-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz philoxenia #95263 üzenetére
Tegnap esti hozzaszolasok miert lettek torolve?
-
giigz
veterán
válasz blt.62 #95274 üzenetére
Persze, kapható, ezekhez a ~20(+) éves Mercikhez is ugyanúgy rengeteg utángyártott alkatrész van, max. ennyi a különbség, hogy nincs mindig készleten Magyarországon, hanem az utángyártó külső raktárából hozzák meg 1-2 nap alatt. Most ránéztem egy 1982 és 1993 között gyártott W201 Mercire 2.0 benzin, ugyanúgy vannak utángyártott olajszűrők pl. 898 Ft-ért Purflux, ami már jó minőség.
Tehát ilyen autóhoz is lehet filléres az alkatrész.
[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
válasz Bitpalace #95397 üzenetére
Azt ugye nem mondod komolyan?
1.4 benzin Megane-ba valami 600-800 Ft az NGK gyertya, gyari 400 Ft korul, Denso talan 500 Ft, Beru is itt korul...
Tenyleg mondtam mar tobbszor, de a Megane-hoz sokszor olcsobb az alkaresz mint a Swift-hez
Benzinszurot jo lenne tudni hany km van benne, de mivel az is 1-2 ezer Ft-os tetel, lecsereled es sokaig nem lesz gond vele. Vezerles is nagyon jo lenne tudni mikor volt cserelve, ellenkezo esetben ha hosszutavon tervezel az autoval, csere.
-
giigz
veterán
Most hirtelen gondoltam a 10 legkozelebbi ismerosomre, 9 benzin 1 dizel
-
giigz
veterán
válasz jozefgucci1 #95543 üzenetére
"Ha egy japán szívó benzines és egy kis turbós modern autó közül kell választani, a válasz csak egy lehet. Japán szívó benzines, az kell önnek."
Atya világ, mekkora közhely lett mára ez a mondat
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Az az érdekes, hogy az az egyik legjobb kisdízel, csak épp nem 600k km-rel kell megvenni, és ha rá kell költeni 600k km után 100e Ft-ot, még nem lesz szar az 1.5 dci. Ezzel sajnos nincsenek tisztában az emberek, és a tipikus minden 1,5 millió km-t futott dízel szar mert rá kell költeni 200k-t effektus lép érvénybe.
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #96526 üzenetére
Persze, ez igaz, de mondjuk 10 autóból mennyi van olyan állapotban, mint a tied vagy az enyém 16 évesen? Mi mindent kicseréltetünk időben, gondozzuk, ápoljuk, de ezzel kisebbségben vagyunk, nem ez az általános, aki meg ilyen állapotú autóval rendelkezik, nem nagyon akarja eladni, vagy családi/ismerősi körben elmegy azonnal.
-
-
giigz
veterán
válasz Kornel #97047 üzenetére
Már idáig is megkönnyítetted volna a helyzetemet, ha nem ugatsz bele mindenbe, remélem nem csak megint nagy a szád, és tényleg nem fogod olvasni a hozzászólásaimat. Előre is köszi.
Az a probléma, hogy te ezt a cikket szentírásként tekinted, értelmezni viszont sajnos nem tudod. És van egy véleményed, amit mindenáron követsz, és azt hiszed, hogy amit én mondok az is egy vélemény, közben pedig én tényekről beszélek, te pedig csak odáig látsz, amit leírtak egy rohadt értelmetlen semmirekellő cikkben.
-
giigz
veterán
Ez a része igaz is lehetne, de attól még ez a mondat csak az én részemet rendezi le, az ő totál hülyesége alól nem lesz felmentve. Vagyis igen, ezzel a mondattal felmentést szoktatok nyerni, de felhínám a figyelmet, hogy továbbra is őt minősíti, vagy az ő szakértését kérdőjelezi meg, ha azt mondja a BMW-re, hogy szar motorokat csinál.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz roberto211 #97133 üzenetére
Megane.
Ha csak 1-2 evre tervezel vele, 400-ert tokeletes allapotut lehet kapni, ha atnezeted es rendben van, garantaltan nem lesz vele gond. Alkatresz filleres, de ha az auto rendben van, akkor 1-2 sarkalatos ponton kivul, amit vetel elott ellenorizni kell, semmit nem igenyel, csak olajcseret.
Swift es F Astra fapados szemetdomb a Megane-hoz kepest. Swift nagyon, eg es fold, F Astra meg egy jo nagy kategoriaval lejjebb van.
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #97222 üzenetére
Nagyon meg kell nézni hova viszi az ember, mert tényleg többségben azok a helyek vannak, ahol nem végzik el alaposan a munkát. Van egy karosszériás ismerősöm, beszéltem vele az én autómról, hogy egy alváz és üregvédelmet csinálna rajta, csak azt nem tudom mennyire fontos ez nekem. Mert 16 éves az autó, legrosszabb esetben még 4 évig tervezem használni, de optimális esetben már 2 év múlva cserélem, akkor pedig sok értelme nem volt. Szóval úgy döntöttem nem csináltatom, de egyébként 1 hét lett volna, az utolsó mm rozsdáig, bármikor mehetek megnézni hol tartanak. Egy hátsó merevítő cserével, a jobb hátsó keréknél kis lakatolással 35k mindennel együtt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- Politika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs