Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szellem.

    Topikgazda

    válasz Vesporigo #51567 üzenetére

    Pont azért írtam ezt le, mert ma már nem csak egy termék a fontos, hanem az is ami mögötte van.
    Fontos, hogy ha a usernek gondja támad, azt hogyan kezelik! Sok esetben olvasni, hogy vagy nagyon sokára kap valami érdemleges választ a user, vagy nem oldják meg a problémáját.
    Volt olyan eset, amikor pl a KIS-t nem tudtam használni, mert folyamatosan BSOD-t dobott. Kivizsgálták a 2f-en keresztül. Beküldtem a logokat, majd 3 hónap útán megállapították, hogy klif.sys állományuk nem működik jó az FF-el. Sajnálják és javítják sorrendben. 3 hónapig nem tudtam használni a 2015-ös KIS-t emiatt. Szerinted lett kompenzálás? Semmi. Addig azt javasolták használjak mást. :) 3 hónap bukta volt.
    Emsinél biztosan lenne jóváírás ilyen esetben.
    Azt gondolom ezt nem lehet azzal magyarázni, hogy kis cég.

    Nálam a BD mérnöke vizsgálódott pénteken a gépemen. Bejelentettem nekik egy pár hibát, többek között azt, hogy az SSL vizsgálati funkciója lassítja nagyon a webezést. Kíváncsian várom, hogy mikor lesz válasz és megoldás rájuk. :) Egyébként a magyar ügyfélszolgálat normális is segítőkész! Azonban, ezek nem rajtuk múlik sajnos!

    Amúgy Kaspersky-nek be lett küldve többször is a movies.cc oldal, mert semmit nem csinál a bányász szkriptre, pedig náluk protokoll, hogy ezeket megfogják. Karácsony óta nem csináltak semmit vele!
    A 2f is beküldte az oldalt nekik, mert ők is látták az abnormális viselkedést az oldalon. nekik sincs válasz több mint 2 hete. :) Ennyit erről. :)

    F-Secure-al mi volt a baja a párodnak?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák