-t akarsz rendbe tenni ami vastagon tele van tömve a korát messze megelőző extrákkal vagy egy 1962-es VW Karmann Ghia-t amihez gyakorlatilag bármit megkapni itthon és nem kell a tengerentúlról rendelgetni az alkatrészeket. Erősen autófüggő a dolog tehát nem lehet kategorikusan kijelenteni, hogy az márpedig akkor is többmillió forint és punktum.
"utána járás, az egyéb járulékos költségeid, mint saját autód, benzin, telefon, kieső idő a munkából etc..." Aki ennyire bassza a forintot az ne is álljon neki autót építeni, veteránt felújítani pláne ne mert garantáltan sírni fog mire végez.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Tiszta sor. Vinnék egy borítékot látványosan meglengetném majd eltenném. A sikeres vizsga után kedvesen mosolyogva odacsúsztatnám a vizsgabiztosnak. Mondjuk pénz az nem lenne benne csak egy papír fecni nem nyert felirattal. Kezét lábát kéne az ilyennek össze vissza törni. Az ilyen trógerek miatt vannak retardáltak és írástudatlan kisebbségiek az utakon.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz akos727 #47203 üzenetére
A fiestában biztos. Én közel 190 vagyok és 100+ kg. 2004-es Fiestában kényelmesen el tudtam helyezkedni. A másik kettőt passzolom.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bigmasterg #47216 üzenetére
Ezt már nagyon régen hirdetik. Néztem én is majd egy évvel ezelőtt. Át kell nézetni márkaszervízben és ha jó meg kell venni. Nagyon jó hétvégi autó a Speedster.
Typhoon47: Ha Opel ha nem 2,5 millióért nem nagyon kapsz ennél jobb vezetési élményt nyújtó autót. Az MX-5 sem rossz de ez megeszi reggelire."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Revolit #47224 üzenetére
Inkább 750-800e a reális. 900e szerintem sok érte. Hiába ismert előéletű és megkímélt az autó se klíma, se abs, se légzsákok se semmi. 2013-ban nem veszünk autót ezek nélkül, legalább is nem 900e forintért. Azt is bele kell kalkulálni, hogy városon kívül már kevés az 1.3 motor 106Nm nyomatéka az 1tonna feletti autóhoz. Ha együtt tudsz élni azzal, hogy fapados és kicsit lusta akkor vedd azt. Azt legalább ismered és ez elég komoly fegyvertény. Amúgy jó kis kocsi a Fiesta a futóműve és a fékei a legjobbak közt van a kategóriában.
(#47223) EQMontoya: Kurvára nem egy jó autó? He Amire kitalálták arra a Speedster az egyik legjobb. Idézet:
Bazsó Gábor, totalcar.hu "Tekergeti a mulatságosan aprócska kormányt, és nem fér a fejébe, hogy hogyan fordulhat szériaautó még az MX-5-nél is ennyivel kezesebben, jobban. A Speedsternek ebben aligha van idehaza vetélytársa. A Speedster a ma Magyarországon kapható legsportosabb sportautó, amennyiben a sportosság a kényelmi kompromisszumok totális mellőzését jelenti. Tökéletes játékszer és igazi ikon, pont amilyennek az Opel akarta. És állítólag a nyakunkon a turbós változat, már előre félek. Nyam-nyam."
Fapados, hangos, ráz, pattog? Igen mert ez igazi sportkocsi nem pedig annak látszó tárgy. Ha második autónak kéne valami amit hétvégén előszedek a garázsból és autózom vele egy jó ízűt biztosan az Opelt választanám az MX-5 helyett bár kétségtelen, hogy az is elég ügyes. De a Speedster azért csak egy
Lotus EliseSpeedster és ha még azzal a hoki 2.2 szívómotorral is ilyen jól mozog akkor a turbós erőforrással milyen nyers és brutális lehet?"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz hobizoli #47295 üzenetére
Enyhe PGT dominanciát vélek felfedezni a kategóriában . Más: lassan vicc kategóriába süllyed ez a rendezvény. Mexx már megint hozta a szokásos formáját de persze ő még mindig szent és sérthetetlen. Többen is jelezték, hogy minden futamán végigfolyatott több deci olajat a pályán de senki le se szarta. Azért viszont ment a hangos ajvékolás ha egyik másik faragott dízelnek széria kipufogója volt ami lefelé áll. Ám legyen. Majd ha egy motoros 150nél eldobja a vasat az olajcsíkon vagy ha a Kohári a mostani kocsijával is eljátssza ugyanazt a kaszkadőr számot amit néhány évvel ezelőtt a Viperral sikerült összehoznia egyből átértékelik a dolgokat csak lehet, hogy most nem lesz szerencséje mert pont nézők is fognak állni a pálya szélén és az a rogyadozó kordon egy erősebben megrúgott pöttyös labdát se fog meg nemhogy egy 200-al érkező 1+ tonnás vasat. Street kategóriában is minden harmadik motor stroker? Ez mi? Felkerék is vágott versenygumival mennek street kategóriában? Milyen gépátvétel ez? Aztán meg megy a sértődött célozgatás facebookon a részükről. Kibaszott szánalmas... Amilyen jók voltak 6-8éve a dragracing szervezte versenyek, olyan szarok lettek ma. Szabyk is lazán fejtetőre rakja a vasat miközben átugrat a védőkorláton? Mi van ha ezt legközelebb "teltháznál" játssza meg amikor annyi hely sincs, a kordonnál hogy megmozdulj? Elüt 15-20 embert? Valami nagyon nem kerek az utóbbi években és ez nem egy nem két embernek feltűnt. Az autók gecinagyot fejlődtek a biztonság meg semmit. Ne legyen igazam de előbb utóbb nagy baj lesz még ebből. Ha meg esetleg valaki szóba hozza azonnal jön a sablon hárítás, hogy oké rakjál le 30milla kp.-t és a következő versenytől végig lefúrt beton elválasztó lesz a pálya és a nézők közt. Én meg azt mondom erre, hogy 2napos japán autó találkozó + gyorsulásra hány belépőt is adtak el? 8ezret? 9ezret? Még többet? És az csak egy verseny hétvége...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Vannak élethelyzetek amikor muszáj vagy autót tartani bármennyire is bukó a dolog. Anno vidéken el sem jutottam volna időben melóba ha nincs autóm.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ez alapján azt mondom még a szemét is kinyomta de túl nehéz az autó. Számomra inkább az a meglepő, hogy a nagy motor ellenére mennyire nem megy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Rhino666 #47388 üzenetére
"Szerintem hozzátettem, hogy havi 5-10k-t szükség esetén össze tudok spórolni ha valami közbejön"
De most őszintén egy tizenéves dízel Volvo S40 esetén az mi a tökömre elég?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Rhino666 #47457 üzenetére
Az S40-el az a bajom, hogy egyik másik kopó alkatrész is elég húzós hozzá és hátul nagyon de nagyon kicsi. A kettős tömegű lendkerék 240 000 forint hozzá (teljes áron, kedvezmény nélkül). A turbó szintén 250 000. Kettős tömegű lendkerekek sajátja, hogy roppant érzékenyek a befecskendezőrendszer legkisebb hibáira is. Ha ez okból ment tönkre hiába cserélteted ki többszázezer forintért az egyenetlenül járó motor akár fél év leforgása alatt tönkre tudja tenni egy új lendkereket is. Én a helyedben elkerülném a turbódízeleket jó messzire. Vannak jó ár/értékű nagyobb autók (Mondeo, Scorpio, Omega, Passat). Ezekből ha vesz az ember egy 2literes benzinest simán el lehet velük gurulni 7liter körüli átlaggal az városban ~10liter. Nem kevés de ha nagyobb autót akarsz ezt be kell nyelni. Nagy autó = nagy súly. A súlyt meg cipelni kell. Titkos favoritom a Vectra B lenne 163lovas 2.0 benzines motorral. 600-650k környékén már jól felszerelt darabokat kapni és az alkatrész is az Opelhez az egyik legolcsóbb.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Rhino666 #47485 üzenetére
Akkor vegyél gázos autót. Egyszerűbb mint egy dízel és ugyanannyiból eljársz vele. Például: [link] Autógáz témában pedig keresd meg Rick4-et fórumon kívül
mert innen úgy kib@xták mint a macskát...."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz alienpapa #47636 üzenetére
Autó függő de szerintem megérheti. Ott több pénze van az embereknek talán nagyobb rá az esély, hogy egy tisztességesen szervizelt autót talál az ember. Vagy használtautó keresőn szűkíts olyan autókra aminek nincs magyar forgalmija. Csomó költséget megspórolsz ha olyan autó veszel amit valaki már behozott az országba de nem helyezte üzembe.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #47694 üzenetére
Egy áramvonalas picsakönnyű bódéval ennyi pénzt rálocsolva 12.6-ot menni? Fel is gyújtanám ha az enyém lenne.
Nem kipakolt Golf mk2 TDI utcai sportgumikkal futott lacházán 13.1-et padon mért 263lóerővel (főtengely). Ennyi okosság van benne összesen:
Ibiza FR PD motor
Portolt hengerfej
Mart dugók
Könnyített főtengely
Firad 1043HF race csúcsok
Sport vezérműtengely
Sprinter cooler
GTB2260VK
DRW + Torsen speerdifi
Short-shifterÉs ez "csak" egy dízel nem valami komolyabban megfaragott benzines...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #47733 üzenetére
TDI váltóba 180ezerért raknak torsent, és örök mint a nyomorúság mert 500Nm nyomatékkal se lehet szétrúgni. PGT váltót nem lehet átalakítani?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #47739 üzenetére
Én személyesen nem tudok semmit de következő lacházán körbeérdeklődöm, hogy kihez érdemes fordulni ez ügyben.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- PlayStation 3
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Androidos tablet topic
- Óra topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- ASUS routerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs