Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz Shadowbull #14 üzenetére
De. Én. meg még sokan. A napi rutinhoz konkrétan fszág lenne egy 800 km-es hatótávval rendelkező batár cucc. ha 0-100 érdekel felülök a motorra. Arra hogy a napi 10km-es kört letoljam ovi meg társai fele egy 500e méretű 150km hatótávúra hazudott olcsó valami is pont elég lenne. Városba rohangászni teljesen fölösleges a malomkerekeken guruló kéttonnás bármi, főleg ha drága is. A dacia spring már egy egészen értelmes irányba mozdult a 6 milla körüli árral, de még mindig nem az amit keresek...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Shadowbull #26 üzenetére
Attól lesz valami univerzális, hogy az év 99%-ában overkill, és mocsok drága, de évente kétszer akár megspórolhatsz vele egy -az árkülönbözethez képest- filléres kisbuszbérlést? Értem. Ez esetben valóban igazad van, a nagyhatótávú elektromos autók nagyvárosi vásárlása valóban egy univerzális megoldás. Valamint a kisautópiac lemészárlása a vásárlók igényeinek változása volt. Már minden világos
-
#56573440
törölt tag
válasz Shadowbull #49 üzenetére
"Nem béreltél még autót ugye"
Legutóbbi vitos 9 fős volt asszem móka egy hétre 140 kra jött ki. Igen?"Egyébként meg igen, az emberek szeretik ha az autójuk lefedi az igényeiket."
Tehát azt mondod hogy ha az év 99%-ban szar arra amire használod, a maradekban kompromisszumos, akkor végülis tök jól döntöttél.
Értem. Nincs több kérdésem
Tudom miért halt meg a kisautó piac, nem volt kérdés szerintem.
-
-
#56573440
törölt tag
válasz Shadowbull #77 üzenetére
"Majd legkozelebb probald meg foszezonban ket het nyaralasra, "
Mivel repülünk nyaralni általában de ott is kéne közlekedni... Igen? Most akkor az jön hogy monaco alsón hajnal 3-kor ha nincs hitelkártyám?
"Nem, ezt te mondod."
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
remélem annyira nem biztos hogy alap lesz. Ahogy nagyon remélem a gigapress megoldásai se, bár azt is épp olvastam hogy kínában már valamelyik gyártó épp próbálja utánozni. Gyártástechnikai szempontból értem. Egyszerűbb, olcsóbb. Nekik. Tök jó. Nekem meg.. őőőőő... Balesetnél ha sérül a hatalmas, egybeöntött elem ami eddig 148 cikkszámon futott darabokban az ggwp, és mehet a kukába az egész. Pont kérni akartam hogy mild balesetek után eldobhatóssá váljon az egész
-
#56573440
törölt tag
Az előző kazanomhoz mindenhez is volt cikkszamom. A mostanihoz van 4 . Talán... Olcsóbb se lett. Ahogy az alma se olcsóbb attól hogy már az alaplapra van integrálva helyenként minden is. A végtermék biztos olcsóbb. Hogy ez a végfelhasználó felé realizalodik e... Jellemzően.... Nem...
"Nagy ütközésnél, ha sérül az autó vázszerkezete, az szinte biztosan gazdasági totálkár."
Gtk és tk között masszív difi van. Tessék. 171 alkatrész helyett... Mennyi? Oldalról nem kell ehhez nagy ütközés... Azabaj... Nyilván olcsóbb nekik gyártani. Ha a hátsó elemet kell cserélni... Sok sikert...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
A garinak mi köze a biztosítóhoz? Garis autót is gtkra ütnek alólad. Ha a felfüggesztés rögzítési pontja sérül amihez elég ha 20-al nekigurul valaki és csak egyben cserélhető az egész hátsó traktus, azt biztosító leirja gtkra, ha tesla csinálja ha Józsi a sarkon. Ha garis ha nem. A biztosító mond egy számot érte, abból nem veszel hasonló korút másikat általában.
A javíthatóság romlik ezzel. És ennek jól láthatóan sokan örülnek. Ha egybe préselnék az autót valszeg még jobb lenne szerintük vagy nem tudom...
Volt riport a hazai tesla márkafüggetlen szervizesekkel is, ők is mondták hogy az y az ggwp részükről valszeg... Apple 2.0 az egész, csak tudnám miért jó ez nekünk...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #144 üzenetére
Ja balról nekimennek, a jobb oldalán is cserélni kell minden hátul... Ja várjál nem. Nem mellesleg nem mindegy ezeket az elemek hogy vannak rögzítve... Csavarozva, szegecselve hegesztve gyárilag, mind megoldható műhelyben általában. Egy milyen elem a pressből... Egyáltalán nem biztos. A világon sehol, soha, semmi nem lett jobban javítható az ilyenektől, mindig a user szívja meg és fizeti meg az árát. Csak nem akarok tanulni ezekből.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #191 üzenetére
Ja nyilván a főnököm meg bármilyen kis koccanásos baleset után eladja az autóját mert "már nem lesz soha olyan". Nyilván ha belátod hogy ha 20-al valaki nekigurul a hátsó kerekednek akkor nem lesz cserélve a teljes hátsó traktus, még gyári technológiával szakszervizben sem, akkor közvetetten azt is igazolod hogy ez user szempontból egy ordas nagy szivatás lesz, az meg baj mert musk a jövő a tesla meg tökéletes. Mintha almafannak magyaráznám miért fontos nekem hogy a telefonomon a képernyő úgy nézzen ki ahogy és legyen t9 tárcsázás... Az is halott ügy...
Hiába mondod hogy a gyűrődési zóna levágható, tudom, musk is mondta. Hiába mondod hogy hátulról eltalálnak, mert nyilván nem ez a gond, és nem csak olyan fordulhat elő. Én pl Közeli családtag csapott el lakott területen kívül viccesen kihelyezett követ úgy, hogy csak a bal hátsó felfüggesztést bontotta ki a kocsi alól kb de azt rendesen. Nyilván a rendőrség erre széttette a kezét, értik hogy sötét volt meg csak 90-el se ment, de hát ezzel mit csináljanak. A jobb oldalához hozzá se nyúltak, bemérték utána és kész. Márkaszerviz, akkor 2 éves autó. Ezer meg egy baleset lehet, kicsi, nagy, akármi, nem feltétlenül kell mindig mindent cserélni. Gyári technológiával se. De nem baj, emberek szerint az alaplapra integrált ssd is jobb mint a bármi amit eddig feltaláltunk, és szívesen eldobja a komplett laptopot ha a terhelés, melegedés, etc miatt garidőn túl szépen megmurdál és nem tehet semmit vele.
Tökmindegy mert úgyse megy át, ha neked megfelel ez így, legyél vele boldog. Majd egyszer rájössz, hogy ez az irány nagyon para user szemmel. Ha nem akkor mákod volt, majd szív más eleget hidd el. -
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #199 üzenetére
Tehát a hátsó lengescsillapito se oda csatlakozik be, meg úgy alapvetően semmilyen más, felfuggesztessel kapcsolatos dolog se rögzül oda. Nézd már meg a képeket amik vannak pls... Már kezdem érteni hogy miért nem érted...
Csak hogy ugyanarról beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #201 üzenetére
Na most akkor mégis része? Döntsük már el mi van, úgy izgulok...
"akkor a lengőkar, féltengely fogja elvinni az ütés energiáját (már ami a gumin túljut), vagy a váz?"
Ezt a kérdést nem is értem. A kerékhez mi csatlakozik? Akkor minek adhatja át az erőt? A lengőkar, lengescsillapito, féltengely, etc másik felfogatási pontja meg hol van? Azon is ebrednie kell erőnek ugye...
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #206 üzenetére
Komolyan? Ez volt a komoly? Jézus.... Láttál már kiszakadt toronycsapagyat elkottazott kanyar+padkázás után? Persze hogy nem... Mondanám hogy nézd már meg hol van a gigacaston a toronycsapágy helye, mert látszik, de mindegy. Vedd meg, neked pont jó lesz Egyszer azért nézz a kocsid alá, meg fogsz lepődni
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #223 üzenetére
Na hogyan haszonsitják drágán újra? Ahogy a jelenlegi műanyag hulladékot pl itthon? Leginkább elégetik. Vagy fillerként kis mennyiségben cementben aszfaltban ilyenekben? Ami megint nem túl jó, mert ha kopó, aprozodo cuccban van, a por nem lesz túl bio... Azon túl ipari szintű ujrahasznositasrol én még nem hallottam. De érdekel
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz arnyekxxx #272 üzenetére
Jaj ne már... Egy konkrétumok nélküli wot ami nem mond semmit? Tehát laboron kívül, ipari méretben működő módszer még mindig nincs...
Nem tűnik fel hogy a "hír" kb 6 sorban foglalható össze? Nem mellesleg havonta 5 új akku technológia fogja hamarosan megvaltani a világot és még mindig nem tudjuk ezeket a helyükön kezelni... Ha valóban, remélhetőleg, előreláthatólag, ezek annyit jelentenek mint musk jövőre lesz fsd ígéret. Lofsztse...
[ Szerkesztve ]