- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- Hauntii teszt
- World of Warships
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Konzolokról KULTURÁLT módon
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
Ha ilyen magas igényeid vannak feltételezem a 20+ éves galaxyd patika volt, miért adtad el addig amíg nem tudod mit akarsz helyette, 1,8 ér azért én biztos találnék jó EV2 meg azért ezeknél bele kell kalkulálni hogy a nyugdíjas hétvégén csak misére járó Papi meg Mami alól nem tudsz ilyet kihúzni mert nem ilyen autóval jár, a tizenéves példányokban meg felnőtt 3-4 gyerek, ez van sajnos, PL az EV1 egész jól viseli a gyerekeket, sokkal jobban mint a sharan testvérek a ropi szar minőségű belsővel.
Ezek az EV2 teher vonal nem tetszik?
Van L1H1 ben is az rövidebb
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Nem tudom EV 1 be az ajtó belső kárpit és a sebváltó távolsága 70cm ez egy átlag autóhoz mérve akkora mintha az anyós ülés közepén lenne, a vezető oldali lábtér 50-65cm ez 20-30cm el több mint a mai kapszula kocsikba, a legszűkebb része talán nálam középállasba a kormány alsó része és az ülőlap az 22cm tehát ha 80-90cm-es combod van valóban beleér.
-
nesa
veterán
Szerintem is ezek kis autók de nem azért mert nem férek bele, lépd át ezt a szuper mini kategóriát és nézd meg Fiat Ducato vonalat meg a hasonlókat..
Ha van felétek cng amúgy is benzinest akartál, mondjuk a hátsó ülések körüli fa dekor nekem nem jön be de mind1 -
nesa
veterán
válasz molnarpeter #141678 üzenetére
Lakatossal a tartó csővázból ki kell vágatni 5cm és már jó.
-
nesa
veterán
válasz middleaged #142288 üzenetére
mondjuk kicsit nagyobb (csak negyven pár centivel) de nem áll minden parkolóba, lehet a fenntartása is több de lehet tetszene neked is egy volvo 850R
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #143695 üzenetére
Citroen utan ki ulne bele ezekbe kenyelmetlen vackokba?
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #143695 üzenetére
Tse szerintem nincs tulmisztifikalva en elegedett vagyok .
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #144861 üzenetére
A pro ace nem is igazán tolyota, Pug-fiat kozos gyermek alias EuroVan2, ill a legújabb nem tudom mi de szerintem az új bódé alatt az is pug.
Egyébként szerintem jó választás, akar milyen emblémával veszed. -
nesa
veterán
válasz Napfénysüti #149902 üzenetére
Accord?
-
nesa
veterán
Fluence ZE vel van valakinek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Ikarus E98 vagy 398 al van valakinek gyakorlati tapasztalata?
-
nesa
veterán
válasz theuprising #150994 üzenetére
Az is csak egy egyteru, szoval ikarus E98 vagy 398 tapasztalat?
Elsosorban az emeletes verzio erdekes , meretben laz tunik realisnak az esszeruseg hatarain belul. -
nesa
veterán
válasz antocian #151467 üzenetére
3gyerekhez ne vegyel szuperminit ,en minimum egy fiat scudo meretbe gondolkoznek es nem L1H1 hanem sokkal inkabb L2H1, nekem ha zseton nem szamitana es itthon kapni is lehetne egy Nissan nv passenger tetszene de csak 7-8 szemelyre vizsgaztatva, en egyre inkabb ugy vagyok ha rajtam mulna az ilyen szupermini kocsikat betiltanam.
Az s cross is egy szuk lyuk .. -
nesa
veterán
Ez a forma nagyon bejön nekem most, csak 2 dolgot sajnálok, hogy nincs rá zseton és hogy nincs long verzió.
-
nesa
veterán
válasz bitpork #151684 üzenetére
Nem rossz de nem rövidebb ez, amúgy jó hangja van a 7,3 dinnyének
Meg a toló ajtó azért nekem nagyon bejön, már nagyon megszoktam.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Harlond #152007 üzenetére
Én azt mondom nem érdemes a sár elején autót cserélni, és ilyen pöcsöm baszom vállban szűk szarokkal ne is foglalkozz lehet most nincs de 4m ér már láttam többször is IVECO Massifot de alkalmas lehet egy Nissan Pathfinder ez gyakoribb olcsóbb, cserébe kicsit csajos kocsi az ivecohoz képest.
-
nesa
veterán
válasz bitpork #152019 üzenetére
Jó persze akinek minden bekötő útnál van egy Aro 420d hogy csak átkel ülni... az akkor vegyen XC70 Volvot, de ilyet hogy terepjáró is legyen meg nem is akkor csak az xc70 marad az egy kurva lapos sportkocsi, nem vesznek komolyan vele.
Minivan-bol leneznek....egy Land cruiser meglátok a minivan-bol arra meg én is felnézek B+
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Sirandrish #152248 üzenetére
Azta QQ
-
nesa
veterán
válasz Nordik #152874 üzenetére
Én mikor a Tipom eladtam az ilyen hülyeségek elkerülése véget már előre beleírtam az adásvételibe hogy az autó minden ponton javításra szorul, mondjuk ez utólag kiderült nem is érdekelte a vevőt, elég hamar kerestek a rendőrök, talán csak azért nem rúgta rám a TEK az ajtót mert másnap reggel az első dolgom/utam az okmányirodába vezetett ahol bejelentettem hogy eladtam, az autót XY bűncselekményhez vették,amit utána még sikerült az én nevembe továbbadniuk,hülyék voltak itt zárult a kör mert aki a hamis adásvételivel ment átíratni ott ráhívtak a rendőröket.
-
nesa
veterán
válasz andrisbandi #152920 üzenetére
Engem többen lebeszéltek erről amikor egyterűt kerestem vettem, hogy baromi ritka így bontós alkatrész nem játszik és ha csak a lámpa megy ki az se olcsó, a kárpitokat is mondtak nem valami tartós, ez meg a KIA hulladék korszakából való, mondjuk kevésbé hulladék mint az ennél régebbiek de a hasonló korú kiak már eltűntek a sülyésztőbe.
Inkább valami tömegmodellt nézz.
Egy EV1 szerintem jobb autó, de valamivel kisebb, mondjuk abban is bírsz aludni az első ülés mögött még van 2 méter.
A nemet modelleket kizárnám a toló ajtó hiánya miatt.
-
nesa
veterán
válasz andrisbandi #152931 üzenetére
-
nesa
veterán
válasz andrisbandi #153013 üzenetére
Ha az usa-ban lennel azt mondanám Nissan nv passenger, igazábol szerintem pont ezt kerested csak ritka europába meg túlmutat a kereten.
-
nesa
veterán
válasz Drughi #153548 üzenetére
És ha lesz még 1 gyerek megint autót cserélsz?
Az a 320L nagyon sovány szerintem, inkább 6-700L körül gondolkodnék, de 2gyerekhez nekünk a 800L volt ideális 3 gyerekhez már kevésnek érzem a 800L én is váltanék 1500L körülire, kalaptartóval már nem tudunk nyaralni menni mert fölé ér a csomag, majdnem a fejtámlákig, az kb 1200L lehet és egy két bizbaszt még kell rakni a gyerekek lábához is szóval én is váltanék 1500Literre.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz bitpork #153554 üzenetére
Ev 1 be 5 fotellel 790L a csomagtartó kalaptartóig ami pont közepén van tehát ha "plafonig pakolom" 1600L
Ev 2 be van hosszú is ott úgy hiszem 5 ülésnél közelit a 2000L hez.
En kihasználom hét közben is csak nyaralásnál az oda és visszaúton kell nyomorogni a gyerekeknek 5 személyes verzióba, utána átrendezzük de baszki ha nem ilyen gyík szar autókat gyártanának hogy a 3 különálló fotel hátul összeér, baszki legalább ha csak 30cm el szelesebb autó lenne lehetne a fotelok közt 15 cm szabad hely, és akkor a 2 első ülés között se szar 25-30cm hely lenne hanem 50-60cm a harmadik sorba ott jó mert a 2 fotel közt van 15cm hely.
De ha kidobom az összes fotelt hátúról akkor sincs meg az 5 köbméter.
Egyszerűen nem értem euroapába az egész autógyártás hogy futhatott ilyen zsákutcába.
A neve is mini van, tehát csak ettől nagyobbakat kéne gyártani.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz grizlisandor #153644 üzenetére
Ez akar a legkényelmetlenebb autók listája is lehetne, na de ez van ha neked ez tetszik a merivát csuklóból kipöckölném, jópofa de nyomorogjon benne a szomszéd.
H astra valóban volt ennél kényelmetlenebb astra is, de felejteném.
Ford az nekem ford nem sok bizalmam van de biztonságos.
Ugyan generációs szakadék van a zafira meg a golf+ közt, én ezek közül választanék, de árban is hatalmas különbség van köztük, nem tudom milyen hokedlik vannak a zafiraba a G astrahoz képest de a gastra az nekem 10km es kocsi utána 2 napig faj a derekam, 5 os golfba simán kibírok 15km is de 20 felett ott is táppénz jön, nem tudom a golf+ jobb-e, nekem nagyon érzékeny a derekam és széles a hátam, a német sámlik nemigen jönnek be.
Persze csak akkor választanék ezek közül ha kényszerítenek ,én biztos más irányba járnék, de ez az én bajom.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz gyenesmartin #154227 üzenetére
Ez mind borzasztó kényelmetlen autó úgy hogy ez ne legyen szempont, a PD nél nekem gyanús hogy ez a siemens PD, a 105 lovas a bosch, ha siemens szerintem kerüld el.
A volvo viszont nagyon kényelmes, igazából a 2 véglet amiket felsoroltál
Kb annyi a különbség köztük mint a párnázatlan hokedli meg a fotel közt.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz focvis #154269 üzenetére
A 700 as sorozat nekem is nagy kedvencem a legszebb kocka forma a kombi és a limuzin is.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz HellGreg #154847 üzenetére
Mekkora a keret?
Csak viszonyítás képp az XC 70 volvoba sem birsz 2 gyerekülés közé beülni, ha mégis sikerülne bekötni nem tudod magad.
EV1 be Pl 2 gyerekülés közé simán betudok ülni eltudok helyezkedni, és nem 55kg vagyok hanem a legalább a duplája.
Normál személyautóba már nem gyártanak a 90 es évek óta az általad kitűzött célnak megfelelő autót ami ma fenntartható lenne, ill gyártanak csak nem hozzák europába, hiába lettek a közepes kocsik az elmúlt 20 évbe 20cm el szelesebbek belül még is kisebbek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen