Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
A bekerülési ár drágább.
Aztán utána sokkal olcsóbb a fentartása.
A mai e-autók, azaz jellemzően a 2020 utániak meg kb 50e km, de nagyon nagyon max 100e km után már olcsóbbra jön ki még az utcai töltéssel is, mint a fosszilis a tankolásokkal/szervízekkel(csak a kötelező).
Aztán hogy ezt az 50e km távolságot az adott user 1 év alatt teszi meg, és onnantól spórol elég rendesen az e-autóval, vagy 5 év alatt tenné meg, de mondjuk 4 évnél inkább eladná, az már más kérdés, mert akkor addig egy fosszilissal jár jobban.
Minden felhasználás kérdése.
Én 15-20e km között megyek 1 év alatt, nekem nagyon bejött az e-autó (Tesla Model 3P 2020), mert eddig kőkemény nulla Ft a szervízköltségem az eddigi 4 év alatt, és most van benne 55e km. -
bteebi
veterán
Azért egy full átlag nem baromi nagy teljesítményű (mondjuk 300+ LE) szívó benzinmotor se fogyaszt átlagban 10-20 litert, max. gyorsításkor - ami a közlekedésnek viszonylag kis hányada. Átlagra meg kijöhet mondjuk 6,5-8,5 liter. És kisebb fordulaton, kisebb sebességnél a maximális teljesítményének csak a töredékét (mondjuk 40-60 LE) adja le. De oda épp nem is muszáj több (meg persze nem is tud többet).
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen