-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #95712 üzenetére
nincs jobb dolgotok egy verőfényes 22C-os nyugalmas októberi vasárnap délután, mint haterkedni meg egymást cseszegetni?
mindenki nyugodjon le a picsbe, aztán irány a sarki kisbolt gesztenyepürét meg habtejszínt venni, uzsonnára betolni aztán vigyorogni. kifogás nincs.
@8th: megmondtam, nincs kifogás. egyed, finom
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReSeTer #95720 üzenetére
évek óta egyre hosszabb a sor reggelente a lakóhelyemhez közeli külső kerületi középszintű utcán kialakult dugóban... guess milyen autóban és hányan ülnek többségében. ennyit a mélyszegénységről.
gondolom azok is mélyszegények akik habisztiből kikapatják a katalizátort, meg megchipelik kicsit a tdi-t hadd szóljon meg kormoljon a gép, neki aztán senki ne mondja meg mit szabad meg mit nem.
bocs nem érek rá mennem kell siratni ezeket a szegény mélyszegényeket.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReSeTer #95728 üzenetére
Vidéken meg dugó nincs Pesti értelemben vett forgalom se nagyon
És igazad van, itt nincsenek mélyszegények, egymás dobáljuk kobe marhával a négyes metrón.
Bár ha Tsebácsi a kisújszállási hajtáspajtásokra panaszkodott hogy miatta ragadnak be a Vasút utca - Petőfi utca kereszteződés belső sávjában az autósok, akkor megkövetem magam és meghasonlok szívesen
@emvy: még tartsd be a sebességhatárt is, és akkor pont kivagytok egy ultira vagy römire
-
DeFranco
nagyúr
válasz grabber #95795 üzenetére
és erről megkérdezték az akkumulátort az elektromos rendszert meg az önindítót is?
@(#95798) Qru: tipikus 5 évig tuti jó aztán meg kit érdekel megoldás... én ha oda kerülök kerülni fogom a start-stopos modelleket, bár lassan úgy néz ki autót sem veszek pár év múlva mert minden húzódik ki a listáról ami nem duster
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz grabber #95799 üzenetére
én nem nézem őket hülyének, csak nem hiszem, hogy átgondolták évtizedes használatnál mi terhelést jelent egy ilyen használat
én sem gondoltam át, mert nem értek hozzá, csak próbálok józan ésszel gondolkodni
az akku egy dolog, egyrészt megnézném azt a jobb önindítót, hogy mitől is jobb tulajdonképpen, megnézném, hogy van-e bármilyen védelem az elektromos fogyasztók felé (világítás, sok helyen ezekkel a csecse cserélhetetlen ledsorokkal, klíma, hifi, szivargyújtó) vagy megy a ráindítózás mert azt úgy is nagyon szeretik, megnézném, hogy foglalkoztak-e azzal, hogy az olajnyomás megmaradjon, vagy szépen lecsorog annyi olaj a pirosnál amennyi, és kap a kocsi utanként 10-20 (fél)hideg indítást, mit bírnak a motortartó bakok, és mennyire lesz vicces az akkukat mondjuk 2 évente cserélni.
biztos nagyon frankón lehet vele a határértékeket hozni, meg remekül mutat a marketinganyagban, de amíg másodkezes autótulaj vagyok, aki majd 4-5 év múlva lát ilyet, addig élek a gyanúperrel, hogy nem lesz őszinte a mosolyom vele.
szerk: de mondom, nem értek hozzá, csak próbálok józan ésszel gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #95825 üzenetére
en azt a cd-t be se mertem tenni az itthoni gepbe csak egy masikba, ami tutira be van vedve, de ott uvolto derviskent forgott a viruskergeto, hogy tobb a lemezen a karosanyag mint egy ll junior cd-n.
en nem hasznalnam.
mellesleg szerintem hibakodot torolni (azaz irni a tarat) nem tud. azert obd reader.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #95846 üzenetére
veszek 500-ért egy jó motorral rendelkező példányt, és kicserélek rajta minden kopó dolgot, akkor se járok itt, amennyiért ezt hirdetik, és akkor az biztos meg lesz csinálva.
let me laugh even harder
ez nem így működik. ha te vagy egy egyenesági első fokú hozzátartozód nem közepesnél ügyesebb szerelő, akkor ezt felejtsd el, többet lesz szerelőnél a gép, mint alattad. már ha a megcsinált autón megcsináltat értünk és nem olyat amit az ima meg a duct tape tart össze.
ez egy normál ár, ami (lényegesen) ez alatt van fókából az betegágy. ez van, tartják az árukat.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #95860 üzenetére
hát nem tudom...
körbe van lakatolva rendesen, nyilván eladásra lakatolták ki, olyan is. amit így körbelakatoláskor vagy utána láttam eddig az mind behozott ropira vágott gtk-s példány volt. nem láttam sokat, de az mind az volt.
csomagtérajtó csálé, ez tuti. az elején a hűtőrácsnál mintha nagy lenne a rés, de meg nem mondom neked, hogy ok-e, szerintem a két első lámpa is csálén áll, ha megnézed hogy fut fel az illesztés a géptetővel. a dísztárcsák afterek szerintem, ilyen dísztárcsákat csak fl előtti modellen láttam, nem mintha ez gond lenne.
az ajtók alja be van javítva mind, ez normális amúgy, minden focus ajtaja rohad ott, az enyémet taknyolósabban csinálták meg, igaz annyiba is került... fent viszont az a oszlopnál nem tudom mit javítottak be de ott is hozzá van nyúlva a tönítéshez úgy látom
az ülésnél a rést azt nem tudom, nekem nem ilyen, nem tudom ott állítható-e valami deréktámasz vagy ülésmagasság.
a kormány kopott, a bőr az ilyen. fotó alapján nem látom nagyon gáznak, de ezt látni kellene.
bal hátsó ajtón van a kárpitnál egy lógó csavar, az az ajtó ott meg lett bontva szerintem nem kicsit, gondolom nem az üregvédelem miatt. fura ott az üveg alján a csík is.
a csomagtartónál lent két oldalt az a barna pötty az mi? oda ütközik a gumiütköző? az ott rohad vagy koszos?
teleszkópok ilyenek, gatyulnak, télen még szarabb lesz.
szorgosak voltak a küszöb alját ki kinyalták kályhaezüsttel, de minek? az szerintem randa.
jobb hátsó ajtó alsó csavar nekem taknyoltnak tűnik, gyáriban nem ilyen rücskös a festés. vagy szar a kép. hopp! francokat, ott a festéknyom a csövön. azt ott festették. hm...
a generátor nem tudom mitől néz ki így, de az enyém nem ilyen. a generátoron a kábelcsatlakozás sem ilyen szerintem de ez nem biztos. jobb oldalon az a kék kupak sem kék nálam.
a motortérben nagyon csúnya rohadások vannak, nem tudom ez mennyire gáz, de nálam nem ilyen közel sem. van ami rohad nálam is, leginkább a csavarok, de itt a lemezt is megkezdte több helyen és nem is kicsit. ez magyarázhatja a többi lakatolást a kasztnin, de akkor ez nem kicsit rohadt hanem nagyon.
összességében nekem ami nem tetszik az a hátsó csálé csomagtérajtó, a festett jobb ajtó csavar és hogy takkra ki van nyalva rajta minden lakatolható rész. a beltér ok, a motortérben nem látok semmit, próbálni kell meg át kell nézetni.
az nem tetszik, hogy nem őszinte autó, nem látsz rajta sok mindent, csak azt, hogy mit hoztak rajta rendbe kívülről. egyébként belekötni nem tudok nem is akarok. menjetek alá mindenképp, mert ha alulról is úgy rohad mint amit a motortér mutat, akkor az fejvakarós...
szerk: na [rvilike] mondja is a frankót. kurbli nekem is feltűnt valahol kisagyban, de aztán megmagyaráztam magamnak, hogy a ford mindig szűken mérte az elkóablakot
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kickass #95866 üzenetére
szerintem inkább a törés miatt kezdték el lakatolni, aztán már ha ott voltak megcsinálták az elejét is, nem biztos, hogy nagyon rohadt előtte, csak ugye hozzá kellett nyúlni.
bár azt a motorteret elnézve lehet hogy sókamrában tartották és télleg rohadt mindenhol...
az enyém is korrodált egy kissé az ajtók alján meg a sárvédő alján, megcsináltattam úgy-ahogy most (nincsenek illúzióim, megcsiszolták, lefestették, ennyi) de ezekkel nem lehet mit csinálni, ahol már megindult azt nem tudod konzerválni csak odázni 1-2 évig aztán ismétel.
ezek viszont nem kritikus helyek. az alváz vagy a küszöb vagy a torony az, de az meg nem rohad szerencsére.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95873 üzenetére
majd akkor ezt közöld az eladókkal is
@kornelka: jó, hát ha hiába mondjuk, akkor ülj be egy 600k-s fókába, aztán meg vicsorogj, hogy jó az, csak kicsit szar de ha hunyorítasz meg bekapcsolod a rádiót akkor teljesen OK.
így lehet a legjobban elbaszni amikor az akarás megelőzi a tudatot, de te tudod. többet ebben a kérdésben nem fogok nyilatkozni.
ja, meg utána ne felejtsd el majd megemlíteni lépten-nyomon, hogy 3F sohamár, meg szarford. mindenképpen.
és tényleg nem azért mert fóka, tudod hogy megmondom ha szar valami. nem szoktam letagadni a frankót, azt sem ha én cseszek rá valamire. de ez most konkrétan hülyeség amit tervezel.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95876 üzenetére
tekintsünk el attól, hogy 4 db 320x400-as képen az öregapám térde kalácsa és őszintének tűnik...
hozd be, rendszámozd fel, aztán tadamm... hol tartunk?
ezt az egy piacot hozzávetőlegesen egész tűrhetően ismerem. lehet hogy túl van árazva, lehet hogy a konkurenciát megkapod x vagy y pénzért, de a fóka árak egészen magasan vannak a kategórián belül. hogy miért van ez így, arról lehetne beszélgetni, de tényleg jó állapotban levő példányt ilyen 2000e-s árakon itthon lehetetlennel határos találni.
direkt nem mondok árakat, hogy mennyiért igen, de lényegesen közelebb van a 950-hez mint a 600-hoz.
és ezen nem változtat, hogy találunk-e 2ke-ért szlovákiában 4 kisképpel hirdetettet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95879 üzenetére
nem tudom... gyártanak például autót nálatok?
félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy ú ez aztán a non plus ultra mindenre gyógyír, csak azt, hogy felesleges ezt így elkezdeni tippelgetni, hogy szerintem ennyit vagy annyit ér. tök mindegy szerinted/szerintem mennyit ér. van egy ára a piacon, és pont annyit ér. meg kell nézni hogy mit adnak mennyi pénzért, ki kell menni, bele kell ülni, és akkor el lehet dönteni hogy kell vagy nem.
itthon most a focusok ára viszonylag fent van. tipikus válságautó, nem kicsi, jó minőség, (legalább is a híre jó, tovább nem merek menni) jó menetkomfort, nem nagyon kehesek, családapák is elvannak vele, két gyerekülés befér, a babakocsit meg berakod a sedanba is. ezek ma már nagy szavak egy megfizethető autónál. ezért keresik, ezért van ára. annyi amennyi. a jó modellek általában nem is húzzák sokáig a piacon így sem.
ami alatta van az meg olyan is.
nálatok ott vannak a skodák. az például egy tök reális alternatíva. ha azzal tele van nyomva a piac (nem tudom tele van-e) akkor már meg is van, hogy miért adják ezeket kevesebbért. kínálat, alternatíva. itthon viszonylag kevés nem céges skodát látok.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #95884 üzenetére
Nagyszerű. Tehát ez az itthoni piacra úgy vonatkozik, hogy... sehogy nem vonatkozik. Romániában meg minden második autó dácsia, olyan modellek, amiket még csak nem is láttam, a maradék fele meg jobbkormányos paszuly. Ebből a szempontból felesleges az árakat hasonlítgatni, amíg van regadó meg társai.
(#95888) Mágus2: semmilyen fókások bosszúja nincs, és nem is kell így beállítani, mert ez degradáló, és egy nemtelen kiszólás a vitában. Ellenben megragad, és nincs kedvem a hondás meg a tudjukkis dicsőségfalra felkerülni mert nem vagyok márka-fag egyáltalán.
Egy összetákolt, telibe fényezett, de a kényes részeken rohadó, szemmel láthatóan karambolos, 11 éves fókát akkor sem tudok ennyiért ajánlani, ha emiatt a fejemet veszik.
Senki nem ajánlott, gondolom megvan, hogy lebeszélés tényálladéka forgott fenn, nem rábeszélésé.
Azért ajánlottam inkább olcsóbbat, még ha rohad is valahol, vannak szépséghibái, nincs telibe fújva , látja az ember, hogy mit vesz, nem egy mákkal töltött túrós csusza.
Ilyet vettem, és nem volt olcsóbb. Hülye meg nem vagyok, tudtam, hogy mit veszek és milyen áron.
A hátsó futóművükre költeni kell, ezt bele kell számolni. Amelyiken azt megcsinálták, az nem eladó.
Eladó csak nem gasztra árban.
Tőlem aztán mindenki azt vesz amit akar, de 600-ért szerintem ne törődős fókát vegyen hanem egy fitt gasztrát, mert lesznek meglepik. Jelen állapot szerint nem állunk túl jól (sőt kifejezetten nagyon szarul állunk) korrekt olcsó szerelőkkel, felesleges megkenni a szarosszendvicset előre. Vedd figyelembe, hogy te aláfekszel, megcsinálod, más meg hordhatja a kedvesuramhoz szabadság terhére 5k+-os rezsióradíjért.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ennek a nagy része nálam is megvolt amikor el akartak adni nekem egy autót
- garázsműhely
- más névre szóló adásvételi
- 120k-val befenyegetés ha tőlük akarom megvenni
- a kocsi gtk-ra volt töve és még a légzsák fedele sem volt rendesen visszarakvaaz volt az első kocsi amit láttam, egyébként annyira rendben volt, ha nem tudom róla előre hogy totálkáros volt (meséltem már a sztorit) lehet rám is melegítik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz AmunRa #95902 üzenetére
megvan ennek a pszichológiája. egyrészt ők hetente több autót adnak el, te meg jó eséllyel ~5 évente veszel egyet
nyilván ő benne van a dolgokban nyakig, te meg nagyjából azt sem tudod, hogy merre hány méter. alap dolgok nyilván, meg a józan paraszti ész, de az ördög a részletekben van. mi itt jól eldiskurálunk erről, meg másik 1000 ember különböző fórumokon, a maradék két-hárommillió meg úgy vesz autót ahogy tud saját kútfőből.*
másrészt meg az is az ő malmukra hajtja a vizet, hogy mire odakerülsz, addigra jó eséllyel egyrészt tele van a törpöd a sok lyukra futással és túl akarsz már nagyon lenni ezen az egész kellemetlenségen, amit a használtautó-vásárlás jelent, és amikor meglátod a ránézésre rendben levő autót, akkor te azt nagyon fogod akarni. és a nagy nagyon akarásban engedékenyebb leszel a részletekben, mint ahogy azt józan ésszel, vagy külső szemlélőként tennéd.
és ezt ezek a csalók, sőt a kereskedők általában nagyon jól tudják és ki is használják, sőt gerjesztik és alkalmazzák.
tapasztalatlanul, félig már elcsüggedve, ott a helyszínen a saját bőrödön megérezve ezeket a dolgokat nem annyira egyszerű a képlet mint innen kibicelve.
hülye volt ez ok, de meg tudom érteni mit gondolt amikor belement.
*és én is hányszor de hányszor le lettem itt már ugatva, amikor elővigyázatosságra intettem az érdeklődőket (jellemzően azok által, akik még egy autót nem vettek, nincs is nekik, vagy ha van, akkor azt aputól örökölték meg), ennél sokkal alapabb dolgokban, mert húúú meg haaa hát ő ezzel biztos nem szarozna hát mit képzelek
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Én világbékét szeretnék.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #95989 üzenetére
amúgy piszok mázlija volt tényleg, egyrészt mert pont az utasoldalon kapta el, és ott nem ült senki (ha ült volna annak biztosan annyi), másrészt meg az ütközés energiájának nagy részét "kipörögte". ha megfogja a kamion nem éli túl valószínűleg.
mindenesetre nem semmi, hogy már a 2000-es évek környékén hol tartott a technika, és hogy megvédte az utascellát. egy vótbenneanyag lada vagy kettesgolf májkrémet csinált volna a sofőrből.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #96300 üzenetére
elolvastam akkor is és most is, de fenntartom.
ez a fauvé dolog persze fail, de magát az elektromos techet nem kell leszólni-lesajnálni, most ilyen, ennyit tud, nem elég, de nyomni kell tolni kell, mert abból lesz fejlődés. hamarabb el fog terjedni mint gondolod, kettőt alszol és nem lesz úri muri.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
azzal nincs baj, amit mondasz, csak a felhangjaira reagáltam, hogy nem kell így hozzáállni szerintem
Szóval majd 20 év múlva visszatérhetünk erre, addig itthon ez nem lesz valós alternatíva
Ez egy bazi nagy negativizmus, nem kell ezt így előre eldönteni. Persze vannak akadályok meg korlátok itthon is bőven, meg valószínűleg tényleg nem két perc lesz, mire becsorog a tech, de felesleges már most nekiállni hőbörögni, hogy ez itthon lehetetlen meg huu-haa biztos szar lesz. Hamarabb lesz ebből énekes halott mint gondolnád.
Ne értsd félre, no offense, tényleg nem kötekedni akarok, csak nagyobb potenciált látok benne ennél. Itthon is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz trassher #96534 üzenetére
180 magas vagyok, de ezzel soha nem volt gondom. a bal könyökömet nem tudom rendesen lerakni (majom a köszörűkövön pózban ülök ülés előre és fel a zégbe) az ablakban hideg van a könyöklő meg lent van. lábam viszont elfér simán. kétszer is.
@[rvilike]: hogy ültök ti?
szerk: ha leengedem ok, de szeretek kilátni nekem fent jó.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Futóművel vinném a kocsit hozzájuk. Valakinek valami releváns infó, tapasztalat?
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #97235 üzenetére
megbecsülted, hogy ez hány óra munka és felszoroztad egy rezsióradíjjal?
anyaggal együtt ez nekem simán hatszámjegyű összegnek tűnik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #97239 üzenetére
Nem tudom megítélni, hogy reális-e de biztosan közelebb van a reálishoz, mint a 20-30k-s projektek.
Engem is főként az tart vissza, hogy rendesen senki nem csinálja meg, taknyolva meg többet árt mint használ.
Hiába fizetném meg adott esetben, szinte nincs jelentősége.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #97241 üzenetére
Semennyire. Nem tudom milyen motor van a vitoban de ez a csereperiódus szerintem minden határon túlmegy.
Tsebacsi: True word was spoken. De ez így van legalább 50 éve, nincs min csodálkozni, és ebben a megrendelők is vastagon hibásak. Ha lenne mérhető fizetőképes és fizetőhajlandó igény a minőségre, akkor lenne minőség, addig marad ez. De ez általában amúgy a szavakig jut el, aztán benézel egy kicsit köröm alá, kiderül, hogy azért csak megvevődött az a négy éves sava, meg kicsit kitolódott a csereperiódus na, meg igen volt tervben az autoglym de aztán mégis prevent lett az is bontatlan még, meg hát igen a vezérléscserét is meg kellene csinálni haggyámá most nem érek rá majd beszélünk szia.
Az a pár rendes szaki meg belefullad a munkába leginkább, majd 5-10 év után megunja és kimászik az aknából, felvesz két embert, azok meg már nem úgy meg kicsit lazábban és borul a gyakorlat.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #97554 üzenetére
MI a véleményed?
Édesanyám C corsájával van/volt gond, mindegy, a lényeg, hogy a szerelő rámért az üa. nyomásra, és 3 [talán bar, nem tudom] helyett 1,3-at mért. Diagnózis: az üa pumpa cserés, valami utángyártott németet fog kapni (nem tudom milyen márka, Édesanyám szerint 3 betűs én nem voltam ott).
Felmerült a kérdés opel topicban, hogy miért nem szedte ki, nézte meg, hogy javítható-e a pumpa. Én nem tudom, hogy lehet-e ezeken egyáltalán valamit javítani, érdemes-e ezen rugózni, vagy ez egy olyan alkatrész, amit ilyenkor kapásból cserélnek?
Mi szokott lenni a gond, ha elengedi a nyomást a pumpa, és szokott-e ennek lenni valami javítási módja a cserén kívül?
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #97557 üzenetére
Passz, három betű egyelőre ennyi van meg, lehet TRW lehet ERA sajnos nem írta fel. 25k lesz a pumpa maga (gyári 60-70, ahogy nézem bosch és társai is kb ennyi.)
Annyit mondott, hogy gyári 60-70, ez a bizonyos 25, a kínai 7 de azt ő nagyon nem ajánlja. A 25-öst ajánlotta, így lett az.
Hogy mit akart javítani nem tudom, ismeret híján inkább nem vitatkoztam, ezért kérdeztem itt.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #97593 üzenetére
Mi káros abban ugyan, hogy akkor engeded fel a kézit amikor érzed, hogy már húzná? Ennyi erővel a légellenállás is káros meg a motorfék is káros.
Pont az ilyen gépies engedésekből vannak a méteres hátragurulások mélygarázsokban aztán meg lehet kamillázni hogy mit írjunk a kék-sárgára.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!