-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
őstag
válasz bandus #216392 üzenetére
Nekem máltán volt automata picanto Mondjuk az még hagyományos 4-es aisin volt, teljesen jó. De a másik oldalon vezetés mindig akkor szívatott meg amikor megnyugodtam hogy megy ez (rutin öl ).
ui, Qru: Echo= Yaris? Az durva lehetett én az ami csőrös kamionok között még a Muranoval is féltem, az meg kicsit nagyobb mint a rav4...
u.i2: ha bárki kap smart for four 1.0 (szívó...) robotváltós bérautót NE próbáljon meg meredekebb hegyre felmenni. Egyszerűen nem megy neki (Palermói hétvége tapasztalata az élet iskolájában).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz vzsryl #217453 üzenetére
Minden autómat én adtam el amikor érkezett az új. A taktika azonos, belőttem az árat amit gondoltam aztán szépen engedtem belőle hetenként egyet amíg nem kezdett el rendszeresen csörögni a telefon. Ott nem engedtem tovább, vártam amíg elviszik. Piaccal szemben nem érdemes harcolni (mindig jócskán többet kaptam mint a kereskedői beszámítási ajánlat).
-
őstag
válasz vzsryl #217458 üzenetére
Szerintem kereskedő kicsit többért tudja mint én, mert helytállási kötelezettsége is nagyobb. De ez szerintem így ok, valamit valamiért. Scrossom egy kereskedés vette meg jó áron, kicsit később kint volt 1 millával drágábban. Nem ment el rögtön, de egyszer levitte az árat aztán elment. Szerintem fél millát fogott rajta. Ami megint csak ok szerintem (telephely, fizetések, hirdetés stb.).
-
őstag
válasz szőröscica #217547 üzenetére
Érdekes én is így voltam a 360-as kamerarendszerrel a kölcsönzött bmw-ben, inkább zavart, bár objektíven nézve szerintem jól megvolt csinálva. Mondjuk az adott autó csak 3 napig volt nálam, lehet megszoknám. Jelenleg teljesen jól vagyok a hátsó kamera körbe radar kombóval. Én is koccantottam már csak hátsó kamerával, pont hátul... Én úgy emlékeztem hogy, mit nekem hogy mutatja a kamera hogy hülye vagyok éppen... Kell a sipítás ha bosszant is néha.
-
őstag
válasz Vismajor01 #217581 üzenetére
A fizikát azért nem lehet meghuncutkodni. A 2.5 tonnás kockától 130nál a 9 liter az szép. Bár nekem valószínűleg soha nem lesz ezért is örültem hogy van továbbra is passat. Az való 2 lityis dízellel hosszú távú pályára.
-
őstag
válasz dong86 #217748 üzenetére
Peugeot-ról ha kérdeztek én eddig azt mondtam csak dízellel, de akkor 1.5-re már ez sem igaz... Mondjuk friss árlistára ránéztem se 3008-hoz, se 508-hoz nem adnak már 2.0 hdi-t... Szóval a válasz már egyszerűen a nem kéne lesz ezentúl... Pedig szép kasztnik szép belsővel.
-
őstag
válasz rbalint88 #217941 üzenetére
Testvérem sokáig csak bérelt autót (külföld) amit általában audi volt. Ahogy állnak bele a földbe az autó kölcsönzök karbantartásilag (ezt én is tapasztaltam) úgy döntött vesz egyet. Gondolta jó lesz neki is toyota mint nekem. Hát kipróbálta és ki is fordult a szalonból, éppen egy volvo a befutó (esetleg lexus). Szóval ja passat után azért fájna erősen egy corolla
-
őstag
válasz Gombinyó #217969 üzenetére
Nekem minden autóm zörgött valahol a budapesti aknamezőn eltöltött bizonyos idő után. Mondjuk érzékeny vagyok rá, úgyhogy sajna lehet kis dolgokat is észre veszek. És sajna nem volt máshogy a régi szép időkben sem, mind zörgött előbb utóbb (iq-n kívül mind újonnan véve):
corsa b 2000-2009
stilo 2004-2007
i30 2007-2018
iq 2015-2017
scross 2017-2022
jazz 2018-
rav4 2022- -
őstag
válasz szőröscica #218022 üzenetére
Meg svájcban annyira nem is érdemes túl tempósan haladni
-
őstag
válasz H A M M E R #218025 üzenetére
Én a skoda száraz DSG-jét se küldeném be túl sokat a városi dzsugelbe (ha bírod a manuált az egész jó érték arányú lesz). A ford duplakuplungosát pláne ne vedd egyetértek. Bár a Kugák most nagyon jó árban vannak, ha ne tévedek nagyot a kuga azért mint "kasztni" jóval komolyabb mint a corolla cross. Mondjuk Kuga ülést próbáld ki sokan utálják (sokan meg nem értik miért alkat kérdés). De ha jó az ülés jó én ezekből kuga hybridet vennék (rav4-et nem mondom sokkal drágább és még mindig sokat kellhet várni rá).
-
őstag
válasz itouchfan #218304 üzenetére
Ha az az első i30 széria akkor inkább 1,6 mpi változat. Nekem 10,5 évig volt (2007, 1.4) és nem volt vele gond 150+ ezer kilométerig, de gondosan volt olajcserélve. Utólag amit olvastam róla már eladás után az alapján nem egy bombabiztos motor (kb. van rosszabb van jobb kategória ha jól értem).
-
őstag
válasz dellfanboy #218306 üzenetére
Ja, nekem is vezérműlánc rémlik, meg az hogy nagyon kényes hogy sűrű legyen az olajcsere (velem ez ugye megvolt, én karbantartás mániás vagyok). De régen volt már
Szerk: meg nem vagyok dízel párti de ennek a szériának a dízelei is nagyon jók. Kb az 1,4 a legkevésbé jó motor amíg meg nem érkezik az 1.6gdi és letaszítja a trónról
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz vaskoota #218436 üzenetére
A 1.5 ssangyong elég torkos ha jól halottam. Mivel úgy látom sima benzines is játszik (tivoli) ezért 1.5 corolla sedan full fapad. Újonnan pont 8 milla. Ha kellene hely és ennyi lenne a keretem én biztos azt venném ha nyugalmat akarnék (vigyorogni vezetés közben nem ebben fogsz).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Igen, meg a Jazz CS 4 méteres hosszával jobb is lenne, és második autónál ok a nagy utastér kisebb csomagtér kombó (Honda csomagterek tekintetében pár év alatt végrehajtotta az elsők közül a sereghajtók közé mozdulást sok modellénél).
Honda meg Toyota esetén meg egy ideje már megvan hogy a Toyota puruttyább de jobb a hybrid mocija. És a Honda mindig kicsit drágább volt, de most elgurult náluk a prémium gyógyszer (nem csak nálunk, mindenhol) és úgy gondolják hogy belefér hogy sokkal drágábbak legyenek. A +10% belefért volna de a 25% nem, még ha ki is tudnám fizetni, egyszerűen nem veszi be a gyomrom.
A kereskedőnél, mondjuk az pozitív hogy legalább leírja hogy a camry vízben állt
Szerk: Vismajor1, igazad van értelmezés nem ment reggel...Akkor leírta normálisan.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Általában (közel sem mindig azért, Yaris Crossban pl keveslem a mocit kicsit) jobban választják meg a benzin rész méretét (2,0 kicsi a CRV-ben, 1.5 a HRV-ben meg nagyon), emiatt pályán élhetőbbek mint a Hondák. Plusz a működési elv főleg a váltó (ami toyotánál kb nem is az) részen egyszerűbb és a fogyasztás is jobb vegyesben.
Ezért én jobbnak érzem toyotát hybrid motor részen. Mondjuk azt is aláírom hogy akinek a hagyományos "autó" érzés kell ott jobb lehet a honda (főleg az újabb CRV ahogy eljátssza a van itt váltás részt).
Szerk: jazznél azért az advance-t nem nevezném fullosnak és az is 11,5 milla, a ZRV-t meg már most akciózák ami azért ritka új Honda modellnél, mondjuk a ZRV-ben azért minden modern Honda probléma megvan: gyenge moci, méretéhez kicsit pici csomagtér, rav4 áron vagy drágábban, elég reménytelen
[ Szerkesztve ]
-
őstag
A jazzben messze a legjobb szerintem a honda hybrid moci, azért is bosszant az árazás mert maga a kocsi tetszik. Azt is lenyelem hogy már csak átlagos a csomagtér (375 helyett már csak 300 az előzőhöz képest). És a hangszigetelése a jazznek ha minden igaz szenzációs a méretosztályban (amiben a toyota, hát, nem éppen az). Ezért lehet hogy a végén mérgelődve fogom megvenni...
Váltó ügyileg ha jól tudom az új hybrid hondákban már van klasszikus kopó alkatrész is (kuplung vagy mi meg nem mondom), amíg a toyota meg valami holt egyszerű cucc. Ettől még megbízhatónak várom de azért mivel igényesebb és összetettebb ezért nyilván érzékenyebb lesz.
Szerk: Egyébként az is gond lehet hogy én fullos autót nem igazán veszek, inkább feljebb lépek egy modellel. Cross star meg pláne olyan hogy abból alap nem lesz...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Mondjuk szerintem a csomagteret megoldják hondáék következő generációra, toyota is csomagtérbe pakolta jó ideig az akkut aztán direkt erre tervezve tudták csomagtérben és utastérben nem kisebb hybrideket gyártani. Mondjuk szerintem a következő jazzben éppen ezért a szuperül hajtogatható hátsó ülések (magic seats?) sem lesznek (mint sok újabb hondából is eltűnt). Mondjuk erősen gyanítom hogy a facelift előtti jazzben jobb a hangszigetelés (egyszerűen túl jól sikerült ), faceliftben a prémium hangrendszert is kivették a Crosstarból... Nem szívesen veszek használtat de itt most felmerül bennem.
-
őstag
válasz kulturg #218795 üzenetére
Hát sok haszna nincsen. Remélem lassan leszoknak róla a gyártók főleg a száraz változatokról. Azért az nekik sem poén amikor normális kopó rész cserének minősítenek egy autó értékének 5-10%-át elérő alkatrész cserét (hello KIA és hétéves gari, mondjuk ők másodikra csinálják ha jól hallom) mert gariban már nagyon fáj, tömegesen jön, és igazából csak nagyon életszerűtlen viselkedéssel kímélhető igazán városban (és egy nem hülye vagyok csak a váltómnak jobb 200 méterenként elindulni a dugóban matricával).
-
őstag
válasz BigBlackDog #218831 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék, feleség pajtásnak megtetszett a kamiq ami sokkal nem különbözhet. Mondjuk az éppen ráncfelvarrás alatt áll (legalább utána lesz ott is matrix led). Januárban megyek Szicíliába ott T-Crosst bérelek. Bár most hogy kíváncsi vagyok biztos nem azt kapom...
-
őstag
válasz szőröscica #218834 üzenetére
Akkor valamit elnéztem, árlistát tudtam tölteni dunaautoról (skoda honlapról nekem nem sikerült, biztos béna vagyok, meg kb 2 percig tart a türelmem) ott csak kanyar ledet láttam a mostaniban. Mondjuk ettől simán lehet hogy "nekünk" ennyi jár... Én szememben Kamiqnál ez lenne a nagy előny, mostanában sokat jár haza esete hétvégén nyíregy környékéről feleségem (hátrány hogy nincs normális automata, a száraz dsg nekem nem az).
-
őstag
válasz szőröscica #218839 üzenetére
Igen, ha jól tudom faceliftig nyista rendelés. A 400k elég jó a karoq-nál majd duplájára emlékszem (de nyilván lehet mátrixon belül is többféle, az már lehet hogy a Neo ).
-
őstag
válasz tboldi #218872 üzenetére
Van bárkinek megbízható száraz duplakuplungosa? Már olyan ami mondjuk kibír 100k kilométert városban, karbantartva (de nem 800 ezres "kopó eszköz" kuplung/tárcsa cserével hanem egy snassz 100 ezres olajcserével pl.).
Kerestem de sehol nem találtam. Most éppen ezért fújok a Kamiq-ra ami feleségemnek megtetszett, ott is csak ez van.
-
őstag
válasz bandus #218874 üzenetére
Nagyon szép kívül, nagyon baba belül, és tök jó a hifije szóval légüres térben lehetne válasz.
De jóval szűkebb, jóval drágább, és a rozsdásodás kérdésében teljes a bizonytalanság (már 10 éve megy az ez már más, csomó felhasználónak jó is, de még 2 éve is láttam 2 éves fehér mazda 3-at rozsdásan, talán csomagtérnél belül csak arra emlékszem hogy le voltam döbbenve, persze még nem rozsdásodott át, szóval gari még nem játszott).
Skandináv csomag van már, nyugi mondatot is hallottam már, de semmilyen hivatalos adat nélkül.
De rozsdásodás para nélkül még drágán és szűken is ott lenne az esélyesek között (ahogy a minden bizonnyal szűkös Lexus LBX-et is megnézem majd). Aztán a végén lesz egy pofátlanul drága jazz, látom előre...
-
őstag
válasz rbalint88 #218877 üzenetére
Mondjuk én is ez hallom a DSG-ről (a mezőnyben legjobb). Mondjuk ők szívnak vele leghosszabb ideje. Az a hézag hogy a target használat nehéz, változni fog az életünk. 18 évesek ikreim, a merre tovább a fiatalság döntésein is múlik Általában 5-10 évig van meg egy autó nálunk, de most az is bennem van hogy a következő feleség autó öregesebben már nagy autónak is elég lenne (ezért nyomom a toyota és automata vonalat, mert nekem kell az automata és rengeteg a város). Rav4 helyett meg lemennék egy picibe (iq-t is megvenném ha lenne új, az már volt, így most ignis+cvt a legszimpibb)
Amire feleségem használja ott a száraz dsg is kibírná (évi 10-12k kilométer, főleg 500 kilométeres pályás anyós látogatások + m0 bevásárlóközpontok, más boltokban belvárosban apa taxi van). De engem nem bírna ki...
És ugye ez a váltás lehet jövőre vagy 5 év múlva (hol egyetem stb is bejátszik, van eset ahol pont kellene egy rav4 féle csomagszállító dömper).
Szabonagyur: Köszönöm! Az igazi mindig a tulaj tapasztalat.
-
őstag
válasz BigBlackDog #218906 üzenetére
Ha újonnan akkor én nem merném. 1.2-es turbós benzinessel éppen most van botrány, 1.6-os már sokat csiszolt de még mindig a hírhedt prince motor ha jól tudom. A 2.0 hdi király motor volt, de ha jól tudom már nincs. Az 1.6 hdi biznyos változatai is jók voltak, de a helyett jövő 1.5 hdi-ről sem a jó hírek jönnek (bár ez még aránylag új, nem tudom hogy konstrukciós hiba vagy kezdeti probléma).
Az újat azért kérdeztem mert ha van pár éves használt 2.0 hdi c5 aircross akkor azt hosszú utakra simán megvenném. Citroen kényelemre törekvése nekem szimpatikus.
-
őstag
válasz BigBlackDog #218908 üzenetére
Hát ja. Peugeot Citroen már jó ideje bosszant azzal hogy a kasztni, a belső tök jó lenne de nincs moci amivel megvenném...
-
őstag
válasz diegho #218916 üzenetére
A Kuga ár/érték arányban azért most nagyon ott van ha tart még az akció. 12 milláért hybrid? Annyi az általam az ár miatt mindig körbemorgott jazz crosstar is (mert különben kéne). És azért nagyon más kategória. Most kéne vennem nagyot azért nehéz dolga lenne a rav4-nek (amikor vettem kb pariban voltak az árak, annyiért a rav4 jobban tetszett).
-
őstag
Csak úgy érdeklődésből (mert olyanom volt, direkt nem suzuki topicban kérdezem) van valami fejlemény suzuki 1.4t gyertya becsöppent valahova a motorba és motorcsere kell ügyben? Fél éve hallottam egy pár ilyet (márkakereskedés és suzuki közötti ügyfél "dobálással"), egyedi esetek voltak vagy tud valaki valamit erről?
-
őstag
válasz N.Szil #219225 üzenetére
Toyotában ülve mondom hogy az 1.2t Chr elég harmatosan megy, főleg 1.4t scrosshoz képest. Belső helyben is az scross a jobb (nyilván anyagminőségben nem).
Kaptam egy garis javítás idejére 1.2t Chr-t és nagyon rosszul bírtam Előtte lévő scross 1.4t allgrip automatához és rav4 hybridhez képest is szörnyű volt (más más okokból persze).
-
őstag
A már nem is olyan új 1.33-as benzines turbóról renault/mercedes/nissan háza táján van valami rémhír? Most már van pár éves és én semmi rosszat nem hallottam eddig. Ha már kamiqot csak manuálissal mereknék, kb ugyanannnyi egy qashqai is... És az is tetszik kasztniban.
-
őstag
válasz molnarpeter #219262 üzenetére
Ki van találva ez kérem, extrázni rendesen csak azokat a modelleket lehet ahol csak 2 millió a kedvezmény
-
őstag
válasz HdRew #219598 üzenetére
Előző generációs aygo-t én béreltem cipruson még 20-ban. Ahhoz képest hogy robotváltó egész jó volt, és nagyon keveset fogyasztott. Nyilván hátsó ülés meg csomagtér jelzés értékű (ha gyerköcöket is vinne akkor ez fontos lehet). Az 1.0 toyota benzin nem rossz motor, a robotváltó megbízhatóságáról viszont sajna semmit nem tudok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Parfüm topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen