-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
összeírhatod ha gondolod, kiváncsi vagyok, de azért a kort meg a futást is tedd mellé, meg hogy előtte mennyit kellett rálocsolni. persze csak ha van erre időd, mert amúgy részemről nem fontos
(btw. félreértések elkerülése végett nem azt mondtam, hogy ennyi bug üzemszerű, hanem hogy jellemző, hogy a baj nem jár egyedül hogy egy frázissal éljek)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
jó, most nem akarlak győzködni, de ez ilyen, pont egyszerre fáradt el, most egy év alatt letudod, aztán remélhetőleg utána már nem lesz semmi 5 évig.
30k sem olyan kevés azért, a 11 hó meg lényegtelen. nem véletlenül adták el, lehet már akkor is lógott a bele csak még kicsit összekendácsolták, vagy csak simán ebben a típusban benne van hogy itt van egy ilyen szíváshullám. focusnál is takkra 120k-nál szokott elköszönni a vízpumpa. nekem hol köszönt el? 121-nél.
ezért szoktam volt mondani, hogy használt autónál tartalékolni kell, mert lehet nem véletlenül eladó, lehet jó, csak belenyúlsz, lehet peched van kétszer, aztán hopp félmillió. ez van. ezzel számolni kell.
kopó a kuplung is persze.
amúgy megértelek, nálam a vízpumpánál tört el valami (a pumpán kívül), ez van, jövőre jobb lesz, ez egy ilyen popszakma
-
DeFranco
nagyúr
Kedves olvasóink!
Ma esti programunkban a "Ratracerek vs. mozigépészek" című szórakoztató tudományos-fantasztikus sorozatunk legújabb epizódját élvezhetik.
A műsorhoz kellemes szórakozást kívánunk, töltsék kellemesen az estét.
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #83835 üzenetére
nagyon paprikás vagy mostanában, mesélj mi a gond?
keringési vagy pszichés?
remod: látnád a renault szerelőket, meg is bolondulnál... motorolajcserével javítanak váltót. ilyet még a hondaszerelők sem tudnak. jut eszembe van még olyan? vagy éhenhaltak? vagy nincs is ilyen képzés?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #83851 üzenetére
A leírás alapján ez egy nagyon jó vétel volt, gratulálok Nem semmi utánajárás előzhette meg, mire egy ilyen patent példányt kifogtál.
Sok balesetmentes kilométert.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz szumoo #83864 üzenetére
Ha megállapodtok, akkor kösd ki, hogy ne csináltassa meg, engedje el az árát, majd te megcsináltatod (ha drágábban is valamivel, akkor is). Biztos, hogy mindenből a legtaknyabbat rakatja majd bele, te meg vagy szívsz vele vagy nem. Nem szabad az ilyet az eladóra bízni.
szerk: amúgy én fotók alapján nem látok rajta semmit, szép kis autó, a takarított motortér nem tetszik meg a rózsafüzér a visszapillantón. amúgy más nem tűnt fel
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #83869 üzenetére
azzal semmi, csak sajnos gyakran párosodik fehér-zokni-fekete-makkossal meg virágmintás rakott szoknyával
-
DeFranco
nagyúr
válasz kovacsroli #84090 üzenetére
Ha tényleg rendben- és karban volt tartva (kopó dolgok cserélve, meghallva és megjavíttatva a hiba, stb.) és a törődés nem csak annyit tett ki, hogy előírásszerűen kétévente olajat cseréltek rajta akkor gondolkodás nélkül instant buy, ha maga az autó megfelel. Mindenkinek mást jelent a megfelelő karbantartás, van akinek annyi, hogy megy vele amíg jár a motor, és egyebekben pedig felhangosítja a rádiót. Erre az egyre érdemes figyelni, de az ismert előélet önmagában legalább +15%
-
DeFranco
nagyúr
válasz kovacsroli #84101 üzenetére
szíjas? volt cserélve? mert ha nem, akkor az, meg az alapszervíz lesz annyi. szvsz kicsit kevés a 100k tartalékba még ha rokontól is van az autó
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #84115 üzenetére
cukkermukker
amúgy olyan kell, ami a kormány belső oldalát védi, a kormányzár két rúdja ott nyomja meg, meg súrlódik is felrakáskor, levételkor, azt akarom védeni. igazából azt a 2x5 centit is elég lenne beburkolni, de az úgy meg még randább... ezeken a felvarrós (mű)bőr álbőrözésen goldolkodom, a képeken jól néz ki, kérdés, hogy meg lehet-e csinálni esztétikusan. csak ezért kellene, amúgy hagynám úgy ahogy van, jó az, nincs megkopva.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz grabber #84153 üzenetére
annál olcsóbban viszont nem úszod meg... két kocsi szerintem jobb is amúgy, bármi van, az egyik jármű még mobilis, jobban elfértek, etc.
nem ismerem amúgy a kisbuszok fogyasztását, de élek a gyanúperrel, hogy nem is annyit fogyasztana 7 fővel, mint egy személyautó 4-5 fővel, tehát nem is kell a második kocsi teljes fogyasztását szembeállítani a bérleti díjjal
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz trassher #84248 üzenetére
Igen, ez egy kiváló ámbár totálisan bullshit érv azok kezében, akik legitimálni kívánják a saját tahóságukat. Előnye, hogy könnyen megjegyezhető, agykapacitástól függetlenül, hátránya, hogy nem igaz.
Ettől még a gyorshajtás szabálysértés-törvénysértés marad, mások előre megfontolt és szándékos veszélyeztetése marad, bármennyire is nem tetszik ez valakinek. A kikapkodás, felpofozás pedig önbíráskodás és testi sértés lenne, ha megtörténne, szintén büntetendő. Szerencsére nem szokott megtörténni, mert az ilyet írogatóknak csak a szája szokott járni, a keze nem, maximum csuklóból
Szóval lehet erről beszélgetni, megvan a következő téma a dízel vs. benzoán után, hirdethetünk vetélkedőt, hogy ki a feketébb övesebb danosabb szájkaratés, az én apukám úgy is erősebb de a legegyszerűbb az lenne, ha szépen mindenki letenné a seggét és betartaná a szabályokat, ha meg tahó és nem teszi legalább a száját fogná be
Részemről ennyit gondoltam még elmondani arról, hogy mit csináljon aki közúton száguldozni akar
-
DeFranco
nagyúr
válasz trassher #84254 üzenetére
Számos oka lehet, méltányolható és nem méltányolható is. Tény, hogy az indokolatlanul lassú/balfék haladás sem elfogadható, és fel is lehet róni, elvileg az orvosi alkalmasságinak ezt is kellene szűrni, de ettől még nem lesz sem legális sem magyarázható a gyorshajtás.
Aki meg erős autót vesz, mit bánom én, használja. (Verseny)pályán. Közúton meg ha megpróbálja, akkor igen is húzzák rá a szaros bilit. És gondolom érezhető hogy nem a 60/110-ről beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #84294 üzenetére
én csak olyan felvarrós bőrt akarok rátenni, azt is inkább a védelem miatt (írtam alantasan, hogy miért), de nem tudom hogy néz ki, nem találkoztam még olyannal aki próbálta, a bűrözés úgy önmagában nem izgat, valahogy nincs rá merevedésem.
p.s.: az indexet megvette a bmw, ki is kötötte egyből
-
DeFranco
nagyúr
válasz hobizoli #84302 üzenetére
indokolatalan lassu haladas is tiltott by KRESZ, nem csak a gyorshajtas az
amugy azt birom, hogy az emberek 95%-a szerint szinte csak a gyorshajtasbol all a KRESZ, semmilyen ams szaballyal nincsenek tisztabanmarhára nem erről van szó, senki semmilyen más szabályszegést nem kisebbít.
de az, hogy más akármilyen szabályt szeg (átmegy a piroson, lassan halad, villogóval parkol, mittudomén), attól még a gyorshajtás nem lesz "kisebb bűn". szabályszegés mind a kettő, szankcionálni kell, nem a másikra mutogatni.
utoljára ez a másokra mutogatós picsogás nálunk kb. óvodában volt elfogadható, azóta ciki.
egyáltalán nem boszorkányüldözés ez, csak azért van belőle újra és újra balhé, mert mindig jön valaki, aki úgy érzi, most fogja megmagyarázni miért is kell bedarálni az összes trafit. amúgy nem lenne téma. nem szabályos, nem szabad, aki így tesz megbüntetik, téma lezárva. nincs ezen mit vitázni. ugyanez vonatkozik a veszvillogoval parkolokra, szabalytalan kerekparosokra, rablogyilkosokra, stb. az egyik nem menti a masikat.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #84304 üzenetére
1: nem lesz fejlövés, nem kell ezt túldramatizálni
2: óra szerint 110-nél (városban ~65-nél) még nem kapsz csekket, tűrés is van, az órád is csal. persze ha úgy számoljuk, hogy csal az óra 5-öt, van 10 tűrés, meg a trafi is 3-at, és óra szerint 125-nél megyünk 110-el (80/65), akkor igen, esélyes. de akkor nem 110-zel mész, meg nem 60-nal
3: a lassú haladás is szabálytalan és szankcionálni kell, feltéve, hogy nem indokolt. mert több esetben lehet indokolt, mint a gyorshajtás. ennél az (ugyanolyan) sőt rosszabb kiszólásnál kezdődik a probléma... ez már ferdítésÉn is 60/100-110-et megyek, ha valaki siet az első lehetőségnél elengedem, de ettől függetlenül nem fogok nekiállni itt ríni, ha elbambulok és befotóznak, hanem nyelek egyet és befizetem a büntetést. ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84315 üzenetére
...jó időben.
esőben, hóban, ha borús az ég, vagy ha fúj a szél, akkor 50.
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84386 üzenetére
akartam is kérdezni, hogy milyen tanulságot vonunk le abból, hogy gyűrődik a gyűrődési zóna
-
DeFranco
nagyúr
válasz máyköl #84534 üzenetére
Felejtsd el. Ennyiért nem kapsz használhatót, csak valami lefingott roncsot. Futómű bolondbiztos, nagyon jó, ha javítani kell, az költséges, de rend szerint nem nagyon kell, csak a kutyacsontokat eszi elől a remek magyar utakon (kb. kétévente). A hátsó futóműállító csavarok szeretnek berohadni, ha hozzá kell nyúlni az para, de rend szerint nem szokott kelleni, váltóval nem szokott gond lenni, elektronikával szintén nem, ha valaminek menni kell, akkor az a gyújtótrafó lesz, vízpumpa 120k-nál szokott elköszönni, másról én nem tudok, [rvilike] a büfé típushibákból.
Szerintem jó autó, nagyon akartak, amikor összerakták, meg is látszik rajta.
Elfogult vagyok, nekem is az van kicsit több mint egy éve, de nem 500 volt, hanem a duplája.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Mondjuk a kocsi szépen egyben maradt...
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84666 üzenetére
Soha nem folytam bele túlságosan a TC-s dolgokba, messze nem vagyok autoszexuális, sőt, de nekem is egyre inkább az az érzésem, hogy gyakorlatilag lassan egy fizetett hirdetési oldal lesz kibélelve pár vicces cikkel meg egy webshoppal. Az újautótesztek rendben vannak, de minden másban kezdik nagyon elveszteni a hitelüket a szememben.
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #84699 üzenetére
Én vezettem 206-ost, igaz csak egy próba erejéig, és annak a váltója műszakilag rendben volt, de szerintem nem rossz az a váltó. Nagyon fura a tejfölösdoboz feeling, úgy érzed, hogy most fogod simára darálni az összes fogaskereket, de nem, mindig beveszi, csak ilyen kis francia ribi, hogy kéreti magát. Nem egy schutzstaffel váltásérzet, de stabilan beveszi a fokozatot és ez a lényeg.
Szóval szerintem nem szar az, csak "fura".
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz VegyesTamás #84702 üzenetére
Ültél volna egy faceliftes c corsában aminek még nem nyúltak a váltójához... Könyörögnéd vissza magad a franciakrémessel töltött 206-os váltóhoz
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace owner #84705 üzenetére
Az -utáninak ehhez képest frankón műanyagból van a váltókulissza. Gondold el ez 9-10 éves korában
Garanciában cserélték, ha panaszkodtál, ha nem, akkor pár év múlva már szentmise és füstölő kellett a kettes kapcsolásához
@[rvilike]: sportautód van, mit érdekel mi van mögötted?
#84709: na a rükivel pont nem volt bajom soha... 3-2-3, na az kihívás
reszerk: a miénkben nincs szervó. 1.0 full fapad se rádió, se semmi, 5 ajtó van 'szt davaj
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84808 üzenetére
Ez az üregvédelem amúgy mit takar pontosan? Tulajdonképpen mit csinálnak?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84842 üzenetére
Voltam tegnap egy karosszériásnál, mert a sárvédőnél a kőfelverődés és talán a belül megálló sár miatt már megindult bizonyos mértékben a korrózió, meg korrodál három ajtó alja is. Egyik sem vészes, de idén meg kellene csinálni. Fennakadtam, mert a karosszériás annyit értett üregvédelem alatt (mondtam, hogy meg szeretném csináltatni Az Üregvédelmet) hogy az ajtók alján levő vízkieresztő lyukakon befúj valami üregvédő anyagot. Pont. Mert hogy másnak van rá hosszú csöve, meg mit tudom én, de hogy ő így tudja megcsinálni.
Más bajom is volt vele, alap, hogy ajtó le, és úgy viszi a festőhöz (ő csak lakatol) nem tudom, hogy mennyire default, hogy lekapkodják az ajtót, én elkerülném, ha lehet, egyrészt nyoma marad, másrészt gyanítom nem is rendesen beállítva rakják vissza, aztán még egy gond van vele, meg kb. az volt, hogy csiszolókorong, aztán onnantól rozsdakiller a zisten, meg a festékpötty. Lehet rosszul ítélem meg, de futok ezzel még 1-2 kört ha találok rendes karosszériást.
Technikailag ok, de egy másik karosszériás úgy kezdte, hogy ajtók belső borítása le, majd belülről üregvéd. Hozzá viszont nem tudom vinni.
Az alvázvédelmet van aki tanácsolja, van aki nem, hallottam már olyat is, hogy többet árt mint használ, mert alatta marad a korrózió, és a réteg alatt még jobban eszi mint előtte.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84849 üzenetére
Hát az alja az laikus szemmel ránézve tiszta mokány rozsda Persze a gyakorlatban csak felületi rozsda, szóval alul nem rohad semmi elem, "csak barna". Tettem már ide be képet róla egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Apósomnak van, szidja mint a bokrot. Kellett már cserélni rajta komplett első futóművet (gyak. ipari eljutott vele Pestig, aztán a márkaszervíz udvarában bólintott be a kocsi orra), most ment el benne a részecskeszűrő, meghibásodott a riasztó, a központi zár, nyúlik a lánc, ez csak az amiről én tudok véletlenül, mert amúgy nincs reklámozva minden egyes hiba. Egy kisebb vidéki garzon árát simán rá lehet költeni. Rendszeresen jár szervízbe vele valami miatt.
Ezen kívül szerintem belül szűk, és kifejezetten sprőd.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- YouTube
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Apple asztali gépek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- xDefiant
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mazda topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész