-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Jackson-
őstag
válasz _Volkovy_ #1061 üzenetére
jah, fiat-alfa féle selespeed, audi tiptronik, bmw-nél switchtronik, illetve az SMG.
egy ilyen SMG-s m3-ast volt szerencsém kipróbálni eccer, hát nemrossz.
automata üzemmód nincs, válthatsz kormány mögötti karokkal, vagy hagyományos helyen a váltókart fel-le pöckölgetve. full segítséggel (kipörgésgátlás, menetstabilizálók) hiába a 343 lovacska, az egész olyan, mintha egy szimulátorral nyomatnád eza váltó egyébként asszem 0.08 sec alatt kapcsol, ha váltásnál nemveszed el a lábad, hanem padlózod, akkorákat ránt, mintha rákuplungolnál.... nagyonkomoly
szimulátor effekt II.: versenyastrával 5 kör a hungaroringen, hát azis tiszta nevetséges egy szimulátorokon nevelkedett embernek. nemcsoda hogy a clio-kupában is indul egy szimulátorgyőztes gyerkőcالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
subaru az isten
anno bbc-n futott egy topgear c. műsor, ott volt egy sti vs evo VI teszt, kicsivel az evo nyert. evo VII már puhányabb a hatoshoz képest. suba 265ló, ez 15 mínuszba a mitsuhoz képest. evo-ból létezik vmi extreme verzió, talán 350 lovacskával, na az durrvalehet még. cserébe Mo.-n is lehet kérni STi typ 320-at, ez kb 6-700k felár, de plusz 55ló a módósított pöfi-rendszernek, és talán a vezérlésnek köszönhetően.
a németeknél 330-lóval is kérhetsz imprezát, ezt csak szerényen ''evo VIII eater''-nek titulálják a hirdetésbenالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
amikor megjelent, vmelyik autós újságban tesztelték alap 320 lovas carrerával, azonos köridőket mentek kb. (carrera 0-100:5.0s asszem, vége 285km/h, typ320: 4.6s, és 250-nél szabályoz, ami gondolom kiiktatható).
kigyorsításnál megette a suba a porsche-t, awd power
arról nembeszélve, hogy majdnem fele annyiba kerül, mint a carrera
hivatalosan STi-hez képest a typ320 +55lóerő.
japóba utcai autók 280lónál vannak úgytudom limitálva, ehhez képest az európai normáknak megfelelő(asszem más katalizátor) miatt csak 265. én legalábbis ezeket olvastam szaksajtóbanالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz strike-force #1074 üzenetére
egy bő éve költöztünk el, és itt nincs bbc
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz Norbertpower #1734 üzenetére
a bezárt topicodba írtam, remélhetőleg egy 2 órán belül hazaérek, és informálódok a ''mester''-től
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-
-Jackson-
őstag
válasz Norbertpower #1742 üzenetére
szerk.: ma is találkozok keresztapámmal, rákérdezek a színekre
vezettem még 540i-t, m3 cabrio smg-t, 4.6is-sel csak vittek, mentem még 325Ci-vel meg volt 5 köröm a hungaroringen astra kupás verdával
volkovy, ma néztem vmi német adón lancia delta s3 hegyi versenyen, 600ló felett... lehet azzalis kibékülnék
[Szerkesztve]الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz Norbertpower #1745 üzenetére
elméletileg a test a két barna, aza ki-be kapcsoló
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
válasz _Volkovy_ #2605 üzenetére
s pár hsz-el fentebb említett cikket énis olvastam anno, de én úgyemlékszek hogy egy 350lóerős m3 compact volt az 1500lovas versenykamion ellen, ami 5 tonnás. és a köridők a kamion 160-as limitjével voltak közel azonosak
Volkovy: súly/lóerőben kb ugyanottvan a kettő, a kamion nyomatékát meg gondolom nemkell ecsetelniالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]