-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Ex Primera tulajkent en ezek kozul azt javasolnam. En nagyon sokat szenvedtem vele, de ez a Renault motornak volt koszonheto. Egy faceliftes (2004 vegetol) benzines jo lesz, keresd inkabb a ket literest. Onnan ismered meg, hogy a muszerfalon nem hagyomanyos orak vannak, hanem elsotetednek teljesen, ha nincs raadva a gyujtas. Masok az ajtoboritasok es a kormany is.
Nagy, kenyelmes, ha nem volt torve, akkor nem is rohad. Sok extra van benne es olcso.
Dizellel keruld, mert szivas, azt az ellensegemnek se kivanom.
-
szőröscica
addikt
válasz grizlisandor #154244 üzenetére
Elado fuggo, szerintem az utalas biztonsagosabb, de en pl kp-ra vettem az autom.
Biztositast kothetsz akar szombat ejszaka is a netrisken. Egybol nem is tudod kifizetni, mert ido kell mig atfut a megbizasod a rendszereken es kapsz kotvenyt. Addig is mehetsz az autoval, de legyen nalad kinyomtatva az alkuszi megbizas. 10 perc megkotni kb a kgfb-t.
-
szőröscica
addikt
válasz enginev3.0 #154419 üzenetére
Szerintem jó a Fiat, de azért 17 éves autóktól ne nagyon számíts 200 ezer km alatti futásra, főleg nem ebben az árkategóriában.
-
szőröscica
addikt
válasz jozefgucci1 #154678 üzenetére
Superb, kis b-vel. Az auto neve nem szuperbé, hanem az angol superb szobol szarmazik.
-
szőröscica
addikt
Szerintem 5 milláért minden autónak ugyanolyan presztízse van, tök mindegy, hogy egy 4 éves 330d vagy egy új Golf.
Azt kell eldönteni, hogy neked mi a lényeg, nyilván az általad presztízsmárkának besorolt autók jobbak mint egy Golf (értsd halkabb, erősebb, magasabb felszereltségű), cserébe sokkal drágább fenntartani őket és használtak.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #155202 üzenetére
Nekem egy hetes is siman johetne, de azzal nem lehet jol cuccolni. Mar meg sem tudom szamolni, hogy hanyazor jott jol az E61 varialhatosaga, miota megvan. De az E92 es az F32 is nagyon tetszik, csak sajna az sem pakolhato.
Alom lenne asszonynak egy nagy Touring (bar o kis autot szeretne), nekem meg egy 130i. Ha neki lenne 130i-je, allandoan elkunyeralnam.
-
szőröscica
addikt
válasz Richard! #155248 üzenetére
En ellenorizheto 200, max 250 ezer km felett nem vennek. Es meg nyugodtan beletekernek akar 150-et is.
Jartam mar meg 350 ezer felett futott autoval Del-Spanyolorszagot, de abba az utolso szazast mar mi tekertuk bele. Annyi takolast latnak az autok, hogy szerintem 10-bol 9 idozitett bomba ekkora futasnal.
195 ezerrel vettem a BMW-t tavaly, minden gumi es muanyagcsovet, tomiteseket kicsereltettem, minden tipushibara eselyes alkatreszt gyari ujra csereltettem. Ez meg akkor is auto lesz, mikor 300-350 ezer km kozott valamikor eladom.
De hanyan csinaljak ezt meg? Meg a vegig osztrak markaszervizbe hordott automon is nem egy takolast egy sporolos megoldast talaltam. Akkor szerinted egy Magyarorszagon 350-400 ezret auto milyen allapotban lesz? Lehet, hogy a motor nincs szarrakopva, de minden mas nagyon nagy valoszinuseggel le lesz gatyasodva rajta.
-
szőröscica
addikt
Szét kellene választani, hogy a motor széthullása esetén arra gondolnak-e, hogy úristen elkopik a motor 200 ezer km alatt, vagy pedig arra, hogy annyi bonyolult segédberendezés van már rajtuk az emissziós követelmények miatt, hogy ha valami beszarik, akkor GTK lesz a kocsi 10 évesen.
Nyilván normál esetben nem kopnak el a motorok, de az általad említett kis literesben volt közvetlen befecskendezés? Volt EGR? Részecskeszűrő? Kettőstömegű? Ezek lesznek a drága mókák, nem az, hogy gyűrűzni kell félmillió után. El sem fognak menni fél millióig, mert hamarabb elbontják már őket.
-
szőröscica
addikt
válasz Luck Dragon #155289 üzenetére
Igen, es az is egy olcso torok szedan.
-
szőröscica
addikt
Sziasztok!
Barátnőm első autót szeretne venni, kis városi cirkáló kellene neki. 7-800k lesz maximum a keret + egy első szerviz. Nőből van, tehát az esztétikum fontos. Én szeretném, ha biztonságos is lenne és nem rohadna le alatta.
Az első generációs Yarisról mik a vélemények? Az áll nála most az első helyen. Még a facelift kettes puntót tudtam elültetni a fejében, de mindig a Yarisokat nézi.
-
szőröscica
addikt
válasz Luck Dragon #155314 üzenetére
A Jazz nem tetszik beki, C3-mal szivjon mas, a Polohoz meg nem vagyunk eleg nyugdijasok.
A Coltot es Mazda 2-t megmutatom neki, bar nem tudom, hogy ebben az arkategoriaban mennyire jok vannak. Meg inkabb gyakoribb modell lenne jo, hogy legyen alkatresz bontoban es a szerelok is ertsenek hozza.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz FrankMonzano #155359 üzenetére
E36 328i
-
szőröscica
addikt
válasz FrankMonzano #155392 üzenetére
Ha ujabb konstrukcio kell, akkor E50 AMG.
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz LuckyL #155961 üzenetére
Az ujonnan vett Transitjaink az elmult par evben mind nehany ezer km utan ertek el a legmagasabb teljesitmenyuk es legalacsonyabb fogyasztasuk. Az elso ezer km-en konkretan doglott lovak voltak, alig akartak menni gazadasra. Tuti szoftveres fojtas van a hatterben, de nekem azert gyanus, hogy nem veletlenul.
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #156140 üzenetére
dinamizmust meg egy kombitól nem fogok elvárni.
Miert nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Earfun Air Pro 3 - te is, fiam, Bluetooth?
- EAFC 24
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó