- Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
- Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz runner 125 #116015 üzenetére
Hát őt ismerem Akkor nem csak a precision gépekben közös az izlésünk hanem volvoban is
Majd kiváncsi leszek...
Szerintem ez az új 2 lityós csak 4 hengeres sajna...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #116054 üzenetére
Vissza, mert szrdzl
-
válasz runner 125 #116312 üzenetére
Én meg a több futást, öregebben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #116481 üzenetére
Mennyiiiii???
-
Elektrosokk
addikt
válasz runner 125 #116481 üzenetére
Gondolom a Legnum motor meg a hajtás nyomja meg az árát. a reális ára szerintem csak az autónak 1 misi körül lenne. Bár a van benne bőr is, ami azért tetszik, mert sajnos a japán autók ha nem bőrbelsővel készülnek a plüss nagyon taszító Tud lenni, legalábbis számomra.
Néztem kint is németországban van pár amit árulnak kombi de kicsit rozsdásak, és ahogy számolgattam 1 misi körül nem állnék meg azokkal sem... Mert árban inkább egy misi lenne az ideális most erre a célra. Tisztában vagyok vele hogy ezekkel az autókkal lehetnek kisebb nagyobb hibák.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #116481 üzenetére
+
Ha jól értem jobb kormányosból lett átépítve.
Meglepődnék,ha nem zörögne bent semmi.Nagyon sok pénz ez egy ilyen autóért szvsz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #116741 üzenetére
lakásfelújítós sztori megvan a bugis tusolóval?
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #117171 üzenetére
Igen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #117171 üzenetére
Igen, 110-nél 134-től jön csekk, az óra szerinti 138 az nálad mennyi?
Declare: az érdekes. Én ha kattanásig tankolok, akkor a mutató mindig ugyanott áll. De hogy minden hibát kiküszübülj, ugyanazon kút ugyanazon pisztolyából tankolj és a csövet is milliméterre ugyanaddig dugd be.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #117171 üzenetére
Igen.
Max megengedett sebesség plusz +10% és 100 km/h-ig +3 km/h, 100 km/h felett +3%-os hibahatárral számolnak.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #117346 üzenetére
Jaja erre gondoltam en is ...
-
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #117399 üzenetére
Szóval úgy,mint ahogy arról írt is vki cikket,egyszer azt hiszem nőnek adta ki magát,máskor Astra szintű autót akart venni.
Csak ő nem osztotta meg a kereskedésekkel,h milyen ajánlatokat kapott.Ha jól értem te viszont direktbe megmondod,h ettől ezt kaptad? -
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #117404 üzenetére
Nem találom a cikkeket,sajna nem emlékszek,h melyik oldal újságírója csinálta,talán az autónavigáto,de az biztos,h nem a tc.De a topikban volt linkelve,arra emlékszek.
Igen,kecseg dolog,de ilyen a business...
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #117585 üzenetére
hány barral van ez megfújva?
nem fél, hogy kikönyököl a hajtókar?
vagy úgy volt vele, hogy egy videót kibír 'szt szeva?mod: de azok a blokkok se bírják ezt.
legalábbis hosszútávon biztos nem[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #117585 üzenetére
ennyit egy-ket 1.4-s PGT is megy itthon
es nem kell hozza 2M-ert fullosan atepitett motort csinalni, amiben a blokk hej maradt csak a gyari, es azon kivul minden cseres, meg az kulfoldrol rendelni bele a feltengelyeket heroin aron, hogy ne torjon elegyebkent ez meg nem mehet street-ben kint, mert utolag turbositott auto, tehat eleve nem is egy kategoraiben mennenek egy szeria motoros "street" PGT-vel
tegnapi:
[link]M3: RT: 0,266s 60ft: 2.165s 1/8: 8.747@135.37km/h 1/4: 13.430@170.73km/h
Punto: RT: 0,401s 60ft: 2,118s 1/8: 8.722@134.61km/h 1/4: 13.275@175.18km/hkategoriak jelenleg igy vannak:
street2: 0-1200ccm turbo vs 1500ccm-2400ccm-g szivo
street3: 1201ccm-1400ccm turbo vs 2401ccm-4000ccm szivo (ez kozel 3x ccm szorzo, ilyen meg az F1-ben sincs: mert a 2.4szivokat valtottak le 1.6T-kel), de amugy 1.4x-l szoktak szamolni csak, es ezert volt a Audi S1 is a 2140ccm-s motorral a 3000 szivok kozott (2996ccm)ez tavajig ez meg ugy volt, hogy 0-1400ccm turbo vs 1601-2000ccm szivo
azaz a PGT-ket R5GT-ket UnoTie-ket ezzel eggyel feljebb soroltak be ezzel, mint tavaj voltak, a VTI-knek meg eggyel kisebb ellen kell menni, mint tavaj
erted, a 2 hengeres Fiat500 0.9T meg Clio 1.2TCE meg Polo 1.2TSI megy a 2.4-s Accord TypeS meg a S2000 vagy Integra Type-R ellen
vegulis elegge egy kategoria utcan is ezekkel, nem?Egybe szerkesztve.
[ Módosította: Qru ]
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #117674 üzenetére
Miert is enne?
Eddigi tapasztalataim szerint a legjobb olaj. -
Declare
őstag
válasz runner 125 #117692 üzenetére
ez lehetseges, nem tudom Nekem a szerelö erröl azt mondta, nyilvan függ, a hasznalat modjatol, garazsban tartott jobban korrodalhat, illetve sok autopalyazastol megint csak jobban korrodal a teli idöszakban. Az osztrak meg nemet autok, meg a tapasztalatai szerint mint 1000x jobban rozsdasodnak, mint az otthon hasznalt. Nem erti ö sem az okat, talan mas a szer, amit hasznalnak, talan nagyobb intenzitassal, többet hasznalnak...passz.
Azt mondjuk el tudom kepzelni, hogy a volvo, pont a helyi idöjaras miatt, err különösen fokuszal. Meg azert egy s60 es egy H astra sem egy kategoria
-
veterán
válasz runner 125 #117692 üzenetére
csak kérdés, hogy mennyitől indulnak a jó állapotó, 7-8 éves s60-ak kb? felszereltségben a tepomat jó lenne, de nem létszükséglet.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #117692 üzenetére
igen. és akkor találj olyan lakatost, aki ezt neked megcsinálja
nem akarok megint dementorkodni, de erre itthon szinte biztosan nem találnál embert, aki a megfelelő minőségben és alapossággal megcsinálja, vállalható áron.
az elérhető felületek ok, de a mélyedésekkel lyukakkal résekkel nem foglalkozna egyik sem, oda se férne, ha igen akkor se szívna vele, megy rá a rücsi, 'szjónapot.
árakkal kapcsolatban:
három ajtó alja kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van az alsó belső élen), egy apró hólyagra a c oszlop alsó sarkában, és két első kerékjárati ív szintén kezdődő korrózióra (se hólyag, se fodor, sima felület, csak színe van) kerestem karosszériást, az alábbi eredménnyel:
1. versenyző (itt a fórumon ajánlották):
- az ajtókat nem vállalja, nem csinálja meg, keressek bontottat (jó nénikéd, az)
- a sárvédőt le kell venni, telibe fényezni (aha, egy 10 forintos méretű foltért, mi?)
- a c oszlopot a küszöbtől a tetőig telibe kell fényezni (meg a jó édes öreganyád térde kalácsa az)
- 150 ezer forint tisztelettel kedves uram, az ajtók ára és munkadíja nélkül természetesen2. versenyző (vidéki, család ajánlotta):
- hagyjam ott, leveszi az összeset, lecsiszolja, elviszi az alvállalkozóhoz (csak az elemeket) lefényezi
- (összeködölni a többi elemmel meg a radai rosseb fogja nyilván)
- két hónap várólista, két hét munka, hagyjam ott, hápersze passziválás, hápersze üregvédelem
- üregvédelem mivel? háizé üregvédővel. milyen felszereléssel? flakon. kösz.
- 75 ezer forint várhatóan3. versenyző (fórumon ajánlották):
- hábaze, figyelj komám, ezt meg lehet csinálni szépre, de jóra nem, ami elkezdett rohadni, azt te már meg nem mented csak lassítod
- persze minden lesz, hogyne, megoldjuk, üregvédelem az annyira nem, ne is akarjál felesleges, haladjunk, nem érünk rá.
- csiszi-festés lábon elemet nem vesznek le mert ehhez nem kell, pikk pakk kész van holnap jöhetsz érte.
- alapozó ilyen b*ziságok hagyjál már, javítófesték, ecset, kis tömítés az ajtókhoz ujjal kenve
- 35 ezercsak hogy értsd, itt nagyon enyhe, épp hogy csak jelen levő, időben megfogott korróziókról beszélünk, fényévekre még a festék ledobástól meg a hólyagtól is, kis megelőző javítások kis felületeken.
ez a három típus van, aki úgy lehúz telibe, hogy belecsörögsz, és még át is b*sz, aki csak kicsit húz le, de minőségi munkát tőle ne (se) várj, meg a hajtott galléros tibi, minden nepper barátja, aki olcsón okosba lekeni neked 'szt b*sszál rá.
és nem mondhatod, hogy nem jártam utána.
na most ezek után gondolhatod milyen szent révülettel fogom elhinni, ha valaki elmeséli, hogy aláfekszik a kocsinak és 100-150-ért az utolsó sarokig lecsiszicsisz fémtisztára, aztán rá az alapozó fedő meg a hagymacsípős minden. nem éri meg neki. megcsinálja 70-ért szarul, úgy se mész vissza, és negyed annyit nem szív vele. max. magadnak tudod megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz runner 125 #117692 üzenetére
Köszönöm Neked és a többieknek a választ!
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #117802 üzenetére
no, Te be mernél vállalni piros suzukit?
beleolvastam az ápolásos topicba, de ettől még félek ilyen anyagokat felhordani, ami beleül a fényezésbe, meg mittomén... indexes topicban egyik márciusi vitarának kompletten újra kellett polirozni a fényezését, mert hibás volt. most érted, nullmilcsis kocsinak ha pl gyárilag rossz a fénye, elkezdődik majd egy egymásramutogatás a gyár és a kerámiawaxolós srác között. és szenvedő fél meg a tulaj lesz..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Sixkiller6
őstag
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #117982 üzenetére
S80 kézi váltóval
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #117986 üzenetére
Egy új, 9 millás prémiumnál a 200e fölötti "problémamentes" működésen aggódni és emiatt kéziváltósat venni Hát ez nekem túl van az ésszerűség határain, és most direkt nem egy más szót használok
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #118451 üzenetére
Kar hogy automata, amugy adnam
-
Gergőke88
addikt
válasz runner 125 #118451 üzenetére
Jo aron megveszem a Volvodat
-
válasz runner 125 #118759 üzenetére
Nincs sajnos ha magyar rendszám kell. Nekem most Teddyre 423k volt a teljes procedúra névre írva regadóval mindennel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz runner 125 #118763 üzenetére
Mik az autó adatai? GYártási év első forgalomba helyezés ccm teljesítmény?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz runner 125 #118770 üzenetére
Hihetetlen mekkora lehúzás ez a regadó.
Létezik ilyen/hasonló más eu tagországban?96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #118770 üzenetére
VW-nek dobj egy mélt, hogy küldjék már át a kódot...
rvilike: F30 az nem olyan jó akkor? BMW terén nem vok toppon. Csak ismerősi körben többen megszívták már bömbivel. Uncsitesó 116i-jében pl 120k km után a 4-ből 3 injektor meghalt pl. Vagy ugye ott van DeF horror storia az X1-el...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz runner 125 #118817 üzenetére
Azért írtam, hogy kinek mi. Nekem pl. a Volvo túl steril. Nagyon szép autó, elismerem minden négyzetcentijét, és nem hiszem, hogy sznobság inkább abba ülni, mint egy Superb-be, de én lehet akkor is inkább egy "új" fejlesztésbe ülök, mint egy 9 évesbe, de ez meg az én technokrata hülyeségem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
senior tag
válasz runner 125 #118852 üzenetére
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, ha lesz még kérdésem, írok! Jó éjt srácok
Your car, your life ;)
-
őstag
válasz runner 125 #118852 üzenetére
Remélhetőleg mazdáék tanultak a múltból. Az autobild ha jól emlékszem csinált tartóstesztet (100k kilométer) mazda cx5-el. Darabokra szedték és direkt keresték a rozsdát ha jól emlékszem a mazda múltja miatt, és azt írták hogy teljesen ok a rozsdavédelem. Pedig őket nem lehet mazda pártisággal vádolni.
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #118878 üzenetére
Jo, most kifuto az s80, de akkor helyettesitsd be egy xc90-re, az uj es 20 milla belole egy patent darab.
Szerintem hitelre autot venni luxus/butasag, kiveve ha munkavegzeshez kell, de akkor meg ugyanugy ott van, hogy vesz egy par eves darabot, csak mondjuk az uj kisauto arabol nem 5eves premiumot vesz, hanem az osszeg felebol 5 eves kompaktot es akkor talan nem vagy nem annyit kell hitelezni es ertekveszesben is jobban all, ha valamiert coresz van es nem tudja fizetni a hitelt, legalabb jobban fedezi a tartozast a kocsi. -
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #118978 üzenetére
Hű, ezért majd kapni fogsz a gázfanoktól, de én maximálisan egyetértek veled.
-
őstag
válasz runner 125 #118978 üzenetére
egy élményautó esetében igazad van, de van aki munkára vagy/és nagy km futásra akarja élvezni egy nagy benzines előnyeit, a nagy fogyasztás hátránya nélkül
pl. vontatás, amerikai pickup melóhoz, esetleg taxizás, nagy távolságra munkábajárás stb.cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz runner 125 #118978 üzenetére
Bármibe lehet gáztot szereni. Nem hiszem el h nem láttál még oktató autót gázzal. 1.0 swiftet. Mert van. Sok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Zewa
senior tag
válasz runner 125 #118978 üzenetére
Oszt akkor mi van ha ott van egy bojler? Oké randácska de ha nem par ezer km-es hobbi auto hanem mindennapi, miert is ne? Sokkal inkább egy gázos nagyköbcentis szívó 4+ hengeres gép mint egy dízel...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz runner 125 #118978 üzenetére
Miért lenne fillérkúrás? El kéne már felejteni ezt a fillérbaszás sztereotípiát egyszer és mindenkorra. Egy fillérbaszó kiad egy összegben 300k-t, hogy majd egyszer a távoli jövőben valamikor visszajön a befektetett összeg? Nem. Na ugye. Inkább józan racionális választás az LPG-zés ráadásul a benzinüzemhez képest sokkal tisztábban üzemelteted az autódat amivel a környezetet is óvod. "Az autógáz környezetkímélőbb módon ég, mint a benzin, mivel a NOX nitrogénmonoxid-összetevő a kipufogógázban csak mintegy 20%-a a benzinmotorénak, a szén-dioxid (CO2)-kibocsátása is mintegy 15%-kal alacsonyabb, valamint a nem elégett szénhidrogén is csak mintegy fele a benzinüzemnek. Szénmonoxid-értéke nullának vehető. Emellett az LPG-égéstermékek, kémiailag kedvezőbb összetételük miatt alacsonyabb gépjármű katalizátor hőmérséklet mellett is semlegesíthetők, ezáltal gázmeghajtású motorok a katalizátort kímélik."
"Meglátsz, meghallasz egy gyönyörű prémium V8-at, felnyitod a csomagteret és ott van egy 100 literes, feketére mázolt bojler, pár gégecsővel..." Egyrészt hol van az kőbe vésve, hogy kötelezően feketére kell mázolni? Másrészt ezért a hangért cserébe én konkrétan leszarnám, hogy egy kövér minyonnal kellene osztozkodni a csomagtéren. Elfér benne. Na meg pótkeréktartály is van a világon amit felárért fellógatnak a kocsi aljára ha a tulajnak ez a kívánsága és akkor nem kell a bojlert nézegetni, a teljes értékű pótkereket is megtarthatja és a csomagtérből sem veszít semmit. Különben sem látszik semmi kívülről egy gázos autón. A töltőnyílást is fel szokták hozni a tanksapka mellé és amennyire én tudom már matrica sem kell a kocsira szóval nem "ciki" nem "látják" mások. És ha igen, ki nem szarja le a véleményüket?
"és azért valljuk be, már aki tankolni sem képes egy ilyen autót, vajon a szervizelésre mennyire fog áldozni.." Butaság. Nehogy már egy Mondeo vagy egy Passat benzines hathengeres motorral akkora egy fenntarthatatlan prémiumautó legyen. Nem 18milliós Range Rover V8 Sport-ról beszéltem. De szerintem az sem lenne cink gázosítani.
Vagy nézzünk egy életszagú példát. Adott egy család két pici gyerekkel. Ember vesz egy kényelmes tágas Mondeo kombit amiben jól elférnek. Nem akarja a családi kasszát a tipikus dízel betegségek miatt a legváratlanabb pillanatokban lenullázni ezért a TDCI helyett megveszi a használtan ugyanannyiért a jobb felszereltségű V6 benzinest, elgázosítja és használja boldogan az idők végezetéig. Nyugodtan alszik mert bár üzemeltetni alig drágább mint a dízelt (és sokkal olcsóbb mint a benzinest) de ebben nincs turbó nincs kényes és méregdrága CR befecskendező rendszer, szóval hosszútávon még nyer is rajta.
Így is lehet nézni a dolgot meg úgy is ahogy te nézed, hogy ciki fillérbaszás. Szerintem nem az."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #118978 üzenetére
+1
-
8th
addikt
válasz runner 125 #119076 üzenetére
"2 tonnás V8-at 100-ból 100 user azért gázosít, mert nem telik benzinre, ennyi, ezen nincs mit vitatni."
Ezt butaság így kategorikusan kijelenteni. Sokan sugárban hánynak a dízeltől inkább vesznek egy jobb felszereltségű nagy ccm benzinest ugyanabból típusból és belebaszatják a gázt. Én magam is ismerek ilyen embert. Megehetné, hogy benzinnel etesse az autóját (Jaguar S-Type V6) de gázzal hajtja mert sokkal olcsóbb. Miért itasson meg 13liter drága benzint az autójával teljesen értelmetlenül amikor 15liter gázzal pont ugyanúgy pont ugyanoda elviszi az autó ráadásul a benzinnél jóval olcsóbban? Azért mert az embernek van pénze még nem kell ész nélkül szórni. Fillérbaszás? Hát aztán? Mindenki pénzből él. Amúgy araszoltál már kilométereken át bármilyen V8 benzines mögött a dugóban? Semmivel sem jobb móka mint egy dízel mögött araszolni. Büdös mint a szar ez is az is.
"Egyébként ha ennyire tuti a módszer, gyárilag miért van elvétve dupla üzemű autó?"
Volkswagen, Ford, Fiat, Opel, Skoda, Mercedes de még a Volvo is gyárt(ott) gyárilag cng-s autókat. Nálunk kúthálózat hiányában természetes, hogy nem terjedtek el de például a németeknél még inkább az olaszoknál rengeteg fut belőlük ebben a percben is a kisautótól az egyterűeken, kisteherautókon, autóbuszokon át a nyerges vontatókig minden. Csak nálunk ilyen mostohagyerek a téma.
"Sőt, felsőkat. prémium kb. nincs."
Felső kategóriában valóban nincs ill. én nem tudok róla de például a mercinek van gázüzemű prémium limuzinja. [link] Üzemeltetni olcsóbb mint a dízel verziót és ez halkabb kulturáltabb és sokkal tisztább. Szerintem zseniális.
Én nem ítélem el ha valaki gázosít akkor sem ha egy papucsos atlétás c*gó az illető és egy négy kilóért vett ex-prémium autóval teszi. Sőt szerintem államilag kéne támogatni a dolgot pl. egyszeri adókedvezménnyel vagy ingyenes műszaki vizsgával, akármivel. Azután mégis csak sokkal kevesebbet fog szennyez az ember szarja. Na meg lehet, hogy XY azért ragaszkodik a kényelmes nagy autóhoz mert a fél életét benne tölti és 3x annyit autózik egy évben mint te meg én összeadva. Ha XY zsigerből utálja a dízeleket akkor sajna nem sok választása marad. Vagy felfújja a pofáját és fizet a kúton mint a katonatiszt vagy elgondolkodik és meghoz egy teljesen racionális döntést és gázosít."nálam nem fér bele prémium autónál ez a kettősség."
Nem vagyunk egyformák, nálam ez simán beleférne. Én személy szerint rohadtul leszarnám, hogy a hátam mögött mekkora spúr gecinek tartanának mások ha gázüzemű prémium vagy ex-prémium kocsival járkálnék.
Nem volt itt semmi vita, beszélgettünk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kolosanyi
veterán
válasz runner 125 #119137 üzenetére
Jól van na, nem ismerem az Audikat. Mindenesetre azt hittem drágábbak ezek.
Erről mit kell tudni egyébként? Érdemes ilyeneket nézegetni?
(#119138) Gergőke88
A Swiftem '94-es és 86 ezer van benne. Igaz, átfordult már vagy kétszer, de az nem számít...[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #119486 üzenetére
2 dolog van, ami miatt Európában ez leves lesz:
- nyista dizel
- az ár.ami 28.9K Eurótól indul (Trend csomag) - ez bőrrel, 1-2 csacskasággal felugrik egyből 33k-ra.Értem, persze, hogy nem tud sokkal olcsóbb lenni, de ez így tényleg pár ezer db-os eladás lesz maximum, mert senki nem fog ilyet venni egy A4 helyett.
Avanti Roma
-
tomiii.
aktív tag
válasz runner 125 #119565 üzenetére
Gondolom nem a kis manók tartják el a W212-es Mercedesüket, ezekkel tisztában vannak.
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #119659 üzenetére
Holnap megyek Toyota szervizbe. Rákérdezek majd!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Typhoon47
őstag
válasz runner 125 #119659 üzenetére
Szerintem ennek az IS-nek még csak olyan igényesebb toyota beltere van, nem egy liga az S60-al. Szerintem visszalépés lenne.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #119659 üzenetére
én biztos nem cserélnék. inkább egy S60R akkor már Leccusból pedig SC400
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #119659 üzenetére
Attól a szép volvotól megválnál? Bár ha még nyernél is rajta, ahogy írod érdemes lehet belevágni, ha találsz korrekt darabot pl amit linkeltél annak tűnik, viszont az a V6 zabálni is fog rendesen a dízel volvo után.
-
raczger
őstag
válasz runner 125 #119716 üzenetére
Évi 5k? Én is annyit megyek. A bringámmal. Bár való igaz, azt gumizni drágább, mint egy autót.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #119716 üzenetére
Az nem sok. HR-V a mászkálós autó, akkor?
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs