Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • plömplöm

    őstag

    válasz Sotho #30799 üzenetére

    muszáj vakon vezetned, erről szól a történet, erre próbálunk páran rámutatni. vagy mész annyival, amennyi a tompított által belátható útszakasznyi féktávolságod, ennek az értéke ott van, nézzed meg szemeddel. nem vezethetsz éjjel-nappal úgy, hogy akármire fel kell készülj. vagy pld nem tarthatod folyamatosan az elmélet szerint megkívánt követési távolságot, mert akkor nem fogsz menni egy métert sem, mire elindulnál, már bejönnek eléd. vagy te úgy mész végig pld a váci úton, hogy hiába zöld, lelassítasz, mert hátha kijön valaki? :F
    az átlagos reakcióidőt úgy szokták számolni, hogy van az emberi része, az 0.5-0.7mp, és van a mechanikai része, ami 0.2-0.3mp, azaz nem vagyunk messze az 1mp-től.

    az meg, hogy "ki is lehet kerülni", naja, az átlag sofőr pont erről szól, hogy nem nyomja a féket, mint süket a csengőt, hanem kikerülő manővert hajt végre, aha :DDD
    és az még a jobbik eset, ha tapossa a féket, mert ez sem olyan általános, vészfék-asszisztens, nem véletlenül találták fel.

    roppant életszerű: mész az ótópályán 130-cal, mert a távolságid elvilágít hazáig, de le kell kapcsold mert akármiért, erre satuzol rögtön 60-ra, nehogy megjelenjen az előkerült sötétségben egy pocok. sztán gyá megint 130 mert fel lehet kapcsolni a csillárt. aham...

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

Új hozzászólás Aktív témák