-
GAMEPOD.hu
Mass Effect 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
Szerintem a legkevésbé ez számít. Nagyon kevés tps játék van ami tetszett. Ez az egyik, a másik a Splinter Cell sorozat. Számomra Deus Ex óta a legjobb játék a ME 1-2, bár erősen gondolkodom perpillanat, hogy felhelyezem a trónra a Deus Ex helyére. Ez a precizitás ahogy az egész ME univerzum, a karakterek, a párbeszédek, az animációk fel vannak építve szerintem példás.
Az meg csak hab a tortán, hogy a döntéseid kihatnak a későbbi játékmenetre. Amit Mass Effect 1-ben csináltam, hatással van arra, mi történik ebben a játékban. És majd gondolom ugyanez lesz a Mass Effect 3-al.
Elég régóta játszom már pc-s játékokkal(kb 1995 óta) és azt tudom mondani úgy nagyjából 5-6 éve egyre inkább csak ontja a szemetet a játékipar. Vegyél egy jó engine-t vagy írjj egyet, csináljj hozzá pár pályát amin pár óra alatt végig lehet rohanni, öntsd le nulla sztorival és utána add el olyan állapotban hogy az első nap már patchelni kelljen. Ez a trendi mostanság úgy 20ból 18 játéknál.
Nemrég fejeztem be, pénteken kezdtem a Mass Effect 2-t és elég sokáig kitartott. Persze végig csináltam a főszálakat, felbéreltem mindenkit, minden csapattagom nyűgjén is segítettem, ez nem kevés idő volt. De az látszik, hogy ebben a játékban jócskán van belefektetett munka. Az egyetlen unalmas rész a játékban ez a szar bolygószkenelés. Ha az nem lenne benne, ráírnám a 10/10-et.
Arra amúgy kíváncsi lennék, kinek sikerült végigvinni az utolsó küldetést úgy, hogy mindenki életben maradt. Nekem elsőfutásra Legion és Jack volt, aki nem élte túl.
-
-KP-
addikt
válasz Zolix64 #1335 üzenetére
ezt én is beszoptam először. amit megvásároltál, azt egyből megkapod. ami fejleszteséket meg találsz különféle helyeken és az omnitooloddal szkenneled, azokhoz kellenek a nyersanyagok.
ha odamész a laborba, és megnézed hogy eddig milyen fejlesztéseid vannak, ott lesz mind a listában.
-
-KP-
addikt
válasz TazLeacher #1346 üzenetére
azt amelyik mentést importálod. kettőbe is úgy importálsz karaktert, hogy ráböksz egy játékállásra. szerintem ez a harmadik részbe sem lesz másképp.
-
-KP-
addikt
-
-KP-
addikt
szerintem meg nélkülözhetetlen a használata. főleg a magasabb nehézségi szinteken. az meg nem a fegyver hibája hogy bénán használod. időben kell rálőni a szemére, nem vacakolni, de egyébként a hasán is van egy gyengepont, én oda lőttem. az utolsó küldetésen kétszer is lőttem vele(megcsináltam az anomáliákat,és felraktam a páncélomra a 10% heavy weapon ammo adó cuccost) és jelentősen lecsökkentette azt az időt míg kivégeztem a dögöt.
hogy hol használtam?
mikor gruntot felszeded, van az utolsó rész, mikor azt a csajt kell kilőni, aki ontja rád a kroganokat, és egy heavy mech védi. insanity-n nagyon nem mindegy, hogy jönnek rád a kroganok, akikre minimum két incinerate/warp/reave kell csak hogy a páncélját leszedd, és akkor még ottvan a hp-ja, és szépen regenerálódnak. Aztán ahogy megöltél egyet jön egy másik kapásból, és ottvan még a heavy mech is, ami két pillanat alatt kicincálja a csapattársaid, és akkor ott maradsz egyedül egy olyan pályán ahol szinte fedezék is alig van.
horizonon akár a két scionra, vagy a pretorianra a végén(bár meg lehet csinálni enélkül is).
grunt küldetése a falócsáp ellen.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
de még a kollektor hajón sem jön rosszul. szerintem ezekre a nehezebb részekre érdemes tartogatni, a többi részen simán végig lehet menni nehézfegyverek nélkül.
-
-KP-
addikt
Most én is vanguarddal tolom. Nemtom sokan mit vannak sokan úgy oda a mérnökért, szerintem az adept és a vanguard messze a legjobb karakter. Jókat szoktam röhögni, mikor ész nélkül benyomom a charge-ot egy tömeg közepére, utána meg szégyen a futás, de hasznos Harbinger elől menekülni se rossz
Amúgy szerintem vanguard mellé barrier vagy geth shield boost kell. Felhúzod, 1percig jó az egyik fajta, ami +75 pajzsot ad és +10% fegyvererőt. Maxos incendiery ammo-val tűzerőben ugyanott leszel így mint a Tungstennel, csak 75%al erősebb pajzsod lesz. Akárhányszor használod a charge-t annyiszor feltölti a barriered / geth pajzsod maxra. Ha a barriert választod az se rossz, az egyikfajta 3percig aktív, szóval 3percig lehet nyomatni a charge-t.
-
-KP-
addikt
én a barriert is szoktam használni. arra hatnak a fejlesztések. improved barrier 3percig aktív. 12másodperc a lehűlési ideje. 12másodpercet vársz, utána 3percig chargeolhatsz.
Tungsten +70% ad páncél ellen, incendiary meg +60%. nem olyan nagy különbség. de hogy 300pajzs vagy 500-600 az már igen
nemtom melyik shotgunnal mész amúgy, de a dlc shotgun erős minden ellen.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz Derrewyn #1381 üzenetére
de próbáltam és nem tetszett. igaz nem játszottam vele sokat. benyomtam a cloakot első pályán, és lelőttem 3 mechet vele. Azok meg álltak egyhelyben mint a hülyék, na mondom, nekem ebből nem kell.
cloak 4es szinten 6-8 másodpercre tüntet el. még az egyes szint is 5másodperc. van incinerate skilled páncél ellen, pajzs ellen ott a disruptor ammo, barrier ellen választasz reave képességet. szóval szerintem annyira nem gyenge, mint mondod.
-
-KP-
addikt
insane fokozaton hiába chargeolsz. 2másodperc alatt leszedik a 600-700as barriered, szinte öngyilkosság. ammo power híján barrier és pajzs ellen nem sebez jól a shotgunod sem, főnök ellen akinek barrierje/páncélja és hpja is van, filézett hús leszel ha ráchargeolsz. mert 3-4 lövés kell.
Ha választasz extra ammo powert, akkor nem lesz barriered vagy más extra védelmed, és ugyanott vagy, kichargeolsz a nyílt terepre és két pillanat alatt főtthusi leszel.
Most lehet azt csinálni, hogy fedezékről fedezékre mész, és lősz, de ahhoz nem kell külön kaszt. Ott van a soldier erre a célra.
ellenben a soldier, meg az adept iszonyat erős még insanityn is.
Maga a charge egy nagyon jó skill, de szerintem a vanguard többi skilljét nem jól lőtték be. Persze hardcore fokozat és alatta teljesen rendben van, mondjuk ott sok nehézség nincs is a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
ha van incinerate, minek az AP ammo?
mondjuk egyetértek, szerintem a reave nagyonerős képesség, viszont a dominate az ami szerintem stílustalan :p
valahogy úgy kellene ezt megoldani, hogy kasztonként legyenek választható skillek, ne pedig minden kaszt tudjon mindent választani.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
vagy én vagyok túlságosan kötekedős. végülis ez egy kurva játék
-
-KP-
addikt
bocs, de nem nézek youtubeon vanguard videókat. minek nézzek videókat, inkább játszom a saját gépemen, reaper iff küldetésnél tartok insanity-n vanguard-al. és igenis, nem érzem benne az erőt úgy, ahogy adeptnál vagy soldiernél éreztem(azokkal is megvolt az insanity).
amúgy kettőt megnéztem, soldiert játszottak vanguard-al.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz S e t h #1401 üzenetére
Adeptként eleinte Mirandát( a warpja miatt) és Jacobot(a pull-ja miatt) vittem magammal, később Thane-t(warp,throw) és Samarát(throw,pull,reave). Az adept ereje pont abban rejlik, hogy a biotikus skilleket kombinálod. Pl van egy 3as kollektor csoport, heavy warp-al leszeded a középső barrierjét, mondjuk Thane-t vagy Samarát használod erre(eleinte Mirandát). Utána Pull-al felemeled(vagy eleinte Jacobbal emelteted fel), és a harmadik embereddel rányomsz egy unstable vagy heavy warpot( vagy amíg Jacob és Mirandával mész, akkor saját magad vagy Miranda). Ez az ellen biztosan halott, és valószínűleg a másik kettő is közel lesz a halálhoz warp 5-7méteres sugarú robbanása miatt. Történik mindez kb 2 másodperc alatt.
Vagy Samaránál maxra teszed Reave skillt, és magadon is(mivel ez nagyon hasonlít a warphoz így én ezt területre fejlesztettem), két ilyen kombó insanityn is leveszi a barriert és a pajzsot mindenkiről, szingularitással felemeled mindet, és akár egy hármas csoportot kinyírsz egyetlenegy warpal, szintén ugye az 5méteres sugarú robbanással.
Pont az a lényege az Adeptek warpjának, hogy ha valamilyen biotikus erő hat egy ellenre, és őrá nyomod a warpot, akkor az ad rá egy szép nagy bónuszt, nemcsak sebzésre, de a terület méretére is amire hat. Pl egy csoport ellenfél középső tagjá biotikus skillel szivatva és rányomva egy unstable warpot a melette levő tagokat a pálya túlfeléről lehet összekapargatni kiskanállal. Pl pull(emelés), reave(nemtom mi magyarul) vagy akár a szingularitás,de még a shockwave is. Mondjuk a shockwave insanityn meg hardcore-on a semminél is kevesebbet ér.
Ami még működhet, hogy warpot vagy reave-t használva leszeded a páncélokat, barriereket, és dobással kilököd őket a nagy semmibe. Vagy emelés és utána nyomod rá a dobást. Kollektor hajó/bázis , Reaper IFF küldetés pl tökéletes erre, de Illiumon is vannak ilyen pályák, vagy akár korlus.
Szinte a fél játékot úgy vittem végig insanityn, hogy fegyverrel nem lőttem, annyira erős, ha a fent említett emberek jöttek velem.
Ha a krogant viszed magaddal, vagy bárki mást, akkor ezeket az erőket már nem tudod így kombinálni.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
fegyverek tulajdonságai:
http://masseffect.wikia.com/wiki/Weaponry_Comparison
http://social.bioware.com/forum/1/topic/128/index/1143264
ennyi az összes fegyver, ebből nyilván nem választhatod mindet.
páncélok: menj a lifthez a hajódban, és menj fel az egyes szintre a kabinodba. ott bal oldalt alul a sarokba az ágyad mellett.
nos arra készüljj fel hogy max 6-7 féle páncél lesz, melyeket mindjárt a játék elején megkapod, ezek nagyrésze is külön jött ki dlc formában(van egy két jó fegyver is szóval érdemes beszerezni őket). Az alap páncélod tudod személyre szabni(amit érdemes is megtenni - de ahhoz először vásárolnod kell dolgokat a különböző helyeken), a többit nem.
A soldier class teljesen jó, csak ügyesen oszdd el a képességpontjaid.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz S e t h #1431 üzenetére
az attól függ.
reave(area reave-re fejlesztve),energy drain,dominate vagy Armor piercing(páncéltörő) ammo.
energy drain hasonlít az overloadhoz, pajzsokat tudod leszedni vele.
reave hasonlít a warphoz, de van area változata, ez meg a warpnak nincs, úgyhogy pl kollektorok ellen jó.
dominate ugyanaz mint az ai hack, csak élőlények ellen.
páncéltörő ammo meg a legerősebb ammo páncél és hp ellen.
ha van sok element zéród, akkor érdemes azt csinálni, hogy próbálod egymás után csinálni azokat a pályákat, ahol hasonló típusú ellenfelek jönnek. Pl. Illiumon Samara és Thane beszervezése, leginkább pajzs-al rendelkező ellenfelek jönnek(zsoldosok), oda jól jön az energy drain. Tali beszervezése gethekkel van tele, oda is jól jön.
kollektorok ellen meg tuchankán mordin és grunt küldetésénél, jobban jársz a reave vagy a dominate skillel. ez a két skill pont jó arra, hogy használdd valakin, és amíg hat rá az erő, warpot használva a társaid által, szépen berobbantod a környezetében levő ellenfeleket is, unstable warp-al.
-
-KP-
addikt
http://burn360.net/featured/women-mass-effect-2/
érdemes megnézni ezt a cikket. Pikáns képeket lehet találni a női karakterek hangját adó személyekről.
-
-KP-
addikt
a heavy warp nem annyira AoE, az unstable igen, de az meg nem sebez eleget. insanityről beszélek. azért használok heavy warpot, hogy egy warp egy az egyben leszedjen egy kollektor barriert, vagy páncélt, és azért használok area reave, hogy az meg sokat szedjen le majdnem teljesen. ahhoz hogy egy tömeget berobbantsak, kell egy középső áldozat, akit rövid idő alatt kell lecsupaszítani. oda meg heavy warp kell.
unstable warpra meg Thane-t vagy Mirandát szoktam használni.
szerintem adept mellé felesleges ammo power. de pont ez a szép ebben a játékban, hogy millióféleképpen lehet variálni.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
nyugi,szó sincs ilyesmiről csak hidd el,végigpróbálgattam nagyonsok verziót. számtalan retrain powers-t nyomtam, hogy kipróbáljam milyen kombinációban hogy viselkednek,és ez vált be legjobban.
Tudom mi mennyit sebez, hisz ingame írja is. area reave 320at sebez 3méteren belül. heavy reave 440-et de nincs AoE. heavy warp 400at sebez, és 5méteres körzetben ha valami biotikával kerül kölcsönhatásba. unstable warp 320at sebez, ha biotikával kerül kölcsönhatásba, akkor 7méteren belül. mindez barrier/valamilyen biotika, vagy páncél esetén érvényes. hp vagy pajzs esetén a szokásos 160,200 a sebzésük,de ott már csak az Area Reave AoE.
De a Warp csak akkor AoE, ha biotikával kerül kölcsönhatásba, különben nem, viszont az Area Reave meg mindenképpen az. Ergo vagy tőled vagy csapattárstól kell valami biotikát használni pluszba, hogy barriertől megfosztott ellenre használva is AoE legyen. Lehet hogy ez elkerülte a figyelmedet.
Ezek a számok így szépek, mégis azt vettem észre, hogy a gyakorlatban nem teljesen úgy köszönnek vissza, ahogy papíron kellene, így jutottam ide.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
no para. én hat végigjátszás után,a szondázást, meg a hekkelést, meg a rövidre zárást szoktam kihagyni. egyszerűen beleírok a játékállásba valamekkora összeget és kész. az első pár végigjátszás alatt még megcsináltam mindet mint a kisangyal. de beleuntam már.
úgyhogy inkább ezt az időt azzal töltöm, hogy kipróbálok más kasztokat is.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz Xmodule #1469 üzenetére
szerintem nagyon egyértelmű , hogy a végén kiket kell választani. elolvasod mit ír a game a karakterekről, és tök egyértelmű kit kell vinni. kik azok akinek ilyet ír a profiljára, hogy veterán,leader stb? Három ilyen karakter van összvissz. Kik azok, akire azt írja, hogy szuper hekker, szuper mérnök? Két ilyen karakter van összvissz. Kikre írja azt, hogy szuper biotikus stb? Összesen kettő ilyen van.
-
-KP-
addikt
van rajtam kívül olyan állat, aki infiltrator mellé shotgunt választott plusz fegyvernek?
-
-KP-
addikt
kijött az új nehézfegyver. lehet tölteni cerberusról.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
tökjó, hogy úgy fikázod le a játékot, hogy közbe fingod nincs semmiről. fel kell menned a normandiához a saját szobádba. Ott a szoba végén tudod állítgatni a páncélodon az extra kiegészítéseket. Szépen írja mindegyikre hogy mit ad.
Ezeket különböző helyeken lehet megvásárolni pl. Omega, Tuchanka, Illium. Van ami csak akkor érhető el, ha x pályát már megcsináltad, vagy valamely karakter kis mellékküldetését elfogadtad és megcsináltad.
http://masseffect.wikia.com/wiki/Sentry_Interface#Customization.
Itt össze van foglalva és le van írva mi mire jó, és hol lehet megvenni.
Amúgy én Blood Dragon-t használok a +15% power damage miatt, ami az ammo powerre is adja a bónuszt.
-
-
-KP-
addikt
mondok én neked nagyobb élvezetet.
Menj ahhoz a részhez, ahol beérsz abba a hosszú terembe az IFF küldin. Arra a részre gondolok, ahol van az a videó, ahol Legion lelő pár huskot, akik épp rádtámadnak. Ne öljj le senkit, fuss a pálya végéig ahol az iff van, kikerülve minden ellent. utána maradj életben. esetleg próbálkozz visszajutni a terem elejére. kb 6 scion és több tucat husk fogja az utadat állni
-
-KP-
addikt
http://www.joystiq.com/2010/03/13/bioware-designer-talks-about-goals-for-mass-effect-3/
-
-KP-
addikt
válasz WonderCSabo #1811 üzenetére
-
-
-KP-
addikt
SPOILER
Én Korluson használtam Cain-t a pálya végén, mikor adepttal voltam. Ott még a krogannak minimum 2 warp kell, csak ahhoz hogy lemenjen az armorja és amíg a picsa él, addig jönnek folyamatosan. Meg lehetett csinálni nélküle is, de szenvedve. Infiltratorral ez a rész tök gagyi volt, vanguarddal is egyszerűen ment a charge miatt. Még általában Horizonon nyomom rá a két Scion-ra, és Grunt küldetésén arra a nagy dögre. igazából ezen a pár részen kívül mindent meg lehet csinálni nehézfegyver nélkül.
-
-KP-
addikt
válasz WonderCSabo #1890 üzenetére
egyetértek. tök hülyén áll mindkettőn a szemüveg. ráadásul fizetős is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz Brutális eb #1905 üzenetére
a-a. olyat nem fogsz kapni. bioware megmondta az egyik dragon ages topikba is. amíg az emberek fizetnek azért, hogy félórás-negyvenperces dlcket kapjanak, addig félórás-negyvenperces dlc-ket fognak kapni. Ugyanez történik most a mass effect kettővel is.
Új hozzászólás Aktív témák
Mass Effect 2