-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #171051 üzenetére
Elgondolkodtatott, milyen volt az XC90 T8... Aztán leesett, hogy a 7900A az bizony nem hajtásláncra vonatkozik
-
molnarpeter
nagyúr
Prius plug-in is van már 5 körül, ha kell, tudok adni holland importra kontaktot, ott szanaszét vannak támogatva a hibridek. Ki kéne számolni, hogy sima hibrid+gáz, vagy plug-in töltve+adókedvezménnyel jön ki jobban Ha nagyobb kell, Auris kombi, ha még nagyobb, Prius+ (utóbbinak viszont kicsit gáz az alkatrész-ellátottsága szvsz, utángyártott és bontott cucc Európában alig van, nagyrészt csak a gyári dolgok kaphatók).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #171111 üzenetére
P+ esetén tényleg az egyetlen bajom személy szerint, hogy alig van alkatrész. Még alibabán sem találtam utángyártott hátsó lámpát, mikor valaki a csoportban kérdezte - ausztrál bontóban lett volna, vagy ha megvannak a törött darabjai, némelyik műanyaghegesztő meg tudja menteni. Nade ezek miatt drága minden javítás, casco, stb...
Akku kapacitása hogyan alakul a 2-ben? Csak arra vagyok kíváncsi, a futás vagy az évek számítanak jobban a ti esetetekben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #171114 üzenetére
Teljesen korrekt, akkor gondolom 11 éves koráig védve Olajevés terén hogy áll? Esetleg a hengerfej dolgokról nincs véletlenül infód? Néha látom, hogy le kell kapni, de nem nagyon hallottam különösebb indokról, mint pl. hűtőfolyadék elmaradt cseréje, vagy hidegen nagy terhelés, stb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ALI_G #171350 üzenetére
Ha cégre lízingeled, ÁFA 50% elszámolható menetlevél nélkül, úgy kicsit még lehet tovább nyújtózkodni talán
Executive 10m alatt (de nem ellenőrizem, valóban az a felszereltség vagy sem): [link1] [link2] - NAK tagság kb =őstermelő, pár óra és talán 5000 Ft a tagdíj.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Integrale #171432 üzenetére
Tudom és olvastam is, de szegény autó nem hajlandó tudomást venni erről és semmi bajuk kb az olajfogyasztáson kívül (1.6 nem érintett), ugye a nagyobb motorok pont Mazdás együttműködésben készültek... Gyakori, megbízható, sok és olcsó alkatrész, de kinek mi, FFF lehet ízlésbeli kérdés is Camry formaterve sem váltja meg a világot, de arra a hibridre lehet, hogy ráreppennék.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kovacsroli #171753 üzenetére
Prius
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibi970307 #172007 üzenetére
Elsősorban A3-at nézném, 110 lovas adagolós motorral.
-
molnarpeter
nagyúr
Mondjuk ha erősebb a cél, akkor nyilván törekedni kell egyből olyat venni, ami tudja, aztán viszontlátás. Nekem úgy jött le, hogy első autó lenne, 110 lovas elég tud lenni gyári állapotban is. Nameg vegyük figyelembe a kasztnit is, egy A3 nem annyit nyom, mint egy Passat, ha utóbbiban 131 lovas PD a kinézett, kisebb bodegát elgurítja hasonlóan az adagolós 110 ló szvsz
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bestspiler7 #172078 üzenetére
3 gyereküléssel, vagy anélkül?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bestspiler7 #172085 üzenetére
Próbáljatok ki egy Priust, ennyiből fiatal Plug-in is kijöhet. A birtoklási költség elég alacsony, kedvező garancia hosszabbítás, zöld rendszámos előnyök lakóhely függvényében, stb...
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #172268 üzenetére
Közeli leszármazottját, egy Grand Scenicet használtam/-tunk, 200k/9 év körül érezhető volt pár dolgon a precíz tervezés. Amik elhasználódtak: motortartó bak elfáradt, gázpedál potméter leragadás miatt cserére szorult, váltógomb bőr elkopott (kormányon csak kicsit látszott a futás), egyik pedálgumi elkopott, szélvédőmosó kupakja elfáradt, futómű kopogni kezdett, intercooler kifújás miatt csere, hátul ülésfoglaltság/övbekötés jelzés romlott el, a plusz két ülés nyitó szalagját kiszívta a nap, elektromos rögzítőfék hiba is volt (lehet, hogy csak betétre jelzett), egy fényszóróállító motort cseréltem rajta, és egyszer valami váltó rudazat/bovden baj lehetett, mert nem volt kapcsolható minden fokozat. Használatban a tempomat kapcsoló fura helyen van, a bluetooth zenelejátszás közben néha mintha kicsit torzított volna (enyhén eltérő tempó, vagy hasonlónak hallatszott, elég ritka volt ahhoz, hogy ne figyeljem meg ) és néhány felszereltséghez csak RCA bemenet van USB nélkül - vezetéken biztosan nincs BT zene gond. Ha korai évjáratban volt még 2.0 dCi DPF nélkül, az jó választás lehet, nálunk 1.9 futott különösebb panasz nélkül (csak az IC csere kellett, az meg lehetett kavics vagy egyéb okból is), de a 2.0 láncos vezérlésű Nissan fejlesztés, benzineseket nem ismerem. Kényelmes dög, egész jól is eszik, a tolatóradar miatt szívesebben parkoltam vele, mint a Fiestával, érzésre nem lehet túl nagy a fordulóköre és az elefántfül tükrök is sokat segítenek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tanisz #172510 üzenetére
Opel némileg hasonló kidolgozás, mint a japánok. Esetleg még a Lexus valamivel jobb, csak drágán mérik, pedig egy CT200h józan választás lehetne. Írta, hogy minőségi ingereket vár el, VAG ebben élen van az adott kategóriában Jetta mexikói szerelés, Octavia lejjebb van pozícionálva, marad a Golf, kicsit feljebb A3 - városba nagyobbat túlzás lenne szvsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hegesztés topic
- Politika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs