Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Semmi baj ha össze vagy zavarodva, természetes dolog, bár nem valami konstruktív kétsoronként leírni, hogy ezt te nem érted, meg milyen már, meg amúgy is izé már izé.
Én mondjuk nem szoktam a zavarodottságom ilyen felhangon hirdetni internetes fórumokon, de hát ahány ház annyi szokás.Caboose meg nem tudom, honnan vette, hogy el sem kezdtem a játékot, de érdekli a téma úgy látom.
-
gyimger
őstag
válasz FoxiestFox #101 üzenetére
Ezzel se nem válaszoltál a kérdéseimre, se nem vitted tovább a beszélgetést, egyedül abba próbáltál belekötni, amit írtam, pedig szerinted én akarom a feszültséget szítani.
Megmagyarázva meg még mindig nincs, miért annyival jobb az eredeti játék, mint ez. De szerintem ez így is fog maradni."The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Caboose
tag
válasz FoxiestFox #101 üzenetére
"Ennek ellenére én is megveszem majd, mert mégiscsak Mafia..."
Én kérek elnézést, hogy ebből nekem az, jött le, hogy még nem vetted meg.
Egyébként kérdeztem, hogy próbáltad-e és nem méltattál válaszra. Ezt én nemleges válasznak vettem.
Még mindig tartom magam, hogy a vezetés (szimulációs módban) abszolút rendben van és egyáltalán nem különbözik annyira az eredetitől, mint ahogy itt beállítják páran. -
félisten
Miért kéne számot adnom neked, és tételesen megvitatni valamit, amiről mindent leírtam az eddigi hozzászólásaimban?
Szó szerint az egész eddigi benyomáscsomagom a játékról, a szereplőkról, a ~50 perc játékidőmről leírtam.Ti is leírtátok, én megértettem és még egy esetben ki is fejeztem hogy tök jó hogy valaki élvezni tudta az eredetit és ezt a játékot éppúgy.
Én tényleg örülök annak, hogy te is.
Viszont te vagy az aki tételesen szeretné nekem bizonygatni a véleményét és kikényszeríteni belőlem valami reakciót arra, mintha nekem valami bizonyítani, elszámolni valóm lenne feléd.Caboose. Nem vettem meg. Munkatársam notiján gurulgattam vele egy picit. Meg fogom ahogy írtam is, ha már olcsóbb lesz.
-
gainwardgs
addikt
válasz cyberkind #97 üzenetére
Nekem se tetszik hogy sok küldetés meg lett rövidítve
De mikor a kocsival nekimész egy padnak és az is megállít, akkor az úgy finom
Eredetibe 100x jobb volt a fizika
Ez egy nagyjából mafia 3 ctrl v ctrl c átültetve eredeti sztorijához, de örülök hogy látom hogy fejlődik a hangar 13 is azért valamit
Remélem tapasztalatokat átültetik majd a következő részben
Npc mozgás kultúrával is kezdhetnének valamit mert igen sok npc mozgása stb ugyanaz[ Szerkesztve ]
-
Zsöti90
tag
Hali! 2,5 órát raktam bele eddig a játékba ezért teljes összképet nem tudok mondani, classic nehézségen kezdtem el a játékot. A grafika szerintem teljesen rendben van 1440p high beállítások mellet szóval maximumon, nyilván van egy-két gyengébb részlet de az összkép nagyon pofás, a vezetési élmény abszolút jó ezen a fokozaton. A karakterek tényleg másabbak mint az eredetiben, de annyira nem is idegenek, új szinkront és arcokat hamar meglehet szokni, de tény hogy eszébe jut az embernek, hogy na valami mégse olyan, nem teljesen ezt vártam. A felugró építkezések furcsák egy üldözésnél, hogy így rázzuk le azt aki követ nem kellett volna bele. Classicon nagyon hamar fűbe lehet harapni ez jó. A gunplay viszont lehetett volna last of us szerűbb ott volt súlya a fegyvereknek, de hát ez kinek hogy. A vasút és villamosra rátérve, hatalmas fun volt a régiben ezeket kipróbálni, de egyébként ott sem használtam semmire, csak jó volt hogy ilyenekre figyeltek, nekem nem igazán hiányzik. Eddig a legnagyobb problémám az vele, hogy mintha nem lennének egybefüggőek a küldetések, hanem van egy sztori és csak jönnek a küldetések elkezdődik egy aztán chapter end átvezető megint elkezdődik egy chapter end, mintha a küldiket csak összedobták volna egymás után, a réginek mintha lett volna szép folyamatos menete és nem úgy tűnt, hogy küldetések vannak egymás után összefűzve, de már lehet nem emlékszem rá és ott is úgy volt. Nyilván ez a vélemény még sokat formálódhat, meg az eredetit én is számtalanszor végigjátszottam régen, aminek azért egy jóval komorabb hangulata volt, de azt kell mondjam, hogy még így is eléggé rendben van ez a modernizált remake.
-
Caboose
tag
válasz FoxiestFox #104 üzenetére
És szimulációs módban volt vagy regularon?
-
félisten
-
Frawly
veterán
válasz FoxiestFox #79 üzenetére
Ez van, igazodtak a mai igényekhez. Szerintem azért élvezhető, ha el tudsz vonatkoztatni az eredeti játéktól, ami nekem is nehezemre esik, de meg lehet szokni. Azért írtam, hogy a meg kell próbálni a játékot önmagáért élvezni, és nem a régivel összehasonlítgatni, mert úgy csak könnyen csalódás a vége.
Sajnos muszáj volt a mai igényekre szabva lebutítaniuk, ha 1:1-ben olyan lett volna, mint az eredeti, és olyan nehéz is, épp olyan szimulátorszerű, a legtöbb gamert azt frusztrálta volna. Ne felejtsük, hogy ez már nem a kemény vonalas mafia fanoknak készült (mint te meg én is), hanem egy teljesen új, konzolon felnőtt milenális generációnak, akiknek a játékokat illető felfogása, szokása teljesen más.
Ez ilyen, nem egyszerű remake, hanem teljes újragondolása az eredetinek, és bár a sztori ugyanaz, de a körítés sok ponton elég más. De ez szerintem önmagában nem teszi rosszá.
Valaki írta, hogy a Lucas Bertole küldetések hiányoznak belőle. Ott még nem tartok, de a Fairplay küldetésnél ebben is mondja Lucas, hogy ha kell extra meló, akkor nála lehet vállalni. Szóval lehet valamilyen formában a Mafia DE-ben is lesz ilyen mellékküldi, csak oda kell érni.
-
chatran
őstag
A sok jó mellett van egy kellemetlen emlékem az eredeti játékról, le lehetett boxolni a revolverrel rám rontó rosszfiúkat. Ez valami iszonyat bénán volt megcsinálva, ahogy a revolvert a kezükben tartva jajgattak a pofonoktól.
Ez a felújításban ugye már nincs benne? -
Pityu89
senior tag
Bon Appetit küldetés után milyen bunkert csináltak már a bárból. Nekem tetszenek ezek a részletek. Minden küldetés máshonnan indult, nem csak az asztalnál megbeszélik a feladatot és nyomás.
Számomra olyan, mintha az eredetit az öreg Angelo mesélné, és kihagy részleteket. Ez a felújított, meg ahogyan valóban történt.
-
MPowerPH
félisten
Nekem csak ket hianyerzetem van, amik osszefuggnek... Az autok mar nincsenek ugy kiemelve, mint az egyben. Ott alig vartam, mikor milyen modell jon, ahogy megy az ido, Ralph mindig hozta. Es ehhez kapcsolodva a kulonleges autok, cherry pick ala Lucas Bertone kuldetesei. Nem tudom, miert hagytak ki.
Don't Tread On Me
-
cyberkind
félisten
Amit még nagyon remélek, hogy a fejlesztők, kiadnak olyan patchet, ami kinyitja a csak küldetésekben bejárható területeket, ne adj' isten még belekerül a vezethető hajó is (talán repülő és a léghajó ), ami most is elérhető, csak rá kell esni. Kicsit olyan nekem ez a játék, mint jó pár kihagyott helyzet.
Paranormal Cocktivity
-
ron8
senior tag
válasz cyberkind #114 üzenetére
Szerintem ne számíts semmiféle bővítésre. Ennyire jutotta a pénzből és az időből. Mennek a következő projektre.
Ami nekem nagy szivfàjdalom azok a zenék. Alig van pár zene megkomponálva és azokat váltogatják, sokszor nem is illik oda az adott hangulat miatt. Ez már azért sem érhető számomra mert mindhárom résznek nagy erőssége voltak a zenék (a score-ra gondolok) itt meg ezt a tipikus aláfestő zenét halljuk ami olyan mintha nem is lenne...
-
cyberkind
félisten
-
ron8
senior tag
válasz cyberkind #116 üzenetére
Igen én is remélem hogy rá állnak a modderek. Nexuson felkerült már pár mod, de ezek még nem annyira érdekesek (no hud mod, grafikai mod stb..) Ahogy nézegettem a fájlokat, ugyanaz a felépítésű mint a 2.rész, tehát hasonló kaliberű modokra lehet számítani mint a második rész esetében. Szóval én igazából nem várok olyan mélyre nyúló modokat, pl nem ártana az autókon is lassítani.. inkább nem kezdem el, hosszú lenne a felsorolás
-
senior tag
Sziasztok!
A végére értem a játéknak, nekem nagyon tetszett. Szerintem hozza az eredeti hangulatát. Az autóversenyes résznél nekem nem volt problémám, másodszorra sikerült, de lehet, hogy csak mázlim volt.
Free ride módban össze lehet szedegetni a hiányzó kártyákat és képregényeket, ugye? Eddig csak a sztorival nyomtam.[ Szerkesztve ]
-
Frawly
veterán
válasz Oposzumtoszó #118 üzenetére
Én még nem fejeztem be, de a verseny nem volt nagy szám. Természetesen az is sokkal könnyebb ebben a részben, főleg, hogy az alacsonyabb nehézségi fokozaton legalábbis még az autó sem törik, így ha kipördülsz, átfordulsz, nekivágódsz valaminek vele, akkor sem lesz belőle nagy hátrány.
Az ilyen kártya, meg magazingyűjtés már a Mafia 2-ben sem kötött le, átugrottam, úgyhogy nem tudom ebben hogy lesz.
-
maputo
tag
válasz Oposzumtoszó #118 üzenetére
A többsége elérhető free ride-ban, de némelyikhez újra kell játszanod a fejezetet: [link]
Plusz még ott vannak a rókák. -
senior tag
-
gyimger
őstag
Fegyvereseket is ki tudsz ütni. Ha közel kerülsz hozzájuk, ők is megpróbálnak megütni a fegyverrel, vagy szimplán lelőnek. Változó.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
.:Kristian:.
addikt
Na, kijátszottam én is.
Hozza az eredeti játék hangulatát, a grafikával sincs gond.
Nekem a free ride extreme hiányzik, a story után még jókat lehetett bohóckodni a prototípusok megszerzéséért.
Mellékküldetések kimaradtak, kár volt áthelyezni a térképen 1-2 helyszínt (pl. Salieri's bár), értelme nem volt, de ront a hitelességen az első részhez képest.
Rengeteg buggal találkoztam, pl. Chapter 6 - billentyűzet kiosztás probléma, hanglevétel esetén kifagy a játék, itt-ott jelentősebb textúra hibák, audió problémák stb..
Ettől függetlenül újra megvenném, remélem 1-2 dlc-t még adnak ki hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Źşë'
addikt
2002 térkép:
2020 térkép:
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Frawly
veterán
válasz cyberkind #126 üzenetére
Dehogynem változott. Komplett utcák, környéket lettek teljesen mások, meg a vidéki helyeket is teljesen átalakították, rá sem ismerni az esetek többségében. De ez az egész játékra jellemző, nem csak a mapra, de az egész játékmenetre is, más a harcrendszer, sok küldetés át lett teljesen alakítva, újra lett gondolva. Szóval azt ne is várja senki, hogy egy az egyben a 2002-es Mafia lesz felturbózott grafikával, ez egy teljesen másik játék, csak a történet köti őket össze.
-
cyberkind
félisten
Akkor úgy írom, hogy nem annyira változott meg mint a Resident Evil-ben. És szerintem elég gáz, hogy pont ennél a játéknál nem lehetett volna az eredetit kiadni csak mai grafikával, holott pont a Halo-nak sikerült ezt megcsinálni, ahol pedig az egész játékra ráférne egy ilyen kaliberű újragondolás. Én nagyon néha még szórakozgatok free rideban, de amióta kitoltam, kb semmi se vonz, hogy visszatérjek masszívan a játékba, én ennél azért jóval többet vártam.
Paranormal Cocktivity
-
Mizol29
senior tag
válasz cyberkind #128 üzenetére
"én ennél azért jóval többet vártam."
Szerintem meg zseniális lett ez a remake, és szép munkát végeztek a fejlesztők. Nekem teljesen átjön az eredeti játék hangulata, és nem bánom, hogy itt ott belenyúltak. Akinek ez nem tetszik, az játszta újra az eredetit, vagy keressen más játékot. Biztos te is találsz olyan játékot ami nem okoz ekkora csalódást. -
cyberkind
félisten
Az eredetit több mimt 20x végigtoltam, legutóbb most nyáron, így nemhiába vártam mást mint itt is sokan. Persze jó lett, de ha nem ismerném az eredetit lenne a legjobb, meg mondjuk az se volna rossz ha én nem játszok a 3. résszel is 60 órát, mert abból is visszaköszön jó pár dolog. De hát ez van, a Capcom megmutatta, hogy lehet ezt a remake dolgot jól is meg rosszul is csinálni, itt az utóbbi történt.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Azért mert valami tetszik sokaknak, ez nem jelenti azt, hogy az a valami tényleg jó is, meg lehet az jön le, hogy masszív csalódás nekem ez a game, pedig nem így van, de kb ugyanaz mint a Resident Evil 3 Remake, az is sokkal több és jobb lehetett volna, de csak ennyi lett, ettől függetlenül az is jó, csak jobb meg több lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Nemhiába írom a Capcom-ot, ők megmutatták mindkét arcát ennek a dolognak, és amíg a Resi 2 Remake vitán felül mindenben több és jobb lett, addig a Resi 3 nem igazán, erre gondolok sok eseteben. De abszolút örülök a modernizálásnak, mert ez megmutatja maximálisan, milyen is lehetne egy ilyen játék manapság, és még így is bőven jobb és több, mint sok más játék.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Źşë'
addikt
válasz cyberkind #132 üzenetére
szvsz általában a nagy átlag véleménye felé dől el a dolog ha valami rossz vagy jó, resi 3 remakeből csak a free demót próbáltam, de az nekem eléggé gagyi érzetet keltett inkább nem részletezném, viszont a mafia defi sztem is elég korrektre sikerült még a bugok ellenére is, zenék / hangok / grafika (karakter npc/pedestrain modellek gyengébbek mondjuk) / animáció (bár ez itt ott elég furi, de gondolom a nulla fizikának betudhatóan) / autók és város részletessége
amit felhozol mint remake hibái az olyan mintha pl a star wars 1-et próbálnák volna meg jelenetről jelenetre újraforgatni ugyan azokkal a szerepekkel párbeszédekkel csak picit modernebb jelmezekkel, én ennek értelmét nem látom (de elfogadom én is h neked személy szerint ez kellett volna, de akkor te is 21.x vitted volna ki ugyan azt?!), mint ahogy annak sem hogy újra/effektezik-textúrázzák mint a Mafia 2 esetében meg ami manapság "divat", sztem azért az elég ütős volt tőlük hogy mindent a nulláról újrakezdtek, a körítés megállja a helyét mai szemmel is, és ez az ami nagy szó, egy mai játéknak megfelelnie az a jelen kor elvárásainak, mert iszonyat sok a szemét, gagyi termék, elbukott, be nem fejezet project
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
félisten
válasz gainwardgs #138 üzenetére
Az egy elég wtf remaster lett.
A raytracing megoldás elég menő, de az, hogy jónéhány régi effekt kikerült és rosszabbal lett pótolva... -
Źşë'
addikt
első nekifutásra hardon toltam ki de most végigtoltam classic nehézségen is 100% végigjátszás végett + all acsivment, Cyber mondta h meg se érezte nem tudom, lehet bebuggolt a játék és egy alacsonyabb nehézséget rakott be neki
engem megizzasztott, pl. azon részeknél ahol rendőrök elől kell meglépni kegyetlen kur*a nehéz sztem, nem vagyok nub, na de na meg némely npc gun^ fightoknál is nagyon agresszívak voltak az npck, a célzásuk totál pontos, a fegyvert ha újratárazod akkor elveszik belőle a tár (ha jól emlékszem akkor ez volt a réginél is), lehet ebből kifolyólag is mintha kevesebb lenne a lőszer, meg valószínű több hp-juk is van classic módban, meg az autó irányítás is vizes felületeken iszonyat volt
a régi börtönből kifele jövet is a rendőrök mint a piócák ragadtak rám, meg annyit spawnolt le a játék hogy csak lestem, mindenhonnan özönlöttek, de szó szerint, meg simán utolértek, belém/elém jöttek, kilőttek kocsiból meg minden egyes úton útzár volt! ugye a rakparton a legegyszerűbb lerázni őket, de egyszerűen még ott is problémás volt mert az fbi-osok meg pár rendőr is lefutott, mindenhol ott voltak a poén az volt hogy még motorbiciklis rendőrök is jöttek
a verseny se volt valami mámor alig alig lehetett utolérni rajtot követően őket, ott is úgy éreztem mintha sokkal agresszívabbak lettek volna a versenyzők (letoltak, belém jöttek, elém álltak mintha direkt), továbbá tuti script miatt de a 2. kör "S" kanyarnál szinte mindig elszállt egy kocsi, 3. körre meg ott oltották tűzoltókocsiról, hát persze hogy a faszit telibekaptam sokadjára sikerült csak -sztem elment 40-50perc vele tuti- hardon meg meglett 2. alkalomra - szószó nekem hozta az első rész verseny feelingjét
am itt ott a játék fenomenálisan meg lett tervezve, kis apró részletek vannak, pl mikor elmegy a nyeregvasút a kocsma mellett lehet hallani hogy csörömpölnek a poharak a polcon (itt), az emeletes garázsban mikor kísérni kellett a lefele a teherautót ugye a tűzre bekapcsolt a mennyezeti tűzoltó "rózsa" ennek hatására totál elázott a karakter "ruhástól-bőröstül" mindenestől, ahogy lőttek a kocsiból Sam és Pauli a kiszóródó töltényhüvelyeket is lehetett látni - amit viszont hiányolok azok az árnyékok itt ott, sokszor nincsenek karakterárnyékok sem
most h kivittem classicon észrevettem hogy hard ill. classic nehézségen a creditroll is más (vagyis a zene), gondolom pont ez végett, hard creditrollnál a sima mafia betétdal szólt, viszont classicnál berakták a "Ice Cube (feat DJ Shadow) 'Everybody Wants To Go To Heaven'" c. számot
itt van a két creditrollos ending | spoilerveszély | aki még nem tolta ki
elvileg időpontot tartalmaznak a linkek, uh onnan kell lejátszania ahonnan a creditroll kezdődik gg
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
#21346560
törölt tag
Hát én egyenlőre imádom!
A régi első részt még mostanában is játszottam, ma raktam fel végre az újat, de nagyon tetszik.
(oké, pár apróság, amiben eltér az eredetitől, de azért szokható) -
gyimger
őstag
Ugyanezeket tapasztaltam én is, a classic klasszisokkal nehezebb. A tűzharcok sokkal nehezebbek és amíg könnyebb nehézségen egy-két lövésbe belepusztul az ellen, classicon azért sorozni kell őket. Az eredeti Mafiában is így volt. A rendőrök is tovább köröznek, nehezebben adják fel.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Źşë'
addikt
karakterek és hangjuk - némelyik teljesen ugyan az, mint való életben - ill mindegyik többé kevésbé, mivel max annyi lehet hogy kisebb/nagyobb felületet használtak fel az arcukból
| spoilert tartalmazhat annak aki nincs tisztában a játék végével |
amúgy sokban nem is tért el a vége, csak annyi hogy most kiszínezték, kapott kis körítést az 1950es évekbeli Tommy Angelo élete, de a családjáról eddig is tudtunk, szóval a plusz különbség csak pár plusz jelenet volt, a végén ugyan úgy Vito és Joe jött érte, ahogy azt ki lehetett venni a 2002-es verzióból is, és a mafia 2 lényegében így kapcsolódott össze az első résszel[ Szerkesztve ]
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
cyberkind
félisten
Ha toltad az eredetit, akkor az itteni classic az eredetiben lehetne egy easy. Szóval, nem nehéz, nekem max azért volt néhol frusztráló, mert nem tudtam merre van az arra, de egyébként semmi, a verseny meg pláne, bal kézzel elsőre meglett, pedig minden körben hibát hibára halmoztam.
Paranormal Cocktivity
-
félisten
válasz cyberkind #144 üzenetére
A fedezékrendszer már magában is olyan mértékben könnyítette ki, hogy hihetetlen.
Ezért lehetett - jogosan, mint kiderült - attól tartani, hogy cover shooter lesz.Szerintem ebben az értelemben ennél a játéknál a kevesebb volt több.
Mert a régiben is tudtál fedezéket használni, tárgyak mögé állva, de nem tudtad teljesen kizárni a bekapott lövéseket, tehát sokkal ügyesebbnek kellett lenned, minden lövésed számított, illetve az is, hogyan menedzseled a visszarúgást és a lassú reloadot.Sokan írják és én tökre meg is értem hogy a régi Mafiának a lövöldözős-verekedős része nem öregedett szépen, számomra a lövöldözős máig etalon, a verekedős, na az tényleg szar volt az eredetiben.
-
cyberkind
félisten
válasz FoxiestFox #145 üzenetére
Igen, amíg ott egy küldetésre több lehetőséged is volt megoldani, itt csak egy, és gyakorlatilag egy rusholás a játék, se autózni nem kell feleslegesen, se gyalogolni, se semmi olyat, ami nem tartozik a küldetéshez. Emlékszem, anno mennyit szoptam a parkolóházas pályán, most meg rögtön classicon mint forró kés a vajon. A verekedés a régiben már akkor is szar volt, és ez a Sarah utáni küldetésben jött ki, amikor az elején nem lehetett csak baseballozni, jók voltak azok a kihívások.
Paranormal Cocktivity
-
Źşë'
addikt
válasz cyberkind #144 üzenetére
mondom, neked k*rvaélet hogy akkor bebugolt told még végig párszor és mesélj, vagy esetleg streamelj nekünk belőle mer nem hiszek neked
Prison VRPisti módra, hard nehézségen =)
"max azért volt néhol frusztráló, mert nem tudtam merre van az arra" ez kb minden helyzetre igaz, mert a rendőrök sose úgyan úgy spawnolnak oda, futnak oda, vagy éppen te sem ugyan úgy kanyarodsz a kocsival
(#145) FoxiestFox hiába volt fedezék ha kevés volt alapból a lőszer, mikor jöttek egymás után a rendőrök és nem volt skullo, a sok lúd disznót győz elv jelentkezett
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
félisten
-
Źşë'
addikt
válasz FoxiestFox #151 üzenetére
01:30nál csak úgy odaterem 20 méterre az a pár kocsi, amint elnéz abból az irányból, de térképen látni
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
cyberkind
félisten
Na a böriben kapkodtam nagyon, és nem hasaltam el, pedig sokszor közel voltam hozzá. The VR István meg szimplán csak béna, nemcsak itt, mindenben, pont most néztem a DS 1 szenvedést, ehhez is kell skill, mert ennyit szopódni nehéz, hacsak totál nem érti az ember a játékot.
Paranormal Cocktivity
-
Źşë'
addikt
Side Quests in Free ride?!
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
gyimger
őstag
Kétszer játszottam végig a játékot, de ebben a videóban sok olyan dolgot láttam, ami felett elsiklottam. Az utolsó elég para.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Źşë'
addikt
nagyjából ezeket megtaláltam én is, pl ott a versenyautó visszavitelénél ott láttam h valami mizéria van, de nem álltam meg megnézni mert siettem vissza a macis résznél a börtönben meg fegyverrel meglőttem a macit és ugyan ezt eredményezte, viszont a babát nem mentem vissza megnézni h mi lett vele, azért raktak bele jócskán részletességet, nem nagyon tudok olyan játékról amivel ennyire mélyen foglalkoztak volna a fejlesztők
egyébként az ilyeneket én baromira hiányolom sokszor, kihagyott ziccerek"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Frawly
veterán
Ezek nagy része felett én is elsiklottam, de volt néhány, amit megtaláltam. Sőt, kettő dolog, amit említ, az öngyilkos a hídon, meg hogy a védelmi pénzbegyűjtős küldetésnél a motel mellett előre tönkre lehet tenni a menekülő gengszter sárga autóját, azok a Mafia 1-ben is benne voltak, tehát nem újdonság kategória egyáltalán. Talán még a parkolóházas őr hullája is benne volt az eredetiben.
Illetve a végén a börtönben még volt egy plusz utalás erre a babára, valamelyik nagyobb teremben siránkozott egy hajléktalan nő, hogy mikor kapja vissza a babáját. Igaz én a babát nem találtam meg, amit a videón mutatnak, meg a villamosszéket se. De a börtönben egy csomó ilyen részlet fura van. Ez a küldetés egyébként nekem meglepő volt, mert az eredeti játékban hozzászoktam, hogy ezeket a börtönben élő csőcselék népeket le kell lőni, mert megtámadnak, hogy itt is elkezdtem a elején néhányat leöldösni, mire rájöttem, hogy átalakított küldetés, és nincs rá szükség, csak a lőszerem pazarlom. Azért erre valami hintet adhatott volna a játék, de pont az ellenkezője történt, Vinnie azt mondta, hogy vigyázni kell a népekkel ott. Közben meg a Definitive Editionben teljesen ártatlanok, csak siránkoznak.
Ami még említésre méltó lehet: mikor Frank autóját kell követni a szövetségiekkel, ott előfordulhat egy olyan bug, hogy egy teherautó bekanyarodik eléjük és úgy parkol le a leállósávban, hogy nem tud elmenni a forgalom, és Frankék ottragadnak mögé végtelen ideig. Ráadásul ezen az se segít, ha az ember újrapróbálja a küldetés adott részét, az egész küldetést teljesen elölről kell kezdeni. De nem meglepő, anno a Mafia 1 is tele volt ilyen bugokkal, ez inkább a nosztalgiafaktort fokozta.
Ami még nekem nehéz volt: a Just for relaxationben nem jöttem rá, hogy a tetőn és emeleti állványzaton át kell bemászni az irodaépületbe, hogy ne szúrjanak ki. Akárhogy próbáltam a földszinten, mindig kiszúrtak. Youtube-os végigjátszást kellett megnéznem, hogy végig tudjam vinni a küldetést. Ezt leszámítva fájdalmasan könnyű volt a játék, úgy, hogy nem rohantam, próbáltam az összes magazint begyűjteni, megnéztem az összes átvezető videót, meg minden helyiségbe próbáltam bemenni, nem rohanva játszottam, úgy is 9 óra alatt kitoltam a fő sztorit. Kicsit keveslem, rövidnek tűnt, főleg amiatt, mert sok küldetést leegyszerűsítettek, nem kellett sokat felüljárózni a bankrablás előtt, nem voltak benne Lucas Bertone küldetései a fő sztoriban, nem kellett ládákat cipelni a szivarokkal, stb..
-
Źşë'
addikt
a börtönben ahhoz hogy az összes gyűjthető holmit megszerezd ahhoz ki kellett nyitni 1-2 cella ajtót, és akik benn voltak azok neked estek, de bunyóval le lehetett őket tudni
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
AsakuraDave
őstag
Hali,
Grafikán lehet valamit csiszolni? Eléggé mosottas, alacsony LOD.
nVidia kártyával control panel-be valamit babrált esetleg valaki amivel kicsit jobb lett a graf?
Reviewek nagyon elvoltak ájulva a grafikán ami oké az eredetihez mérve ég és föld de mai szemmel azért elég átlagocska. Amúgy faxa a játék.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
gainwardgs
addikt
válasz AsakuraDave #163 üzenetére
Nvidia vezérlőpult: élesítés opció, gpu skálázás opciót pipáld be.
Sajnos a Taa az ilyen[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Van különbség a trilógia Mafia definitive edition és az " egy lemezes" változat között?
Közeljövőben érkező magyarítás, esetleges szinkron telepítése miatt érdekelne.
Ja, és 11-13k a trilógia, 14k az 1. -
Źşë'
addikt
ugyanazt a mafiát kapod ha erre vagy kíváncsi, a trilógiában benne van a 2. és 3. rész felújított változata a DLC-ikkel együtt ("Kizárólag letöltési kódot tartalmaz, lemezt nem. A játék telepítéséhez az internetről, a Steam rendszeréből szükséges jelentősnek mondható adatmennyiség letöltése.") - a PC mafia defi kiadás itt írja hogy: "PC digitális letöltőkód emailben, nem dobozos kiadás!" amit steamen tudsz aktiválni - azaz jobban megéri a csomag mint a sima ahogy te is írtad
[ Szerkesztve ]
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
t.imi
addikt
Nagyon köszönöm a gyorsat!
Galaxysban néztem én is, a számomre bizonytalan tartalom miatt ne mertem eddig megvenni. Jó pár éve volt egy játék, ami a plusz dlc-k (?) -fene emlékszik már- miatt nem volt magyarítható, pedig végig toltam volna úgy is. Ez akkor csak a plusz II-III részben tér el -
Źşë'
addikt
lényegében ez a mafia definitive edition a legelső rész újrafeldolgozása, szinte mindent újraalkottak benne, a trilódiában pedig a másik két részt is valamilyen formában (új textúrák, szűrők stb.) újradolgozták, amúgy akinek megvolt a "classic" mafia 2 ill 3 azok megkapták ingyen steamre az újradolgozott verziókat (dlc-stől mindenestől), nekem amúgy a tavalyi év játéka lett ez a definitive edition, soha nem gondoltam volna, hogy újra megcsinálják, csak ahogy írták jó lett volna ha bővül, vagy kap dlc-ket, 2x vittem végig, de még tuti nekifekszem majd
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
shotika
őstag
Én csak most jutottam el a játékhoz, és azonnal feltűnt, hogy valami nem oké a képfrissítéssel. Ha full kijelzőn hagyom, a játék belockolja magát 60 hertz-re, ezért hiába ír ki 100-110 fps-t a játék, 60-on dolgozik. Ha ablakos üzemmódra váltok, akkor megszűnik a darabosság.
Durva, hogy itt szinte senkinek se tűnt fel ez
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
RAiN91
őstag
Én is leírom, az eredeti hangulatát egyáltalán nem hozza, ahhoz nem hasonlítanám. Már az eleje fura volt, hogy "pár perc alatt" eljutottam a versenyig, addig talán 1x kellett lövöldözni. Az eredetiben már a Molotovos küldetés is nehéz volt.
Vagy például ilyen apróságok, amikor el kellett lopni a versenyautót, és éjjel elvinni Luca-hoz. Az eredetiben kihalt volt a város, voltak ilyen megjátszott balesetek a hídon talán. Itt kb. olyan volt, mintha nappal mennék. Vagy hogy nincsenek lezárva az elején bizonyos városrészek, vagy mekkora élmény volt az is, amikor megcsináltam valamelyik küldetést, aztán mindig egyre több lett a modernebb autó a városban, változott a környezet. 2002-ben.
-
Źşë'
addikt
igazából ezt a verziót nem azért kell játszani hogy a 2002es verzióhoz hasonlítsd, (mert az minden tekintetben egyedi) ez a mostani a mai technológiával egy újragondolt verzió, több, jobb megvalósítási lehetőségekkel - az hogy hogyan tudták kihasználni a lehetőségeket, döntse el mindenki saját maga, nekem tetszett, sztem jó munkát végeztek, adtam is rá steamen egy pozitív értékelést, mert megérdemli a game
RECENT REVIEWS:
Very Positive (438)
ALL REVIEWS:
Very Positive (30,502)ahhoz képest, hogy Hangar 13 a fejlesztő, voltak aggályok, főleg a Mafia 3 után
amitől szerintem lehetne még jobb, hogy jöhettek volna ki hozzá akár dlc küldetések, kiegészítők
jó lenne ha a régi játékok legjavát így, ebben a minőségben átdolgoznák, én vevő lennék rájuk"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W