Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz atee_13 #48024 üzenetére

    Na, tehát akkor a Dacia árába se szól bele az EURHUF-nak egy elég komoly ingadozása sem.

    A valóságtól teljesen elrugaszkodott CO2 emisszió alatt azt értem, hogy olyan mértékű szigorításokat vezetnek be, amelyekkel az Európai autógyártás versenyképességét teszik tönkre. Ami jelenleg azon kevesek egyike, amiben még az EU-s gyártók vannak a csúcson. Ehelyett az előnyt önkezűleg gyalulják le a politikusok és állnak vissza a rajtvonalhoz Kína meg az USA mellé és feltesznek mindent egy technológiára, ami nem is biztos, hogy képes lesz kiváltani a belsőégésűt. Ilyen öntökönszúrást se Kína (technológiai semlegesség mentén haladnak, mindent fejlesztenek), se az amcsik nem csinálnak. Az európai autópiac egy kín a gyártóknak. Pénzt az USA-ban, meg Kínában tudnak keresni. És egyre több brand vonul ki innen vagy nem hozza el ide az összes modelljét (pl. Lexus IS vagy a Mitsubushi en bloc).

    És az, hogy a belsőégésű 50-100 éves fejlesztését csak reszelgetésnek hívod, és szerinted semmi forradalmi nem történt, azt azért nehéz máshogy aposztrofálni ;]
    Végülis elég jót reszelgettek rajtuk ha most egy 1 literes háromhengeresből is ki tudnak hozni akkora teljesítményt, töredéke fogyasztásból (ergo CO2 emisszióból), amit 100 éve mondjuk sokliteres 12 hengeresből tudtak...
    Ezzel az erővel akkor a villanyautóban még ennyi forradalmi sincs. Már régebbi technológia, mint a belsőégésű. És mi változott? Nagyobb lett a hatótávja. A te szóhasználatoddal ez éppenhogy csak egy kis reszelgetés ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák