-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #40475 üzenetére
"Amit a kúton spórolsz velük, az mehet a malacperselybe, azt meg viheted be majd a szervizbe." Ez nem minden mai dízelre igaz. A franciákra sem feltétlenül. Ott van például a Ford Fiesta 1.4 dízel. Az is PSA motor mégis elég sokat elmennek hiba nélkül. Ettől függetlenül a mai dízelek túlnyomó részére nyilván igaz az állítás mert egyiket másikat tényleg feleslegesen túlbonyolították. De van ellenpélda is. Nézd meg a VW 1.6 16v TDI motort. Nincs segédtengely, nincs kettős tömegű lendkerék, egy egyszerű olcsó szivattyú biztosítja a nyomást a befecskendező rendszernek, a befecskendező rendszere is logikusan a lehető legegyszerűbben van megoldva, egyszerű wastegate-es turbója van stb... Ez például egy átgondolt végletekig leegyszerűsített motorkonstrukció. Azt már most borítékolom, hogy ha user error miatt ki nem múlnak negyedmilliót simán el fog menni mind nagy valószínűséggel mindenféle hiba nélkül. Volkswagenék az elmúlt idők dízel bakijai után (lendkerék és befecskendező hibák) elindultak végre a jó irányba, és nagyon helyesen egyszerűsítenek mindent amit csak lehet.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Nekem a fent leírtak alapján Toyota MR2 mk3 Roadster ugrott be elsőre. Ahogy elnézem a fogyasztása is teljesen rendben van: [link] 2-2,5millióért már nagyon szépet kapni. Nyitott tető középmotor hátsókerék hajtás. Igaz 140ló visz egy üresen 1.2 tonnás autót szóval nem egy vadállat.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Laraxior #40706 üzenetére
Néhány éve vittek egy Alfa 147 GTA-val. Az jó gumi és futómű ellenére is úgy sodródott orral kifelé az ívről, hogy az már szinte ijesztő volt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Beszakadt az M1-es burkolata Győrnél Sírok bazdmeg...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Láttam ezt a bejegyzést tegnap FB-n de azt hittem csak kamu. Hát nem az. Hihetetlen... videó
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz DeFranco #40746 üzenetére
19km/h sebességgel ment az ember amikor lefújta szél az árokba. Erre jön a rendőr picsa és segítségnyújtás helyett inkább megbírságolja a szerencsétlent. Magyarisztán 2013 ...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ja azt is tedd hozzá, hogy üresen közel 1,4tonna . Úgy már azért nem túl acélos az egykori 155ló. 0-100 = 9,5s. Utazóautónak túl szűk belül az alkatrész is drága hozzá. És persze fogyaszt is szépen ahogy elnézem: [link]. Én sem vagyok hasra esve az IS-től akármilyen jól is van összerakva. Mondjuk egy hármas BMW-től sem. Abban sem férek el kényelmesen.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #40786 üzenetére
"maximálisan jó autó, tönkre meg úgysem megy benne semmi."
Ezt ne. Nekem ne. Az IS 15éve a piacon van a korai példányok már 300k kilométer körül járhatnak. Nekem senki ne jöjjön azzal a süket dumával, hogy nem megy rajta tönkre semmi. Olyan autó nincs. Amit használnak az elkopik elfogy tönkremegy. Persze ha csak addig van kihozva a garázsból amíg lemossák és száradás után gyorsan tolják is vissza a helyére tényleg nem romlik el soha. Általában a japán autó hívők jolly joker dumája ez a "nem baj ha drága az alkatrész úgy sem megy tönkre soha" szöveg. Létezik még ember a földön aki benyalja ezt a dumát?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #40808 üzenetére
Régebben azt írtad nem nagyon használod. Valami suv rémlik nyáron meg csak kétkerekűvel közlekedsz. Bár az sem kizárt, hogy összekeverlek valakivel. "majd lesz egyszer megbízható autód, ha szeretnéd, no para" Nincs szükségem autóra, a megbízhatóság sem elsődleges szempont. Ha újra saját autóm lesz veterán korút vagy minősített veteránt fogok venni. Már régen is szt szerettem volna de akkor még sajnos nem engedhettem volna meg magamnak. Nekem azzal sincs problémám ha néhanap kocsi alá kell feküdni és könyékig olajos leszek a szereléstől, röhögjél ki én ezt még szeretem is. Lenyugtat, eltereli a figyelmem a szürke mindennapok összes baromságáról. Mondom, engem teljesen hidegen hagy ki milyen márka elvakult híve de ne puffogtassunk már ilyen nevetséges közhelyeket, hogy a japán autó sosem romlik el mert ez egyszerűen nem igaz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integra #40815 üzenetére
Na fasza. Megint ott tart a topik mint 4évvel ezelőtt . Nevezetesen: a honda az istenek kiválasztott járműve ami sosem romlik el sőt még tankolni sem kell mert hanggal megy. Mindenki vegyen hondát fuck yeah!
Ez a folytonos kétségbeesett izzadságszagú önigazolás kezd nevetségessé válni a részedről. Egy baj van veled. Nem látsz az orrodnál tovább. Elképzelni sem tudod, hogy nem mindenki úgy működik mint te. Mindegy. Talán egyszer kinövöd. Vagy nem. Nem az én gondom."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz neduddki #41446 üzenetére
Ööö... Sonky
Egyébként a _voyage_, merida k.590, peristol, saguaro nevek /nem keresgéltem tovább/ mondanak valamit? Igen, a zéró toleranciás djtoomi reinkarnációja mind. És jelenleg is itt lapul a kisgyerek sőt nemrég járt is itt a topikban. Aki nyitott szemmel jár a fórumon annyira levágja, hogy ki kicsoda.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz audi100td #41833 üzenetére
Akkor miért nem azt veszel? De komolyan. Tudom elég nehéz vállalható állapotút találni de nem lehetetlen. Szerintem megéri beleinvesztálni egy kis pénzt és agyonbonyolított modern szopóroller helyett azt venni. Azokban még volt anyag, a C4 még igazi AUDI csupa nagybetűvel nem úgy mint a mai elektromosságból és műanyagból összegyúrt computer vezérelt jellegtelen szürke tucatautók. Elöl-hátul kényelmesen el lehet terpeszkedni benne széltében is van hely nem úgy mint egy két mai középkategóriás autóban, a csomagtartó sem kicsi. A sor5 TDI gyakorlatilag agyonüthetetlen. 140-es utazótempó meg sem kottyan neki és 7,5liter gázolajjal kimegy a világból. Ha bármi megmakkan nem akkora para mert az fwd verziókhoz földi áron van minden. Egy újabb cr dízelnél simán leszopod magad örömödben ha bármihez hozzá kell nyúlni plusz egyforma súlyú és méretű bódéval az sem fogyaszt ám kevesebbet. Nem új autó a C4 de egyszer kell rendbe rakni onnantól örök élet +1 nap és lehet, hogy a mai kocsik mellé állítva elavultnak hat de ne legyünk már rinyapinák, hogy a forma alapján választunk autót műszaki tartalom helyett. Amit a C4 elvinne szervízköltségben azt ugyanúgy megkérné a fiatalabb autó is csak nem a szervízben hanem értékvesztés formájában ezel szemben egy A6/100 C4-nek már elhanyagolható az értékvesztése. Pluszt ha ott beüt valami keményen zsebbenyúlós lesz a téma míg egy sor5 motorhoz de még inkább a négyhengeres TDI-hez tényleg bármit megkapsz szaré-húgyé és egyszerűek mint a faék. A 90lovas négyhengeres verziót olcsón át lehet alakítani 110 lovassá és akkor már nem is lesz annyira tetű illetve már 2000rpm alatt is elindul.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Kocsit + jogsit a helyszínen elvenni. Jogsi kettétör kocsi bezúz ribanc mehet ahová akar... de gyalog! Remélem előbb utóbb az össze ilyet bedarálja egy részeg román kamionos.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Manitou #41989 üzenetére
Én néhány éve (2008 körül) még Audi 80-ast is láttam pályán holott anno arról volt szó, hogy nyugdíjazták őket amikor megjöttek a Skoda Ocatvia RS-ek mert ezek nagyon lassúak voltak. Erre tessék. 1984ccm 8szelep 115ló ... nesze neked elfogóautó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #42094 üzenetére
"A nagy teljesítmény kis hengerűrtartalomból nem biztos, hogy a tartósság mintaképe lesz."
Ez nem igaz. Régen is voltak kis ccm-s turbós kocsik (Uno 1.3 Turbo ie, Charade GTTi) és amelyiket végig lelkiismeretesen szervizelték az a rugdosás ellenére is megy a mai napig.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #42114 üzenetére
Reac^ egy Charade GTti-t reszelget szép komótosan RECSKA pedig egy Uno mk1 1.3 turbót [link] + [link]. Bár utóbbi esetben elég nagy a csend így nem kizárt, hogy azóta már ment a kocsi a levesbe.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz lucifer31 #42123 üzenetére
A 90lovas verzió 2000-es fordulat alatt szó szerint úgy megy mint egy szívódízel aztán megjön a mérsékelt tolás és már már egész jónak tűnik de rögtön lelohasztja az embert, hogy 4000körül vége is van mint a botnak. A 110lovas verzió ugyanannyit eszik mint a gyengébb verzió de jobban megy alacsonyabbról húz. Az egy sokkal használhatóbb motor én mindenképpen olyat néznék, vagy egy korai pdtdi-t olyat ami legalább 300k-t futott.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Igen. Szimpatikus 10-12literes városi fogyasztással nulla dinamikával. Jó is az.
Golf IV -ből csak dízelt vennék. Mondjuk egy fwd ARL-t váltóba dobatni egy torsent, írni egy jó progit rá, kati + egr out és szia. Literekkel kevesebbet fogyaszt mint egy 1.6 benyás és 170lóval már egész fürgének nevezhető.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Bdanyy #42130 üzenetére
Mert a gyári lendkerék ha csak nem hibás (volt ilyen is nem kevés) jellemzően 250-300k között adja meg magát. Általában mindenki a PD elemtől retteg, hogy micsoda költség ha tönkremegy pedig lehet hozzá lőni okosba nagyon olcsón tök újat is. Ha a turbó + lendkerék rendben van nem akkora para egy használt PDTDI mint sokan hiszik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
De nem ez a lényeg. Alig van eltérés a 90lovas és a 110lovas motorok között. Mitől lenne kihegyezve az erősebbik? Ja kihoznak csak ma 2013-at írunk. 18évvel ezelőtt még átlagosnak/jónak számított 1.9-ből a 110ló.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz latyak17 #42222 üzenetére
Nem volt az. A turbót és a porlasztócsúcsokat leszámítva lényegében megegyezik a két motor. Persze vannak egyéb eltérések is (a 110 lovason már csak kettős tömegű lendkerék van, más a kipuf.leömlője, az ecu is a nagyobb alkatrészekhez van hangolva, bizonyos esetekben más dugattyúkkal szerelték stb...) de ezek a teljesítmény szempontjából lényegtelenek nem kap emiatt nagyobb terhelést a motor. Egyébként is túl vannak méretezve. Például a 90lovas verzió adagolója bármilyen okosítás nélkül gyári állapotban tökéletesen kiszolgálja a 110lovas motort is. Nem egy isminél az van fent a gyári helyett mert épp abból találtak jó állapotút. A hangyaf@xnyi eltérések miatt szinte minden alkatrészük csereszabatos. Jó cucc az nem kell tőle fosni. Vagy egy tucat taxist ismerek személyesen akik 110lovassal dolgoznak egyszerűen azért mert a gyengébbik motor egy Passat súlyú bódéban már nevetségesen kevés és mert szar lehet úgy vezetni, hogy folyton azt kell lesni nehogy beessen a fordulat 1900-2000rpm alá mert onnan fél óra mire magához tér a motor. Amelyik taxis "messze elkerülte" anno a 110lovas verziót az igazi fillérbaszó lehetett és nem tudta vagy nem akarta kifizetni a felárt a jobb motorért. Egyéni szoc.probléma. Mondok jobbat. 2007-ben összehaverkodtam egy Győr környéki futár gyerekkel aki hordta az alapanyagot hozzánk. 160lóra fel van pöckölve a AFN Cordoba Vario-ja. Azóta bejárta vele egész európát és semmi baja nincsen vele. Ha 6évvel ezelőtt volt benne közel 200k most mennyi lehet? 700-800ezer km? És még mindig azt a kocsit hajtja! Hülye lenne lecserélni. Annyi pénzért nem kap takarékosabb, megbízhatóbb, fürgébb de legfőképp olcsóbban fenntartható dízel kombit semmilyen márkából.
mod: Miért kellett 100k-nál újjáépíteni a motort? 100k az semmi. Annyit anno faterom 1.3 Samarája is elment generál nélkül pedig az a kíméletes bánásmód ellenére is az utolsó csavarjáig egy hulladék szar volt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz DeFranco #42438 üzenetére
Komolyan ne vedd már. Ő egy régi régi zéró toleranciás tag akit az aprós húzásai miatt (többször) végleg kivágtak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Hát nem tudom. Odavannak az amerikaiak a sportkocsijaikkal pedig eléggé fordítva ülnek a lovon. Radikális súlycsökkentés helyett a józan észnek szembe menve az egekig tornázzák a motor teljesítményét. De hiába, kanyarban attól nem lesz gyorsabb.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Egyedül a Corvette-et tartom valamire usa vonalon mert az tényleg ügyes de a többi (Challenger, Mustang, Camaro, Viper) az én szememben csupán kirakat sportkocsi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ez a hazai pálya előnye. Többen is fórumoznak itt az usából remélem majd kijavítanak ha nem így van de úgy rémlik a saját autóik adókedvezményt élveznek míg az import autók nem ráadásul, hogy védjék a saját piacukat az ott újonnan üzembe helyezett import autókra még plusz büntetővámot vetnek ki. Ha lehet hinni a 16122 hozzászólás [link] szerzőjének ez a vételár 50%-a. Bár az alapján, hogy micsoda hülyeségeket hordott össze abban a hozzászólásban (mint például szervó és elektromos ablakok nélküli 2005-os Corolla stb...) ezt a számot fenntartással kezelem de ki tudja lehet, hogy igaz. Amúgy nem feltétlen kell európai autóban gondolkodni. Ha sportkocsi kell vehetsz kint egy Nissan 370Z-t is sport csomaggal ~36,000$-ért. Igaz ez csak 332lóerő pont fele annyi mint a Shelby GT500 de a gyorsulását leszámítva semmivel sem rosszabb mint az, sőt egy olyan pályán ahol sok múlik az autó kezelhetőségén, futóművén (pl. Laguna Seca Raceway) simán pariban lenne a GT500-al. Amúgy visszakérdezek. Mennyibe kerülnek itthon az általad linkelt autók? Mert a 0km-es 370Z-nek 13millió a listaára. De a friss ropogós 0km-es R35 GT-R is mindössze 31millió és az már nem holmi Challenger/Mustang szintű verda, hanem Ferrari F430, Lexus FLA, Porsche 911 GT2, Audi R8 V10 szintű kőkemény sportkocsi, bár ezeknél is egy hajszállal gyorsabb. És ez a kocsi 100 000 dollár odakint. Vond le belőle a vámot és kiderül, hogy alig lenne drágább mint a Shelby GT500 miközben ahhoz képest egy űrhajó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #42505 üzenetére
Na igen. Állíts szembe egy Chevrolet Impalát egy azonos évjáratú és méretű Mercedes-el Audival vagy BMW-vel. Ég és föld minden szempontból. Az usa autóipar nem véletlenül döglődik pedig ottani életszínvonalhoz képest fillérekért dobálják a hazai tucatmodelleket mégse kell senkinek. Az európai modellek főleg VW mellett egyre inkább megy a Toyota, a Honda, a Mazda, a Hyundai sőt újabban már a Kia is miközben egyre kevesebb usa autó fogy. Egyre kevésbé kell az amerikaiaknak az amerikai autó. Ez azért csak jelent valamit.
(#42508) bigmasterg: mármint a Ford GT40 -re gondolsz? Azt gyártják jelenleg?
mod: ja megvan, a GT a GT40 utódja: [link]
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Én semmilyen statisztikát nem néztem. Egy Cleveland-i ismerősömre hagyatkoztam aki szerint lassan már minden második autó import náluk. Főleg a középkategóriás sedan karosszériás autók között tarolnak az import kocsik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kickass #42542 üzenetére
Mi az ál-tudományos ezen? Az amerikai autógyártás durván beleállt a földbe és ezt nem lehet kizárólag csak a válságra fogni. Fantáziátlan unalmas műszaki tartalmat tekintve kissé elavult és többnyire gazdaságtalan autókat raktak a vevők elé aztán nem értették miért nem veszik az emberek. Majd ha az amerikai gyártók is elérik az európai de főleg a japán gyártók szintjét gondolok itt elsősorban az összeszerelési minőségre és a megbízhatóságra akkor egycsapásra visszatérnek a vevők is. Ha a Pick-up és suv eladások nem vinnék a hátukon az eladásokat jó nagy szarban lennének.
mod: [link]
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kickass #42582 üzenetére
Nem kell nekem hinni, a fentebb linkelt statisztikákból is világosan látszik, hogy folyamatosan nő az import kocsik aránya. Ez a lista is elég beszédes.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mobil flották
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Synology NAS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen