-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Laraxior #10709 üzenetére
Ha olcsóbb lenne, akkor mindenki majdhogynem rendszámot választhatna... Az a 112k a 3+3-ért így is kb. semmi, aki vesz autót 2-3-4-5 millióért, olyan rendszámot rak rá, ami neki tetszik, az a 112k már nem egy egetrengető dolog... A 435k az már szebb összeg, de aki 10-20 millióért vesz autót az rá is fogja rakatni, és tényleg egyedibb lesz egy fokkal...
[ Szerkesztve ]
-
Mawyx
senior tag
-
Vesztor87
senior tag
válasz Laraxior #10752 üzenetére
Hát nem tudom hogy lesz, azt néztem mindenképpen kellene valami verda, ha úgy van akkor szerintem tavaszra össze rakok 2-3 kilót, meg még annyit egy 10-12 havi részletre valamelyik banktól. Tehát lesz mondjuk 5 kilóm. Ami kellene az a klíma, de lehet nem lesz ennyiért klímás kocsi, a Swiften filózok, de kicsit félek a biztonságától...
Ez ha klímás lenne, tök elég lenne
http://www.hasznaltauto.hu/auto/seat/cordoba/seat_cordoba_1.6_sportline_iv-5620716
Az Ibiza mégjobb lenne, de jóval drágábbak a klímásak.... lehet csak a Swift marad[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Laraxior #10754 üzenetére
Neked milyened van? Egyébként magán embertől venném én is. A Puntot néztem, de szidják az olaszokat, meg a belseje nekem nem jön be. A Megane is szóba jött, de francia
Ezért maradt a Swift, esetleg a Kalos lehet még jó, talán beleférne árba, vagy kedvezménnyel a C Corsa -
hdman
őstag
válasz Laraxior #10816 üzenetére
Akinek menni kell az úgyis megy, mert nem teheti meg, hogy letegye a kocsit, hanem tűr-tűr-tűr, vagy ráterheli a vevőire.
Akinek meg sok, az leteszi, vagy városban 30-cal, városon kivül 70-nel szüttyög hogy kapnák be. Akinek drága az tegye le, ne csináljon kilométeres sorokat...
Nem jó ez igy....
Sopron city :)
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #11897 üzenetére
528-as, de chippes... Pont a miatt, hogy alacsonyabb fordulaton még használhatóbb legyen. 310 a maximális nyomaték, de a görbe nem olyan szögletes, mint a 30-asnál. Nem az M52-es, ami itt van, hanem a TU.(ugyan az mint az M54, csak kisebb a ccm.)
Azért vagyok erre kíváncsi, mert már amióta az eszemet tudom, normális esetben úgy használom az autót, hogy mindig magas fokozatban vagyok, alacsony fordulaton.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #11901 üzenetére
Persze, manuál, azért is kérdezem.
Ez nem a saját mérésem, ez a hivatalos gyári adat. Az enyém is megvan valahol, ha jól emléxem chiptuning után megkaptam papíron ugyan így, csak ott az alap görbe és a módosítás utáni görbe szerepelt.
Majd megnézem a szervizkönyvet, szerintem oda raktam el.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
nagyúr
-
válasz Laraxior #14547 üzenetére
Nekem a Ford Scorpiómban ment tönkre a váltó 1x, megvétel után majdhogynem rögtön, mert az előző tulaj nem cserélt benne olajat. A nyomás szabályzó relék bordái elkoptak. Eleinte olyan volt mint a csúsztatott kuplung, majd elfelejtett váltani.
De lehet sokféle tünet: rángatás, a fordulatszám tartomány kitolódása, és fokozatok eltűnése is.Nem lehet hogy a kulpung tárcsa kezdi megadni magát?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #14556 üzenetére
Ha fokozatot váltasz, mindig ránt, nyomod a féket, behúzod és "érzed hogy megjön az erő", viszont mikor rakod te N-ből D-be? Ugye nem rakoskatod ki? Felesleges? Beülsz, beindítod, P-ből D-be rakod, majd ha megkérdekztél akkor D-ből P-be, pirosnál stb, szvsz nem jó kirakosgatni folyton N-be, volt erről egy cikk, hogy ha kirakod N-be nincs terhelés alatt a váltó, de a folytonos sok NM rántás, mikor viszahuzod, károsabb. Én nem venném ki, soha.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #14575 üzenetére
Fokozatváltásnál a rántás normális! Ha állsz D-ben és ránt, az már problémásabb. De ne halgass senkire, kurvajó az a Laguna! Bár ez a rántás lehet egy váltóolajcserével megoldódik, ha nem akkor tényleg baj van. Meg kell nézetni valakivel, aki ért hozzá. Mindíg csinálja amúgy?
Havernak volt egy Citroen BX 1.9D autómatával. Szánalmasan nem ment, de érdekes volt, mikor 80nál visszarakta kettőbe. 89körüli volt, ~400ezer kilométerrel, és 5évig ált, ausztriában és úgy lett hazahozva, és használva. Meglepő, de jó volt mindene, csak rohadt itt ott. A váltónak annyi baja volt ,hogy behúztad R-be és nem kapcsolt, ha leléptél a fékról, ált mindig akkor kapcsolt és rántott jó nagyot. Meg picit rántva vált, de ezeknél még normáis volt, nem nagyon, csak épp érzed hogy vált.
Ja és én is Autómataváltó párti vagyok,de van pár ami nem kéne úgy(Vectra B, Lada, Subaru, stb) mindent mást kb igen. Literes suzuki 3as autómatával, nagyon király, imádtam!
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #14608 üzenetére
Az nem árt!
Ja és autómatánál nincs két tömegű lendkerék, ha jól tudom, nem?. Árban közel hasonló. Tehát nem vagy hátrányban az autómatával, ha nincs. Már nem konkrétan a lagunára gondolok, hanem amúgy.
(#14610) kornelka:Nem személyeskedésből, sosem volt semmi gondom veled, de ez egy ~10éves, felső-közép autó. Nyilván magasabb a fenntartása, mint egy egyszerűbb autónak. Persze itthon mindenki minnél kevesebbet akarnak rá költeni, és jön a szívás. Nem kell filléreskedni, ha ilyet autót veszel. Nézd meg Laraxior példáját, megvette, ha baja van megcsináltatja, ennyi. Cserébe kényelmes, jó autója van. Én zötyögök a suzukimba, és 487szer váltok az Árpád hídtól Stadionokig. Én nem akarok/tudok sokat költeni erre, nem is veszek olyan autót.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Rick4
félisten
válasz Laraxior #14614 üzenetére
de 600k-ért az életbe nem fogsz kapni 10éves fullextrás autót az hót tuti
Ha meg tönkremegy, kettévágod a B oszlopnál, és lesz a hátsó részből egy fasza bőr rekamiéd.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Calogero
addikt
válasz Laraxior #15292 üzenetére
„B” oszlop mögötti összes oldalüvegre és a hátsó szélvédőre bármilyen sötétségű autófólia ragasztható.
Az első oldalablakoknál a fényáteresztő képesség: 70% (A gyári színezett üvegek is 70%-ak)
Az első szélvédőnél a fényáteresztő képesség: 75%
Az első szélvédő tetején a napellenző csík tetszőleges sötétségű lehet. -
neduddki
nagyúr
válasz Laraxior #15292 üzenetére
HI!
leglabb nevezessetek mar felre, az elso szelvedo is 70% 2011ota, elso ablakok szinten, utanna tokmindegy.
KutyliMutyi: gyari meg akrmanntyi lehet, ha a tipusbizonyotvanyban benne vanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Laraxior #15307 üzenetére
HI!
az elsoben meg a regi 20101231es leirasa van, de benne van a szamitasi metodus is, azaz a szazalekik szorzandok!!! a maodik meg a 20110101utannit veszi szamitasba, mod: link lemaratt:- )))
70%ot meg minimalisan szinezett uveg+IR80nal sem tucc osszehzoni:- ( kepek szerte neten, pl: gabofoliaudv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!