Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szellem.

    Topikgazda

    válasz El_Toto #51571 üzenetére

    Örülök, hogy neked is hasonlóan korrekten oldották meg a kialakult problémát!
    Jó, hogy többen jelzünk vissza hasonlókat, mert így legalább több oldalról látják, hogy érdemes-e megvenni egy terméket vagy sem.
    Manapság az ügyfélszolgálat és a problémakezelés legalább annyira fontos mint egy termék védelmi képessége! :R

    (#51569) Semplar: Igen! Itt kezdődik egy termék, és itt is folytatódik! Régebben a Kaspersky is hasonlóan profi volt. Tömegesen küldtük be itt a topikban a vírusmintákat. Pá óra alatt jött a válasz, hogy köszi ez vírus és berakjuk a következő adatbázisba. Ha probléma volt azt is megoldották. Aztán ez évek alatt csúnyán leromlott.
    Többek között ezért pártoltam el az általam szeretett és rajongott terméktől.

    Ami még korrekt termék és korrekt ügyfélszolgálattal bír az Eset és az itthoni képviselője a Sicontact! Ott is nagyon korrekt és segítőkész emberek dolgoznak!

    (#51572) Vesporigo: Ahogy írtam az itthoni ügyfélszolgálat korrekt de ugye a program fejlesztés és hibakezelés a románok kezében van! Ott is több mint 2 hét volt mire a movies.cc oldallal kezdek valamit. :)
    Most van konkrét probléma, amit meglátjuk milyen hamar fognak kezelni! Ahogy lesz hírem, úgy is leírom!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák